Moto-GPS mobiiltelefoni baasil


hmm
Postitusi: 464
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 121 korda

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Lugemata postitus Postitas hmm »

Annan nii palju nüüd selle qmounti osas tagasisidet, et üks seade lõpetas laadimisvoolu vahendamise telefonile - ei funka juhmevaba ega USB pesa. +12V jõuab ilusti laadija trükkplaadil olevasse lüliti väljunditesse aga edasi ei hakanud kaevama, et milline edasine vidin/joodis jne lahti seal sisemisel plaadil on. Seega muutus tavaliseks hoidjaks ning kõrvale tuli sigaretisüütaja + USB laadija.
Selle jama võis põhjustada mingi lühis elektriskeemis, sest oli ümberehitatud iz jupiter3 küljes.

Mul neid laadijaid juba pea 8tk läbi käinud (osad olen edasi müünud) ja tellisin täna ühe veel juurde, sest jawa külkast oli vaja uuele rattale see asi tõsta.
Kiigates qmount lehte siis on tekkinud lisavidinaid laadija ühendamistele: nt vibratsiooni leevendi, pikendused, tesitsugused kinnitused, autole mõeldud kinnitused jne...
Mulle on veel oluline, et see laadija oleks lenksust ees pool - kellade näitikutega ühel joonel - nii pole vaja ekstra pilku pöörataja pilku fokusseerida juhistele, vaid saab korraks silma nurgast kiigata. Sai ka kiiver selline hangitud, et vaateväli alla poole oluliselt suurem - ei pea peadki liigutama, et näha nt bensiinipaagi korki ;)

Telefoni aku täislaadimisega pole qmount kunagi jänni jäänud aga kui vanal rattal genekas ei suuda H4 toitmisega hakkama saada madalatel mootori pööretel, siis jah viskab laadimise tagant ära. Kui see äraviskamine tihedaks läheb, siis telefon ise oma tarkvaraga keelab mingiks ajaks aku laadimise.
Lisaks on olnud ka olukordi, kus telefon ei taha USB pesast elektrimolekule vastu võtta, sest mingil moel on ta tuvastanud seal niiskuse, seega juhtmevaba süsteem on parem.
Kuumus pole probleem olnud aga külm küll (-8 ja alla selle), ka siis on telefon tuvastanud, et tema selle külmaga küll voolu vastu ei võta ja soovib soojas põues aega veeta. Sellisel juhul on olnud lahendus akupangast: tel põue sooja ja mõne ajapärast akupanga luti otsa.

Ise tellisin vibratsiooni leevendi Qmountile juurde, sest üks mu vana 2T 175 veneratas tekitab hirmuäratavat vibra kõige vajaminevamal sõidukiirusel. Ning märkasin, et mu 3aastat vana S10e dualsim-l (see ostmisest saati nended hoidjates vedelenud, praegu osta.ees 135..150€) on peale viimast 250km sõitmist tekkinud fotokal kohati raskusi põhikaameral fookuse leidmisega (kaamera paketi vahetus 35€+töö) aga mingi hetk ikkagi töötab - lihtsalt ei saa kogu aeg pildi teravusele kindel olla.
Aga see vibra on ikka selline, et lenkust põhimõtteliselt ei saa eriti kaua kinni hoida... pean vist mingisugused svammist lenksukummid hankima + paksu geelpadja tagumiku alla.

Aga mul nagu ikka telefon qmounti, waze + netiraadio käima ja sõitma
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”