Tsikli ostmine Rootsist
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Lõpetame selle karunaha asja siis ära ka ja nüüd saab selle nahaga legaalselt ringi lipata.
Broneerinis aja transpordiameti eeee keskkonna kaudu 5.aprilliks. Sõitsin sinna kohale (rootsi asi ju töötas ka siin legaalselt e SWE numbrid, SWE reg-tunnistused, ostu-müügileping, lisaks läbi e-maili PZU kindlustajaga PZU kindlustus SWE numbrile kehitvusega 30p)
Ametnik soovis saada siis SWE reg tunnistusi - mõlemaid!! Ostu-müügilepingut ja asus toimetama.
Kiikas ka ratta üle ja tegi vajalikud pildid. Seejärel hakkas ratast registrisse sisestama ja tekkis tõrge... nimelt polnud neil 2019a. T100 VER5 tüüpi andmebaasis.
Ütles, et VER6 ja BLACK on aga seda ei saa 1:1 ülekanda, sest nad ei ole veendunud, et kõik tehnilised andmed samad.
Seega sisestas vajaliku info ja andis teada, et nüüd nende tehniline büroo koostab selle ratta pealt andmebaasi uue tüübi ning see võib võtta aega ~5 tööpäeva.
Mulle antakse sellest e-maili teel teada, kui valmis.
Egas midagi... mõõtsin SWE sätetes kilomeetreid edasi ja jäin ootama.
11.apr enne tööpäeva lõppu potsatas mnt kiri postkasti ja öeldi, et võib nüüd registreerida. E-keskkonnas aeg 13 aprilli kella 16:00ks - ajatasin oma tegemisi...
Registreerimisel tõrkeid polnud SWE dokumendid jäid MNT-sse. ülejäänud tagastati. Numbri kohta küsisid ka, et kas annavad neile või jätan endale - no lubasin selle ju SWEsse saata - jätsin endale. Lisaks kanti SWE ülevaatus ka rattale e. ei pea kohe TÜVi minema tegema, vaid alles juulis.
Numbri pistsin põue, sest SWE numbriplaadi hoidjasse meie pisike number ei hakka. Sõitsin koju, vahetasin numbri ja veeresin postkontorisse - saatsin SWE vara tagasi.
Seejärel oli tööpäev juba läbi ning kontrollides MNT registrist oma sõidukit - kõik ok v.a. see, et kindlustus ei kandnud üle... No teeme siis... PZU keskkonnas andus 6 kuu kindlustuseks ilusa 16€ aga ei saanud lõpuni vormistada, esines tõrge.
Järgmine päev kirjutasin PZU samale tibile, kes SWE numbripeale kindlustas - temaga asi jonksus, kandis jäägi ja kokku 7 kuud kindlustust 15€
Vahepeal saabus MOTEA.com ist ka mõned lisad rattale (väike tuulesuunaja, lenksuotsa peeglid, tagakohvrite raamid, ratta kate)
Karunahk seljas, ülimõnus sõita.
Broneerinis aja transpordiameti eeee keskkonna kaudu 5.aprilliks. Sõitsin sinna kohale (rootsi asi ju töötas ka siin legaalselt e SWE numbrid, SWE reg-tunnistused, ostu-müügileping, lisaks läbi e-maili PZU kindlustajaga PZU kindlustus SWE numbrile kehitvusega 30p)
Ametnik soovis saada siis SWE reg tunnistusi - mõlemaid!! Ostu-müügilepingut ja asus toimetama.
Kiikas ka ratta üle ja tegi vajalikud pildid. Seejärel hakkas ratast registrisse sisestama ja tekkis tõrge... nimelt polnud neil 2019a. T100 VER5 tüüpi andmebaasis.
Ütles, et VER6 ja BLACK on aga seda ei saa 1:1 ülekanda, sest nad ei ole veendunud, et kõik tehnilised andmed samad.
Seega sisestas vajaliku info ja andis teada, et nüüd nende tehniline büroo koostab selle ratta pealt andmebaasi uue tüübi ning see võib võtta aega ~5 tööpäeva.
Mulle antakse sellest e-maili teel teada, kui valmis.
Egas midagi... mõõtsin SWE sätetes kilomeetreid edasi ja jäin ootama.
11.apr enne tööpäeva lõppu potsatas mnt kiri postkasti ja öeldi, et võib nüüd registreerida. E-keskkonnas aeg 13 aprilli kella 16:00ks - ajatasin oma tegemisi...
Registreerimisel tõrkeid polnud SWE dokumendid jäid MNT-sse. ülejäänud tagastati. Numbri kohta küsisid ka, et kas annavad neile või jätan endale - no lubasin selle ju SWEsse saata - jätsin endale. Lisaks kanti SWE ülevaatus ka rattale e. ei pea kohe TÜVi minema tegema, vaid alles juulis.
Numbri pistsin põue, sest SWE numbriplaadi hoidjasse meie pisike number ei hakka. Sõitsin koju, vahetasin numbri ja veeresin postkontorisse - saatsin SWE vara tagasi.
Seejärel oli tööpäev juba läbi ning kontrollides MNT registrist oma sõidukit - kõik ok v.a. see, et kindlustus ei kandnud üle... No teeme siis... PZU keskkonnas andus 6 kuu kindlustuseks ilusa 16€ aga ei saanud lõpuni vormistada, esines tõrge.
Järgmine päev kirjutasin PZU samale tibile, kes SWE numbripeale kindlustas - temaga asi jonksus, kandis jäägi ja kokku 7 kuud kindlustust 15€

Vahepeal saabus MOTEA.com ist ka mõned lisad rattale (väike tuulesuunaja, lenksuotsa peeglid, tagakohvrite raamid, ratta kate)
Karunahk seljas, ülimõnus sõita.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.