Mix: bias/diagonaal ja radial
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Mix: bias/diagonaal ja radial
Tänavarehvidega ei tohiks sul seda küsimust tekkida, niiplaju kui mina tean siis diagonaalrehve valmistatakse täna vaid offroad rehvidena. Küll ilmselt tänavalegaalsetena aga sellest hoolimata. Tsiklitel on samuti soovitav et, kas ainult radiaalrehvid või ainult diagonaalrehvid. Põhjust ei tea. Vähem soovitatav kombinatsioon on diagonaalrehv ees ja radiaalrehv taga. Aga need on kõik soovitused. Diagonaalrehv sobib madalamatele kiirustele ja radiaal suurematele. Aga samas, kunagi tulid näiteks HD Crossbones tsiklid radiaaliga ees ja diagonaaliga taga otse tehasest. Vist on sama asja harrastanud teisedki tootjad nimelt kruiiserite peal.
Täiendatud:
leidsin internetiavarustest sellise selgituse: The reason not to mix radial and bias-ply tires is because a ply tire grows in circumference at speed due to centrifugal force. Radials don't do this due to their construction. A ply rear and a radial front can reduce rake at speed , due to the rear tire growing , and cause instability.
Täiendatud:
leidsin internetiavarustest sellise selgituse: The reason not to mix radial and bias-ply tires is because a ply tire grows in circumference at speed due to centrifugal force. Radials don't do this due to their construction. A ply rear and a radial front can reduce rake at speed , due to the rear tire growing , and cause instability.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.