Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
Teema algataja - Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Nii siis tegingi, vedisin ta tööle aga ei olnud absull aega nädala sees tegelda, võtsin eile siis selle aja. Algatuseks panin rehvirõhud paika ja sõitsin pesulasse, et talvetolm maha pesta.
Seejärel hooldasin tagasupordit, eelmine aasta keerasin piduriklotsi liugurpoldi kattekruvi pekki ja ei saanud enam seda lahti, ravis uus punn ja löökkruvikeeraja. Lõpetuseks vahetasin esimese veohammasratta ja pean sama protsessi ette võtma ka sm ratta tagahammakaga.
Eelmine aasta sai pandud uus kett ja veel hooaja viimane sõit tehtud, et sellega korras. Kuna hammasratas eest ära juba oli, siis vahetasin ka simmeka ketiratta taga.
Hapudeks viinamarjadeks võikski siin lugeda jaboonia inseneride ohtrat lapik ja ristpeakruvide kasutust, no just nagu see eelpool teemaks olnud supordi punn või simmeri kaitseraami polt. 20 aastat vanal rattal mõni sarnane kinnituslahend tuupi saand, eelistan iga kell neile kruvidele kas torx või kuuskantpead Laenatud torx lahendus tuli VAG pidurikettalt, muu mudru hoolduse teostamiseks enamjaolt Ramost, õli nagu ikka Motul 5100 ja 10w40 Moto24 jast.
Kõik see sai teoks tunnilugeja 64,8 tunnil
Siis vahetasin mootoriõli (ok ok sisse valasin kõige viimasena) ja filtri ära, lisaks pesin raamis pesitseva metallfiltri.
Seejärel hooldasin tagasupordit, eelmine aasta keerasin piduriklotsi liugurpoldi kattekruvi pekki ja ei saanud enam seda lahti, ravis uus punn ja löökkruvikeeraja. Lõpetuseks vahetasin esimese veohammasratta ja pean sama protsessi ette võtma ka sm ratta tagahammakaga.
Eelmine aasta sai pandud uus kett ja veel hooaja viimane sõit tehtud, et sellega korras. Kuna hammasratas eest ära juba oli, siis vahetasin ka simmeka ketiratta taga.
Hapudeks viinamarjadeks võikski siin lugeda jaboonia inseneride ohtrat lapik ja ristpeakruvide kasutust, no just nagu see eelpool teemaks olnud supordi punn või simmeri kaitseraami polt. 20 aastat vanal rattal mõni sarnane kinnituslahend tuupi saand, eelistan iga kell neile kruvidele kas torx või kuuskantpead Laenatud torx lahendus tuli VAG pidurikettalt, muu mudru hoolduse teostamiseks enamjaolt Ramost, õli nagu ikka Motul 5100 ja 10w40 Moto24 jast.
Kõik see sai teoks tunnilugeja 64,8 tunnil
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.