Remapi tegemine uue summutiga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Remapi tegemine uue summutiga
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Selles osas nõus, et kui on soov koos katalüsaatori eemaldamisega ka sooritusvõimet muuta, siis ilma remapita midagi ei juhtu.
Edit 15:04 Lambda saab panna "pimedaks" (eliminator'ga) kui kollane tuluke segama hakkab
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6617
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 402 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
O2 sensor ka veel elimineerida....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
https://amehitus.eu/
Re: Remapi tegemine uue summutiga
701 kirjutas: ↑20 Apr 2023, 17:06Aga milleks neid elimineerima peab? Minu tsiklil on kõik andurid enne eemaldatud katalüsaatorit. Ega see andur aru ei saa, kas kusagil taga on kat alles või mitte? Sumpa tootja küll soovitab remapida põhjendusega, et muidu VÕIB(aga ilmselt ei pruugi) mootor liiga kuumalt käia. Ma pole küll aru saanud, et miski häda oleks.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Kui enda tonnisel kunagi kati ja exupi minema lõin ning tagumise püti paremini läbi käima panin, läks teatud pöördevahemikus (ca 4500-7000 rpm) jõud oluliselt vähemaks ning ratas hakkas märkimisväärselt kuumemalt käima(maanteel pea 100 kraadi). Kuum käimine, teatavasti, EI OLE mootorile hea.
Dünotamiseni ei jõudnud, aga kuna rattal oli progeaju, kruttisin lambdanäidu ja küünalde värvi järgi ise kütusekaardi üle. Tulemuseks oli mootori temp kukkumine ca 80-85 kraadi juurde (maanteesõidul), kütusekulu vähenemine üle liitri sajale ning - last but not least - ratas hakkas kolmanda käiguga power wheeliesid tegema.
Ühesõnaga - erinevatel ratastel mõjub summuti mudimine erineval määral, kuid ühes või teises mõttes kütusekaardi üle käimine on sel juhul rangelt soovituslik. Kui mitte remap siis vähemalt Power Commander.
Enamik end mehisemalt tunda tahtvaid noori baikereid löövad torud tühjaks ja arvavad, et ilgelt lahe on kui ratas rohkem lärmi teeb ja paugub, adumata, et see nüüd tegelikult sootuks kehvemini edasi läheb...ja mõistmata, et paukumist põhjustab tegelikult vale segu. Õiges seades ratas paugub reaalsuses väga vähe.
Keskmise tsikli mootor talub üsna hästi lõhkumist ja natukene seadest väljas olemist. Enamik tahan-olla-lahe-baikereid sõidavad oma järelturu püttide, minema löödud kattidega ja vales seades ratastega aastaid, ilma et mootoriga midagi hullu juhtuks. Sealt ka MRT Techi vastus.
Küsimus on, kas ka SINA tahad sõita vales seades ja aeglasema rattaga...või eristuda massist ja teha asja õigesti?
-
- Postitusi: 108
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Aga mrt tech teeb ka originaal ajule remapi ja saab ainult aju sinna saata, kõik info nende kodukal ilusti kirjas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
BOOSTERPLUG KAWASAKI Z1000 (2010-2016) ~170$
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Sellele oli mingi EU alternatiiv ka, mis oli u 35€. Margifoorumist kindlasti leiab DIY õpetuse ka, et mis takistit kasutada jne.
Enda ratta kohta lugesin, et aja jooksul aju canceldab BP poolt tekitatud hälbe välja ja oled alguses tagasi.
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Eelmise ratta puhul oli custom mapist väga palju abi, jõudu tuli megalt juurde ja paukumine kadus praktiliselt ära, mootor käis ka tunduvalt ühtlasemalt,
Praeguse rattaga on veidi huvitavam elu olnud. Plaan oli ka de-cat teha käisin MRT jutul, esimene vastus oli et pole midagi vaja teha osta ainult toru, veidi arutlemist teema ümber siis jõuti järeldusele et ok nad teevad ainult siis kui tootja on ette näinud, vaadati siis Aktra kataloogist järgi ja vahi üllatust oligi vaja flashida aju. Sellele eelnes veel kommentaar, et nad on neid mitmeid müünud keegi pole küsinud. See selleks, kogu asi päädis siis omakorda sellega et nemad peavad litsentsi ostma Woolich käest selle konkreetse mapi/ratta kohta, mina maksan selle eest ilmselgelt, aga kokkuvõttes nad jätavad selle ikkagi endale.
Kõik see jättis päris mõruda mulje. Esialgne hinnapakkumine oli suurusjärgus 700€ +ilmselt veel düno tunde lisaks vajadusel hiljem.
Tänapäeval on päris pädevaid teenuseid tekkinud ja ise läksin ka pigem seda teed et saatsin aju lihtsalt postiga UK'sse kirjutati üle ja saadeti tagasi.
Jah asi pole 100% nagu täis custom per ratas düno seade, aga kliendibaas ja rataste kogemusi on seal sadades kui mitte tuhandetes mille pealt kuldne keskmine töötav map on välja arendatud, suurusjärgus 250€ raha ja tulemusega väga rahul, käib ilusti jõudu on ka veidi juures.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
kui sa 701 euro5 remappimise mõttes uurid siis http://cjsracing.co.uk/ aga ka austrias teeb üks tüüp
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
kahjuks jah siin eesti konnatiigis on võimalused võrdlemisi piiratud, kui rikkaks ei hakka just möödaminnes.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Remapi tegemine uue summutiga
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
Vanakooliga kaks varianti:701 kirjutas: ↑15 Mai 2023, 11:40Ma nüüd seda temperatuurinumbrit seal displei nurgal olen jälginud viimastel päevadel. 83, 84. kuni 95 C. Ventikas käima läheb, siis jahutab kiirelt maha. Pole justkui kuum? Samas gaasi maha lastes plödiseb küll. Pagan sest nüüd aru saab, on vaja selle mappimisega ennast vaevata või siis mitte?
1) vaata küünalt. Lased kahtlases pöörete vahemikus käia ja rutskat muutmata kill. Siis vaatad küünalt.
2) laia diapasooniga lambda andur tagant sisse ja näed segu koostise täpselt erinevates vahemikes ära.
edu, L
Re: Remapi tegemine uue summutiga
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Remapi tegemine uue summutiga
https://www.speedingparts.eu/p/engine-m ... acEALw_wcB
Või siis voltmeeter,netist on leida tabeleid kus näidatakse lambda väärtus vs.AFR.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.