Husky 701, KTM 690 Enduro

Kasutaja avatar

TriumphBonneville
Postitusi: 47
Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas TriumphBonneville »

Snowhite kirjutas: 09 Mai 2023, 21:19
► Näita Spoilerit
Päriselt toimiva lahenduse saab pakkuda näiteks Pirate racing ja ka mõned Austria tegelased, kes progevad ajule kaardi ringi.
Suur - suur vahe tuleb sisselaske muutmisest ja lisaks ka sobiliku, suure mahutavusega püti kasutusest. Aga uue põlvkonna ajud on pea kogu ulatuses closed loop-is ja lisaks on nad pika "õppimisajaga" nii, et sätivad näidud mõne aja möödudes uuesti endale ettekirjutatu järgi lahjaks.
Sellepärast vajavad nad ümber programmeerimist ja siis on tulemuseks päris ilusad numbrid ja viisakas graafik. Madalamatel pööretel sõites muidugi kütusekulu tõuseb - aga kuna jõudud on oluliselt juures, siis mitte isegi nii ekstreemselt, et see ebapraktiliseks muutuks.
Jah, seda juttu ma võiks uskuda küll. Sest kui nüüd update teha Wingsi powerkiti (mis on Coober tegelikult) kohapealt, siis ma järeldan järgmist:

- mingit wow efekti ei ole. Kindlasti ei ole 395€ väärt wow efekti. Sureb välja sama moodi, nagu enne. See on loomulikult minu tagasihoidlik arvamus, aga mina loodetud "traktorit" ei tunneta.

- mingi väike efekt siiski on. Selle tsikli suur probleem on kehva hääl. Võrreldamatult kehvem hääl, kui näiteks minu eelmisel (ühe projekti jaoks ostetud spetsiaalselt vana tsikkel Yamaha TT600R, mis kõlas madalalt ja tummiselt. See tsikkel kõlab (ka Wingsi sumpaga) nagu õmblusmasin. Miks ma sellest selle powerkitiga seoses kirjutan? Sest see õmblusmasina klõgin on nüüd lihtsalt natuke ühtlasem ja "siriseb" sujuvamalt. Enne tõmbles pisut.

Seega: mõtlesin, et ehk lähenen probleemile teise nurga alt ning muudan ülekandeid (aeglasemaks). Ette väiksem / taha suurem. Esimest ja tagumist hammakat. Eesmärk on teha teine käik oluliselt aeglasemaks. Ning ka kolmas.

Sellega seoses küsin kogenenumatelt ja tänan juba ette:

- kui väikseid hammakaid ette / suuremaid taha soovitate? Või piisab efekti saamiseks ainult ühest vahetusest (näiteks esimene hammakas...)
- mitu hamba muutust nõuab ka keti pikkuse sättimist?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”