kampaania "Märka mootorratturit!"
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
miks see üldse vest peab olema. Palju lihtsam on mingi selline kirevat värvi ja helkuriga käele kinnitatav pael teha. Kes arvab, et käe pealt seda näha pole siis tõmmaku kiivrile ümber. Lihtsam paigaldada ja ei pea nagu teetööline customi seljas istuma.
Täpsustus: teetööline ei ole mingi alatooniga öeldud vaid vihjan väga silmapaistvale riietusele.
motopaks
Täpsustus: teetööline ei ole mingi alatooniga öeldud vaid vihjan väga silmapaistvale riietusele.
motopaks
Viimati muutis Laisaar, 26 Sept 2005, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
et rohkem tähelepanu tõmmata. nädal või kaks kevadel. lihtsalt sellepärast. päris vest jah vast mitte, aga see rihm, mis üle õla ja ümber kere käib, oleks just paras. käe ümber... kui kampaania eesmärk on, et meid võimalikult palju nähtaks sel ajal, siis sest on vast vähe.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Või näiteks nagu politsei - neil üsna samasugused vestid pimedal ajal seljasMotopaks kirjutas:miks see üldse vest peab olema. Palju lihtsam on mingi selline kirevat värvi ja helkuriga käele kinnitatav pael teha. Kes arvab, et käe pealt seda näha pole siis tõmmaku kiivrile ümber. Lihtsam paigaldada ja ei pea nagu teetööline customi seljas istuma.
Täpsustus: teetööline ei ole mingi alatooniga öeldud vaid vihjan väga silmapaistvale riietusele.
motopaks

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Käepaela jms. ei pruugi mittetsiklistid üleüldse tähele panna. Asi peaks nii karjuv olema, et ka selline, kes silmad punnis tsiklit jõllitab ( khm...minusugused siis) seal seljas tsiklisti kah märkaksid ning lisaks sellele veel seda sõnumit, mida tsiklist edastab. Seetõttu ongi märguandekampaania põhiuba karjuv erinevus harjumuslikust ning sellega kaasnev tähelepanu. Vestitatud kroomiloom on eriti hea näide. Jääb juba sellepärast silma, et esimese hooga kohe tajud : midagi ON valesti ja hakkad tähelepanelikult uurima 
ja nii edasi...
PS. Ma pean sellist kampaaniat oluliseks ka sellepärast, et katet teha ka näiteks lastele, kes rolleritega liiklusesse sattunud on. Ükskõik kas vanemate loaga või loata, aga ka neil ei tohiks lapsearuga tehtud loll viga kohe saatuslikuks saada. Ja märkamise kampaania puhul saame alati rääkida ka sellest, et autojuhid võivad samuti ( ja nii nad tihti teevadki ) arvestada sellega, et võib tulla mõni hormoonihäirega noorlendur või keskeakriisis mees ( khm, need ju pidavat 40-selt sadulasse ronima ja kihutama hakkama ...
) ja ennast tema auto külge mööda laiali määrida. Pärast istu eeluurimises ja kohtus misiganes.
ja nii edasi...

ja nii edasi...
PS. Ma pean sellist kampaaniat oluliseks ka sellepärast, et katet teha ka näiteks lastele, kes rolleritega liiklusesse sattunud on. Ükskõik kas vanemate loaga või loata, aga ka neil ei tohiks lapsearuga tehtud loll viga kohe saatuslikuks saada. Ja märkamise kampaania puhul saame alati rääkida ka sellest, et autojuhid võivad samuti ( ja nii nad tihti teevadki ) arvestada sellega, et võib tulla mõni hormoonihäirega noorlendur või keskeakriisis mees ( khm, need ju pidavat 40-selt sadulasse ronima ja kihutama hakkama ...

ja nii edasi...
Viimati muutis spinna, 26 Sept 2005, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Imho need ei sobi, need kes just nimme ei kavatse aeglasemalt kiirendada/sõita, näeks natuke naeruväärsed ja mõnele autojuhile ka arvatasti vihatekitavad välja. Ma pean siis silmas lubatud sõidutempo saavutamist.Mari Öö kirjutas:a la
"mul on samad õigused, mis sul"?
"kõik on võrdsed"?
Pigem võibolla "arvesta ka mootrratturiga"? sihtgrupiks siis just need autojuhid kellele meeldib reastuda ja teha kõikvõimalikke muid manöövreid mootorratturiga arvestamata.
Edit: kasutasin meelega väljendit "sõidutempo" sest kui me räägime linnas 50ga sõitmisest siis mina pean seda kohati endale ohtlikuks. Sel päeval kui kõik autod sõidavad 50kmh, võin ka mina seda teha.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Jah, jõudsin ise kah juba seda kahtlustavalt mõelda. Tänapäevases "kabinetis sündinud" ajastus ei imestaks üldse kui nii juhtukski. Pluss lugege seda minu ajaloopostitust. Nii need piirangud kõik on arenenud. Aga üldiselt ei usu, et asi nii tobedaks läheb. Pigem muutuvad ligemas tulevikus kohustuslikuks sõiduriided, kaitsmed jms. värk.äkki selle kampaania peale vaadatakse, et ohoo... hea mõte...teeme selle kohustuslikuks !?!
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Kiri
"Olen liikleja nagu sinagi"
Piisavalt "universaalne", automaatselt lugejaga kohanduv ja temaga samastuv ning ka liigset tembutamist välistav?
Piisavalt "universaalne", automaatselt lugejaga kohanduv ja temaga samastuv ning ka liigset tembutamist välistav?

-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Seljuhul tehku omal enne juhiload ära, kui tänavatele autosid jahtima lähevad.Salvo Kelk kirjutas:Asjasse tuleks kindlasti kaasata ka rollerid.Pigem võibolla "arvesta ka mootrratturiga"? sihtgrupiks siis just need autojuhid kellele meeldib reastuda ja teha kõikvõimalikke muid manöövreid mootorratturiga arvestamata.

" Märka mootorratturit " kampaaniale peaks eelnema kampaania
" Mootorrattur kasva suureks " . Nõelujavennad ja tagarattal käratajad nullivad " Märka mootorratturit " kampaania positiivse tulemuse juba eos. Ükski juht ei hakkagi hoolima tsiklist kui see käitub kui pubekas - kõik ootavad järjekorras, no mida kuradit sina sinne ette kiilud mõtleb autojuht. Sõidukultuur on tsiklistidel ikka malts !
" Mootorrattur kasva suureks " . Nõelujavennad ja tagarattal käratajad nullivad " Märka mootorratturit " kampaania positiivse tulemuse juba eos. Ükski juht ei hakkagi hoolima tsiklist kui see käitub kui pubekas - kõik ootavad järjekorras, no mida kuradit sina sinne ette kiilud mõtleb autojuht. Sõidukultuur on tsiklistidel ikka malts !
Tsiklistide hulgas on "rullnokkasid" samamoodi nagu autoga sõitjate hulgas, ainult et autoga "rullnokka" ei kipu keegi laiaks litsuma, sest jõud ei käi ju üle. Seega peaks kampaaniaga selgeks tegema ARK`i liiklustestideski olevate küsimuste sisu: kui sinu selja taga on ärritav liikleja, siis SINA jääd rahuliks.
Rollerid kaasata on hea mõte, sest nad on enamjaolt peale kasvav põlvkond, kes tulevikus on juba tsiklistid. Nii et pigem kasvatada neid, kui et udida.
Samas on kampaania ka jalgratturitele kindlasti mokkamööda, sest ka nemad on kontidega rohkem turul kui autojuht jne.
Kui "käppade" lugemiseks läks, siis asjatoimetuste paremaks läbiviimiseks olen ka "käpp"...Kogume "käppasid" juurde ja siis... saab kuskil kokku?
Pange aga siia ilusti kirja, kes oleks nõu ja jõuga abiks.
Rollerid kaasata on hea mõte, sest nad on enamjaolt peale kasvav põlvkond, kes tulevikus on juba tsiklistid. Nii et pigem kasvatada neid, kui et udida.
Samas on kampaania ka jalgratturitele kindlasti mokkamööda, sest ka nemad on kontidega rohkem turul kui autojuht jne.
Kui "käppade" lugemiseks läks, siis asjatoimetuste paremaks läbiviimiseks olen ka "käpp"...Kogume "käppasid" juurde ja siis... saab kuskil kokku?
Pange aga siia ilusti kirja, kes oleks nõu ja jõuga abiks.
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
maanteeameti kampaaniat ei tule, küll aga on nad sõbralikult valmis meiega ideid ning nende teostamise võimalusi ja kommunikeerimise vahendeid arutama.
neile aga, kes ülisuuri kiirusi ei arenda:
eks sellest saame ise teha esimesed järeldused.Liiklusohutusalaste meediakampaaniate planeerimine tugineb liiklusõnnetuste statistikale ning arvestab liiklusõnnetuses osalenud ja õnnetuse põhjustanud liiklejate kategooria määra, liikluses käitumise ohtlikkust ning sellest tulenevate tagajärgede raskust. Mootorrattureid on kolme viimase aasta arvestuses kõigist liiklusõnnetustes osalejatest fikseeritud keskmiselt 2,3%; 60% mootorratturite osalusel asetleidnud liiklusõnnetustest on põhjustatud mootorratturite endi valest käitumisest:
Probleemideks ülisuur kiirus, kaldumine vastassuunavööndisse, sõelumine, ristmikureeglite eiramine, lisa sõidurea tekitamine laiemal teel, joobes juhtimine, ka oskamatus arvestada teistest liiklejatest tulenevaid ohtusid. Peaaegu iga teine rattal sõites kannatada saanu ei kanna kiivrit.
neile aga, kes ülisuuri kiirusi ei arenda:
ja konkreetsust ka:Seega leian, et Teie poolt pakutavat ideed võib edasi arutada, ühtlasi saades rohkem infot ka mootorratturiteringkondade kohta ning leida parim lahendus, mis meie võimaluste juures otstarbekas ja teostatav on.
sellised sõnad siis maanteeameti liiklusohutuse teema pealikult.Mõtlesin, et esimeses järjekorras võiks see olla näiteks TV liiklussaate teema, kus mootorratturid saaksid ja võiksid neid probleeme näitlikustades esineda. Seda annaks kergesti korraldada, ilma täiendavaid rahalisi vahendeid nõudmata, kuna Maanteeamet toetab nii Kanal2-s kui TV3-s edastatavat liiklussaadet.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Selle vesti kandmine on asja üks pool. Ilmselt kõige odavam. Kirjutades seljale et "märka mootorratturit" võib tekitada pigem negatiivset reaktsiooni. Kas siis meie (reeglina) noored sõbrad kannavad vesti "märka rollerit" ???? Kui vestiga tsiklist mingeid rumalusi linnas-maanteel teeb, äratab see kül koheselt tähelepanu kuid kas ka õiges suunas? Nädal aega kampaaniat on selgelt vähe, või siis korrata seda mingi aja jooksul.
Sellised mõtted siis. Aga me oleme liikumas õiges suunas.
Sellised mõtted siis. Aga me oleme liikumas õiges suunas.
Vestidele ei oleks vaja üleüldse mittemidagi peale kirjutada. See ajab orgunni üleliia keeruliseks. Lihtsalt tuleks üksmeelselt need endale soetada ja siis kokkulepidud kuupäevast kokkulepitud kuupäevani aktiivselt kanda. Tugisüsteemiks meedia, kes aktiivselt seletab, mis ja miks toimub.
Aga võttes nüüd teiseks pooleks siis racerx hüüdlause ja Maanteede Ameti vastuse Marile, siis mida küll siin õnnestuks teha?
Ja rollerihunte ärge küll tõrjuge. Need vajavad täiesti kindlalt selle potensiaalse kampaania mõlemat tahku. Küllap need sellest aru saavad, kes ise oma võsukestele kaherattalist ostmas on käinud. Ülejäänud saavad siis, kui nad seda tulevikus teevad
Või kui võsuke koju laekub ja on ise salaja omale voshodi ära ostnud ( vitsa!, vitsa!! ) 
Aga võttes nüüd teiseks pooleks siis racerx hüüdlause ja Maanteede Ameti vastuse Marile, siis mida küll siin õnnestuks teha?
Ja rollerihunte ärge küll tõrjuge. Need vajavad täiesti kindlalt selle potensiaalse kampaania mõlemat tahku. Küllap need sellest aru saavad, kes ise oma võsukestele kaherattalist ostmas on käinud. Ülejäänud saavad siis, kui nad seda tulevikus teevad


Suzuki GSX 750 Inazuma
Tähtis on ka enne seda Suurt Vestikandmist selgitada teistele liiklejatele, mis toimuma hakkab. Maanteeamet ju soovitas TV3 ja Kanal2 liiklussaadetes enne selgitustööd teha, sest see, mida teavad mootorratturid, ei pruugi teada autojuhid:
1) Nagu ka autojuhtide, nii on ka mootorratturite hulgas rullnokke, kuid enamus on siiski seadusekuulekad normaalsed inimesed, kes ei soovi ennast ega teisi ohtu seada.
2) Kampaania ideeks on see, et kevadel, kui tänavatele tulevad taas mootorrattad, ei tuleks see autojuhtidele üllatusena, vaid et nad oskaksid märgata, et liiklusesse on juurde tulnud kaherattalised.
3) Vestikandmise kampaanias osalevatel mootorratturitel on tsiklikogukonna poolt kohustus liigelda seadusekuulekalt ning normaalselt, kuna vest teeb kõik üleastumised silmapaistvamaks. (kui see punkt vett vedama läheb, on tsiklistide maine kõigi teiste liiklejate silmis 0)
Kõige ohtlikum ongi kampaania juures see, kui see muutub "Märka mootorratturit"-st tänavakõvatajate mõjul "Märka mootorratturit ning tema trikke ja kõrvalseisjate ohtuseadmist"
1) Nagu ka autojuhtide, nii on ka mootorratturite hulgas rullnokke, kuid enamus on siiski seadusekuulekad normaalsed inimesed, kes ei soovi ennast ega teisi ohtu seada.
2) Kampaania ideeks on see, et kevadel, kui tänavatele tulevad taas mootorrattad, ei tuleks see autojuhtidele üllatusena, vaid et nad oskaksid märgata, et liiklusesse on juurde tulnud kaherattalised.
3) Vestikandmise kampaanias osalevatel mootorratturitel on tsiklikogukonna poolt kohustus liigelda seadusekuulekalt ning normaalselt, kuna vest teeb kõik üleastumised silmapaistvamaks. (kui see punkt vett vedama läheb, on tsiklistide maine kõigi teiste liiklejate silmis 0)
Kõige ohtlikum ongi kampaania juures see, kui see muutub "Märka mootorratturit"-st tänavakõvatajate mõjul "Märka mootorratturit ning tema trikke ja kõrvalseisjate ohtuseadmist"
Võibolla peaks äkki mingeid bumpersticker'eid propaganda mõttes auto küljes kasutama.
Midagi sarnast siis näiteks:
http://www.bikersoracle.com/customer/pr ... 16189&cat=
No ma selline pühapäeva biker rohkem ja septembri algusest ikka autoga sunnitud liikuma...
Ehk nii mõnigi mootorrattur veel vahel autoga sõidab.
Lihtsalt idee...

http://www.bikersoracle.com/customer/pr ... 16189&cat=
No ma selline pühapäeva biker rohkem ja septembri algusest ikka autoga sunnitud liikuma...


Lihtsalt idee...
Terv.
Kelleni
Kelleni
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Aja aga motopaks asja kallaleKelleni kirjutas:Võibolla peaks äkki mingeid bumpersticker'eid propaganda mõttes auto küljes kasutama.Midagi sarnast siis näiteks:
http://www.bikersoracle.com/customer/pr ... 16189&cat=
No ma selline pühapäeva biker rohkem ja septembri algusest ikka autoga sunnitud liikuma...Ehk nii mõnigi mootorrattur veel vahel autoga sõidab.
![]()
Lihtsalt idee...

-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
minuarust vesti idee sakib täiega... autojuhina lõpuks harjungi mõttega, et kui ma peeglist vesti ei näe siis keeran rahus või? Mitu protsenti ratturitest te megaparimal juhul vesti alla saaksitegi? jne...
kas teete kõvema kampaania kui hoidu rongi eest? siis suhtearvus auto vs. rong korrutage auto arvuline osakaal rongi suhtes ja näete ise ka kui lollid olete (ratturi jaoks auto=rong
)
ratturid jäävad liikluses vähemusse enivei ja tuuleveskiga võitlemise asemel peaks sõiduohutuse tõstmiseks reaalsema tee valima.... st paremini kohanema liiklusega mis ratturitega kohaneda ei suuda - got a point?
ära usalda rohelist tuld ega peatee märki, arvesta igal sammul võimaliku ohuga - sellega, et sind ei märgata... arvesta sellega, et mida kiiremini sõidad seda ootamatum külaline sa kellegi plekis oled olgu ta nii haritud ja tähelepanelik kui tahes
isiklikult pole siiani ühelegi ettekeerajale otsa sõitnud (neid on muidugi loendamatul hulgal olnud) Linnas sõidan harilikult mitte üle 70km/h eelnevat hoolega silmas pidades, adreka elan rinkal ja kiirendustel välja, reeglina mitte kunagi ei sõida ise ega sõiduta kedagi vastava varustuseta.
pole vaja kullana võtta aga siis kasvõi väikse survival näitena
kas teete kõvema kampaania kui hoidu rongi eest? siis suhtearvus auto vs. rong korrutage auto arvuline osakaal rongi suhtes ja näete ise ka kui lollid olete (ratturi jaoks auto=rong

ratturid jäävad liikluses vähemusse enivei ja tuuleveskiga võitlemise asemel peaks sõiduohutuse tõstmiseks reaalsema tee valima.... st paremini kohanema liiklusega mis ratturitega kohaneda ei suuda - got a point?
ära usalda rohelist tuld ega peatee märki, arvesta igal sammul võimaliku ohuga - sellega, et sind ei märgata... arvesta sellega, et mida kiiremini sõidad seda ootamatum külaline sa kellegi plekis oled olgu ta nii haritud ja tähelepanelik kui tahes

isiklikult pole siiani ühelegi ettekeerajale otsa sõitnud (neid on muidugi loendamatul hulgal olnud) Linnas sõidan harilikult mitte üle 70km/h eelnevat hoolega silmas pidades, adreka elan rinkal ja kiirendustel välja, reeglina mitte kunagi ei sõida ise ega sõiduta kedagi vastava varustuseta.
pole vaja kullana võtta aga siis kasvõi väikse survival näitena

Ei harju. Sellepärast ei tohikski üle nädala see kampaania kesta.tramm66 kirjutas:autojuhina lõpuks harjungi mõttega, et kui ma peeglist vesti ei näe siis keeran rahus või?
Seda nüüd küll. 100% kindlasti mitte. Paljud ei sooviks ja paljud pelgaks.Mitu protsenti ratturitest te megaparimal juhul vesti alla saaksitegi?
Ühtegi teist NII silmatorkavat kampaaniat ei kujuta ette. Kleepsuidee ei ole halb. Saab täiesti võrrelda kunagise soomlaste "maantieritari" projektiga või siis ENSV aegse Automi sõidumeisterlikkuse projektiga. Viimasel oli lausa kolm astet ja se kel kolm erinevat värvi kleepsu lõpuks Zigulli klaasil ilutsesid oli ikka ilge taffkai küll

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Väga huvitav tähelepanek. Enda puhul tähendasin samamoodi kommete tnduvat paranemist linnaliikluses peale võistlustel käima hakkamist. Vahest leian end küll kurvist, ristmikult või foori tagant kiirendamas 70-80-ni, kuid seda vaid kiirendusmõnu tundmiseks. Edasi kukub ikka seier 60 kanti tagasi. Ja suvel lühikese püksaga ja T-särgiga kulgejad peaksid kõik korra ühe kukkumise üle elama, siis ei roniks oma bike selga ilma varustuseta. Küsimus on juba puhtalt selles, et kui mis iganes ja kelle iganes süül liikluses miskit juhtuma peaks, siis ühel juhul võib näiteks autojuhti oodata kriminaalkorras karistus, kuna varustuseta mootorrattur on eriti kaitsetu, teisel juhul korraliku varustuse korral piirduks asi ehk miski sinikaga.ära usalda rohelist tuld ega peatee märki, arvesta igal sammul võimaliku ohuga - sellega, et sind ei märgata... arvesta sellega, et mida kiiremini sõidad seda ootamatum külaline sa kellegi plekis oled olgu ta nii haritud ja tähelepanelik kui tahes Wink
isiklikult pole siiani ühelegi ettekeerajale otsa sõitnud (neid on muidugi loendamatul hulgal olnud) Linnas sõidan harilikult mitte üle 70km/h eelnevat hoolega silmas pidades, adreka elan rinkal ja kiirendustel välja, reeglina mitte kunagi ei sõida ise ega sõiduta kedagi vastava varustuseta.
Aga teemast - minu arvates võiks olla lähenemine tüüpi kampaaniakorras kleepsud ja seda mitte ainult ratastele, vaid ka rattaomanike (miks mitte ka teiste) autodele jne. Minule on igatahaes jäänud küll väga tõhusalt silma 2 kampaania tulemust autode "pepudel" kleepsu näol: ANNAN TEED ja TEED KORDA.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kui nüüd see arutelu kokkuvõtta, siis kirutakse nii autojuhte, mootorrattureid kui jalakäijaid.
Mina kaldun kiruma just jalakäijaid, kes lausa suitsidistlikult teele kargavad ega allu mingitele eeskirjadele.
Kas ei peaks võtma sihtgrupiks hoopis lapsi ja noori, kellele tundub tagarattal lahkumine foori tagant lahe, aga kes täna on veel pealtvaatajad?
Liikluskasvatus, ohtude mõistmine ja tajumine peaks olema koolihariduse kohustuslik osa.
Mina kaldun kiruma just jalakäijaid, kes lausa suitsidistlikult teele kargavad ega allu mingitele eeskirjadele.
Kas ei peaks võtma sihtgrupiks hoopis lapsi ja noori, kellele tundub tagarattal lahkumine foori tagant lahe, aga kes täna on veel pealtvaatajad?
Liikluskasvatus, ohtude mõistmine ja tajumine peaks olema koolihariduse kohustuslik osa.
sloganiks pakun ma MÄRKA TSIKLIT. selge, lühike, jõuab kohale. või siis NÄE TSIKLIT. Sõnad "autojuht", "mootorrattur", mootorratas" jms on kahjuks liiga kolepikad, et visuaalselt teravalt mõjuda.
Kampaania tegemisel olen nõus igati aitama, vastavad pisikogemused olemas.
Algatuseks, et mitte tuult talluda, tuleb ette võtta RPIE skeem (ehk Research-Plan-Implement-Evaluate, uuri-kavanda-teosta-hinda) ja selle järgi vaikselt vaatama hakata.
Eesti liiklussaadete väärtust infokanalina laiade massideni hindaks tubli 3+ga. On ka teisi kanaleid.
Aga kõigepealt, et asi saaks vedama, tuleb leida ÜKS inimene, kes on nõus kampaania juhtimise raske taaga enda turjale sikutama. Ilma selle ühe inimeseta ei tule midagi välja. Kes on valmis tanki hüppama?
Kampaania tegemisel olen nõus igati aitama, vastavad pisikogemused olemas.
Algatuseks, et mitte tuult talluda, tuleb ette võtta RPIE skeem (ehk Research-Plan-Implement-Evaluate, uuri-kavanda-teosta-hinda) ja selle järgi vaikselt vaatama hakata.
Eesti liiklussaadete väärtust infokanalina laiade massideni hindaks tubli 3+ga. On ka teisi kanaleid.
Aga kõigepealt, et asi saaks vedama, tuleb leida ÜKS inimene, kes on nõus kampaania juhtimise raske taaga enda turjale sikutama. Ilma selle ühe inimeseta ei tule midagi välja. Kes on valmis tanki hüppama?
See hormoonid kontrolli alla pool tuleks ka samas ära lahendada.
Kas siis kaks ühes kampaania või kaks kampaaniat.
Saaks ehk müramist suuremas koguses kuskile radadele suunata. Täiesti sellest lahti niikuinii ei saa, aga kui sellega ei tegeleta, siis kasvab üle pea.
Igas raportis või reporteris seibideks sõidetud tsiklit vaadata on ikka meie maa kohta tiba palju. 60% kamikazesid on ka liiga palju.[/i]
Kas siis kaks ühes kampaania või kaks kampaaniat.
Saaks ehk müramist suuremas koguses kuskile radadele suunata. Täiesti sellest lahti niikuinii ei saa, aga kui sellega ei tegeleta, siis kasvab üle pea.
Igas raportis või reporteris seibideks sõidetud tsiklit vaadata on ikka meie maa kohta tiba palju. 60% kamikazesid on ka liiga palju.[/i]
Suzuki GSX 750 Inazuma