kampaania "Märka mootorratturit!"
sloganiks pakun ma MÄRKA TSIKLIT. selge, lühike, jõuab kohale. või siis NÄE TSIKLIT. Sõnad "autojuht", "mootorrattur", mootorratas" jms on kahjuks liiga kolepikad, et visuaalselt teravalt mõjuda.
Kampaania tegemisel olen nõus igati aitama, vastavad pisikogemused olemas.
Algatuseks, et mitte tuult talluda, tuleb ette võtta RPIE skeem (ehk Research-Plan-Implement-Evaluate, uuri-kavanda-teosta-hinda) ja selle järgi vaikselt vaatama hakata.
Eesti liiklussaadete väärtust infokanalina laiade massideni hindaks tubli 3+ga. On ka teisi kanaleid.
Aga kõigepealt, et asi saaks vedama, tuleb leida ÜKS inimene, kes on nõus kampaania juhtimise raske taaga enda turjale sikutama. Ilma selle ühe inimeseta ei tule midagi välja. Kes on valmis tanki hüppama?
Kampaania tegemisel olen nõus igati aitama, vastavad pisikogemused olemas.
Algatuseks, et mitte tuult talluda, tuleb ette võtta RPIE skeem (ehk Research-Plan-Implement-Evaluate, uuri-kavanda-teosta-hinda) ja selle järgi vaikselt vaatama hakata.
Eesti liiklussaadete väärtust infokanalina laiade massideni hindaks tubli 3+ga. On ka teisi kanaleid.
Aga kõigepealt, et asi saaks vedama, tuleb leida ÜKS inimene, kes on nõus kampaania juhtimise raske taaga enda turjale sikutama. Ilma selle ühe inimeseta ei tule midagi välja. Kes on valmis tanki hüppama?