Triumph Tiiger 800 töökindlus
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Triumph Tiiger 800 töökindlus
Käivad ikka. Ma olen enda omaga nii keset löga metsas ukerdanud kui ka KTM 640 järel Kukemetsa karjäärist mingi osa läbi sõitnud... isegi ühe ca meetrise drop-i tegin jalgade värisedes selle sama KTM-i järel ära (kusjuures, püsti jäin). Aga räme võimlemine oli. Ja nagu @Macintosh eespool ütles - otseselt äge selline tegevus ei ole. Pigem nagu ellujäämiskursus.
Ilmselt väga palju sõltub muidugi oskustest ka. Ma olen alles ühe hooaja maastikul sõitnud ja vähemasti selle tagasihoidliku kogemustepagasiga oli ikka keeruline küll.
Aga see selleks. Kuna algne teemakäsitlus räägib siin tegelikult vastupidavusest, siis mainin praeguste ja tulevaste gen 1 Tiigri omanike jaoks ära, et minu omal suri starter (see kurikuulus tüüpviga) just hiljuti 32 000km peal ära. Lahti võttes rõõmustasin, et ainult harjad olid viltu kulunud. Mõõtsin mähised ja kommuka ära (takistused kõrvuti paaris, 180 kraadi meetodil paaris ning välistasin võlli ja mähiste vahelise lühise) ning ladusin uued harjad sisse. Tühjalt käis ilusti ringi, aga kui tsikli peale panin, tegi "köh-köh" ja põles maha. Hiljem tuli välja, et ühe kommutaatori lamelli oli lahti löönud. Ei teagi, kas ei pannud algul tähele või juhtus pärast uute harjade sisse panemist.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.