Kohvriraami tegemine
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kohvriraami tegemine
Kuna endal oli soov nn võrdsete kaugustega kohvriraamidele, mida ei silmanud kaubandusest, võtsin otsuse teha ise.
Materjaliks läks 18mm roostevaba toru. Keevitati kokku sõbra juures, mõõdud visksisin maha teise sõbra GS omadelt, et tagada erinevate kohvri ja kottide kinnituste lahendus. Kasutasin võimalikult tavapäraseid lahendusi ratta külge kinnitamisel, st tegin originaal kohvrikinnituste laadsete asjade asemele korralikud RV plaadid. Eeskujuks valisin erinevate raamide kinnitused, mis müügis, ning neist kombineerisin endale parima.
Saadud nelikandid ning varutoru viisin koju ning hakkasin paika panema. Selleks kasutasin käepäraseid vahendeid. Kui asetus oli sobiv, punktisin roostevaba elektroodiga oma väga värisevate käte ja kehva masinaga kinni selliselt, et kannataks taas sõbra juurde minna ja temal see töö lasta korralikult teha. Hiljem lasin veel LineXiga üle teha ja mulle tudub peale pea 3 aastast kasutamist, et said head. Kasutanud siis nii padrunikastidest tehtud kohvritega, kui pehmete kottidega. Kukkunud nii kohvrite/kottidega metsas, kui ka lihtsalt raamidega. Saanud neist ratast mudast välja tõmmata jne, seni on ühes tükkis ning sama kujuga.
Materjaliks läks 18mm roostevaba toru. Keevitati kokku sõbra juures, mõõdud visksisin maha teise sõbra GS omadelt, et tagada erinevate kohvri ja kottide kinnituste lahendus. Kasutasin võimalikult tavapäraseid lahendusi ratta külge kinnitamisel, st tegin originaal kohvrikinnituste laadsete asjade asemele korralikud RV plaadid. Eeskujuks valisin erinevate raamide kinnitused, mis müügis, ning neist kombineerisin endale parima.
Saadud nelikandid ning varutoru viisin koju ning hakkasin paika panema. Selleks kasutasin käepäraseid vahendeid. Kui asetus oli sobiv, punktisin roostevaba elektroodiga oma väga värisevate käte ja kehva masinaga kinni selliselt, et kannataks taas sõbra juurde minna ja temal see töö lasta korralikult teha. Hiljem lasin veel LineXiga üle teha ja mulle tudub peale pea 3 aastast kasutamist, et said head. Kasutanud siis nii padrunikastidest tehtud kohvritega, kui pehmete kottidega. Kukkunud nii kohvrite/kottidega metsas, kui ka lihtsalt raamidega. Saanud neist ratast mudast välja tõmmata jne, seni on ühes tükkis ning sama kujuga.
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.