Tsikli ostmine Rootsist
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Tsikli ostmine Rootsist
Nüüd on see karunahk kodus seinal
Lõpuks loksus suurepäraselt paika... väikese ajaga ning mõistliku raha kuluga, 01.04 ilma ennustus lubas Eestis korralikku lund ja see tingis siin mingi kaubiku hankimist.
Muide see esimene karu mille nahka tahtsin müüdi maha samal ajal, kui padruneid rauda ajasin... õnneks teine karu jäi kogu aeg sihiku ette ning uute padrunite rauda ajamisega sain selle kätte
Ainult paagi värv muutus, aasta 2019 ja läbisõit <500km jäi samaks
Igatahes:
Müüjaga saime kõik tehingud tehtud neljapäeva lõunaks. Arvestama peab, et eurodes tasudes rootsi panka SEK-idena võtab arveldamine aega ~3 päeva. tänu mingitele pankade vahelistele sutlustele/konvertimistele jne... Ehk siis kui panga kaudu ülekanne jätta viimasele minutile, ei pruugi ratast kätte saada, sest raha pole müüja arvel.
Ostumüügi leping sai tehtud, müüja pakkis kõik dokumendid+2 reg. tunnistust rattaga kaasa nin 200SEKi eest transportis Ludvikast Stockholmi reede hommikuks. Transport just selle pärast, et ka seal oli nädala esimeses pooles tugev lumesadu ja teed olid veel neljapäeval lumised.
Mina läksin reedel (31.03) 16;30 lennukiga TLN-Stock Arlanda (pilet 42€ + 20kg pagasiga 23€ - pagasiks kaks riidest moto 30Lsed küljekovrid kokku seotuna üheks, milles soojad motoriided ja kiiver) ja 1h lennule + kohitsemised TLN ja rootsi lennujaamas.
Seejärel ühe bussiga tuttava juurde, kuhu ratas transporditi.
Rattale telefoni hoidja külge. ööbimine. 1.aprilli hommikul tuli kolvile ning stockholmi motopoodidesse kolama:
1. XLMoto/MX24;
2. Ckholm Största MC putik/Harley-Davidson stockholm SYB;
3. Handels boden;
4. Stockholms MC varuhus
ning Nolan N40-5 GT Classic 5 matt must kiiver sai viimasest kohast hangitud 177€ga lisaks.
Seejärel 17;30 Tallink Siljalainiga Tallinna tagasi ühe otsa pilet 96€ + mootorratas 47€ + hommikusöök 17€ . Hommikul 10:30 laevalt maha ning põristatud linnas mõndekümned km peale.
Nüüd on siis see karunahk ilusti kodus olemas ja mina väga rahul.

Muide see esimene karu mille nahka tahtsin müüdi maha samal ajal, kui padruneid rauda ajasin... õnneks teine karu jäi kogu aeg sihiku ette ning uute padrunite rauda ajamisega sain selle kätte

Igatahes:
Müüjaga saime kõik tehingud tehtud neljapäeva lõunaks. Arvestama peab, et eurodes tasudes rootsi panka SEK-idena võtab arveldamine aega ~3 päeva. tänu mingitele pankade vahelistele sutlustele/konvertimistele jne... Ehk siis kui panga kaudu ülekanne jätta viimasele minutile, ei pruugi ratast kätte saada, sest raha pole müüja arvel.
Ostumüügi leping sai tehtud, müüja pakkis kõik dokumendid+2 reg. tunnistust rattaga kaasa nin 200SEKi eest transportis Ludvikast Stockholmi reede hommikuks. Transport just selle pärast, et ka seal oli nädala esimeses pooles tugev lumesadu ja teed olid veel neljapäeval lumised.
Mina läksin reedel (31.03) 16;30 lennukiga TLN-Stock Arlanda (pilet 42€ + 20kg pagasiga 23€ - pagasiks kaks riidest moto 30Lsed küljekovrid kokku seotuna üheks, milles soojad motoriided ja kiiver) ja 1h lennule + kohitsemised TLN ja rootsi lennujaamas.
Seejärel ühe bussiga tuttava juurde, kuhu ratas transporditi.
Rattale telefoni hoidja külge. ööbimine. 1.aprilli hommikul tuli kolvile ning stockholmi motopoodidesse kolama:
1. XLMoto/MX24;
2. Ckholm Största MC putik/Harley-Davidson stockholm SYB;
3. Handels boden;
4. Stockholms MC varuhus
ning Nolan N40-5 GT Classic 5 matt must kiiver sai viimasest kohast hangitud 177€ga lisaks.
Seejärel 17;30 Tallink Siljalainiga Tallinna tagasi ühe otsa pilet 96€ + mootorratas 47€ + hommikusöök 17€ . Hommikul 10:30 laevalt maha ning põristatud linnas mõndekümned km peale.
Nüüd on siis see karunahk ilusti kodus olemas ja mina väga rahul.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.