Husky 701, KTM 690 Enduro

Kasutaja avatar

TriumphBonneville
Postitusi: 47
Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas TriumphBonneville »

will111 kirjutas: 12 Mai 2023, 23:40
lõppülekannet muutes sa ei saa teha ühte või teist käiku aeglasemaks ega kiiremaks. sa saad vaid muuta KÕIKIDE käikude kiirusvahemikku korraga.

iseenesest täiesti adekvaatne praktika, kuid ma ei soovitaks küll mitte iial muuta korraga nii esimest kui tagumist, samas suunas (ehk siis mõlemat korraga aeglasema/kiirema ülekande suunas). See muutus saab olema ikka ulmeliselt drastiline. Kui tahad korraga suuremat efekti, pane ette 1 hammas väiksem. Tahad natuke väiksemat efekti, pane taha 2 hammast suurem. Taga ühe hamba võrra muutmine on juba mõttetu aja ja raha raisk.
Jajah, väljendasin end segaselt... seda ma ei lootnud, et ülekande muutmisega ainult ühte või paari käiku muuta saaks :)

Aga tänud kõigile nõu eest. Ma tulen jalgrattamaailmast ning ülekannete teema on igapäevane. 11 (või 10) /30'ga (taga) ei maksa mägedesse ronida... Eestis aga on see-eest väga hea. Väikesed käikude vahed, mugav kiiresti sõita.

Vaatan, et mida leian, aga teen nii, et kas taha +2 või ette -1 esialgu. Ma ei kaota lootust, tahan selle traktori ikka üles leida sellest tsiklist. Kiirusest igaljuhul puudu ei jää. Motoze Euro Enduro 6 rehviga üle 90km/h niikuinii sõita ei taha... (ja pole vajadust ka).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”