Rumalad või segased küsimused jms
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mõistlikel distantsidel, kus ees- ja järelsõitja vahe on samast suurusjärgust kui sõidukite pikkused, ei oma see hõrendus erilist tähtsust (rusikareegel, kui sul ei lähe sinna "tuulekotti" sõites kõrvad lukku, siis rõhuvahe on tühine), tagasõitja kütusesääst tuleb sellest, et eessõitja taha tekkinud hõrendusse tormavad tagantpoolt uued õhumolekulid ning selles pärituules on tagasõitja kiirus õhu suhtes madalam. Eessõitja kütusekulu vähendamiseks peavad mõlemad ikkagi ühe kehana käituma, ehk siis näiteks kui sul on poolkera kujuline auto ja haagid sinna väikese vahega järgi tilgasaba kujulise haagise, siis summaarne õhutakistus läheb madalamaks.
Veoautodega seda minuarust kunagi katsetati mingi suure firma poolt, et panna neid 3-4tk poolemeetriste vahedega üksteise sabas sõitma, autode süsteemid suhtlevad omavahel, esimene djuud siis kiirendab-pidurdab kõigi eest ja ülejäänud söövad burgerit ning jälgivad mängu. Siis tõesti käituks kogu rivi nagu üks pikk sõiduk. A vist ei saanud asja.
Veoautodega seda minuarust kunagi katsetati mingi suure firma poolt, et panna neid 3-4tk poolemeetriste vahedega üksteise sabas sõitma, autode süsteemid suhtlevad omavahel, esimene djuud siis kiirendab-pidurdab kõigi eest ja ülejäänud söövad burgerit ning jälgivad mängu. Siis tõesti käituks kogu rivi nagu üks pikk sõiduk. A vist ei saanud asja.
Viimati muutis Jesper, 19 Apr 2023, 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.