Õlivahetusteema (järjekordne)
Moderaator: Moded
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Ma julgeks küll öelda, et kõik need tehasejuhendi järgi toimetavad VW ja Audi omanikud, eriti 1.2 ja 1.4 mootoritega, teevad pikemas perspektiivis ühiskonnale teene ja väärivad seega tunnustust ning meelespidamist. Veel suurema teene teeks nad muidugi siis, kui need sitavikatid otse salongist kaalu peale ajaks, aga noh, midagigiHeikik kirjutas: ↑30 Mär 2023, 12:15Töötasin kunagi välismaal elades nii Audi kui VW esinduses tehnikuna. Vahetasin iganädalaselt meie mõistes väikeste läbisõitudega (50-150 000km) ja tehase long life välba järgi hooldatud autodel juhtkette, õlipumpade kette, kolvigruppe jms. Olen piisavalt näinud ka ovaalseks kulunud silindreid, väsinud saalesid jms. Kõige õnnetumad olid seejuures VW 1.2 ja 1.4 bensukad.

Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
See on paraku tänapäeval enamikel (kõikidel?) tootjatel nii, et eesmärgiks on näidata kliendi jaoks võimalikult väikeseid hoolduskulusid ja välbad on venitatud nii pikaks kui vähegi võimalik, samas et enamasti garantiiajal veel probleeme ei tekiks. Konkurents on tihe ja kui jätta kõrvale mingid eriti luksuslikud/sportlikud jms mudelid ja rääkida autodest ja mootorratastest mida tavainimene ostab, siis lihtsalt eriti ei ostetaks selliseid mudeleid, mille hoolduskulud oleksid 2x suuremad kui (mõnedel) teistel. 90-ndatel ja varem anti hooldusvälbad sellised, mis olid tehnika maksimaalse vastupidavuse huvides. Ei ole need õlid mingit sellist kosmilist arengut läbi teinud, et kordades kauem kasutades oleks ikka veel praktiliselt sama head kui sisse valades. Teine teema on see, et kas ja kui paljud kasutajad peaksid otstarbekaks, et mootori õlist sõltuv sisemus (kolvid, hülsid, väntvõll...) kestaks veel xxx xxx km peale seda kui muude probleemide tõttu on tegelikult rahaliselt otstarbekam see tehnika juba "taaskasutusse" saata ehk siis viid auto/mootorratta metallikokkuostu või romulasse, aga mootori ressurssi on veel näiteks 50% alles ja sa kokkuvõttes maksid selle ressursi säilimise eest lisaks, aga uue asja pead ostma ikkagi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Ma tegelikult olen juba pikemat aega mõelnud, kas tõesti keegi valib isiklikku autot hoolduskulude järgi? Seda enam, et on ammu teada, et need paberil andmed on pullikaka. Tööautode puhul ma saan sellest isegi aru.Turist kirjutas: ↑30 Mär 2023, 13:35See on paraku tänapäeval enamikel (kõikidel?) tootjatel nii, et eesmärgiks on näidata kliendi jaoks võimalikult väikeseid hoolduskulusid ja välbad on venitatud nii pikaks kui vähegi võimalik, samas et enamasti garantiiajal veel probleeme ei tekiks. Konkurents on tihe ja kui jätta kõrvale mingid eriti luksuslikud/sportlikud jms mudelid ja rääkida autodest ja mootorratastest mida tavainimene ostab, siis lihtsalt eriti ei ostetaks selliseid mudeleid, mille hoolduskulud oleksid 2x suuremad kui (mõnedel) teistel.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Ei pea enam pikalt m6tlema - jah. Maja ostetakse energiakulu järgi, kortereid, kylmikuid, miks mitte ka autosid? Osa ylalpidamiskuludest ja eeldada, et auto ostul raha ei loeta, on veider.
Mis värvi Bugattiga sa s6idad?
EDIT: Mitte et mina seda teeks, aga maailm on palju värvikam ja laiem, kui oma peas ettekujutame.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Hoolduskulud auto vs auto vahel ei ole niiväga erinevad, et oluliselt mõjutaks auto omamise kulusid, küll aga on suur tegija siin auto hinna langus ja kütusekulu. OK, mul on tegu olnud senini ainult "tavaliste" autodega (hallmetellikbensiinnotvagnonturbo).
EDIT: Mu Bugattid on pruunid, aga teistele ei soovitaks selliseid

EDIT: Mu Bugattid on pruunid, aga teistele ei soovitaks selliseid

Spoiler

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Tehnikaajakirjades tehakse vahepeal ylevaateid ja rahvaautode vahel v6rreldes on need 2-3 kordsed. Toyotad, Skodad (tavalised s6iduautod) soodsamad, Subaru näiteks kallim. Siin yks vanem artikkel, aga suurusjärgud tabelis näha.
https://www.mihkelkulaots.ee/2015/03/au ... amiskulud/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Mul õnneks pole Bugattit.

Aga tõesti külmikut ma pole kah energiakulu järgi ostnud. Need A+ seal omavad vaid mingit hüpoteetilist väärtust. Seal on muid olulisemaid tegelikku energiakulu määravaid tegureid palju rohkem, kui need plussid ja kasutud funktsioonid. Autol ikka vaadatakse muid omadusi enne ja siis hinnatakse, kas rahakott ka soovidele vastu lööb. Võib muidugi vastupidi kah, et saan autole kulutada X€ kuus, mida ma selle eest saan? Nii ehk naa ei saa ei maja, külmiku ega auto puhul nende üles haibitud numbritesse väga tõsiselt suhtuda. Hea näide on kütusekulu andmed ja tegelikus.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
See on hea ja põhjapanev tabel - sealt tuleb välja, et 2x või siis 3x kallimat autot on 2x või siis 3x kallim üleval pidadamotoreis kirjutas: ↑30 Mär 2023, 15:08Tehnikaajakirjades tehakse vahepeal ylevaateid ja rahvaautode vahel v6rreldes on need 2-3 kordsed. Toyotad, Skodad (tavalised s6iduautod) soodsamad, Subaru näiteks kallim. Siin yks vanem artikkel, aga suurusjärgud tabelis näha.
https://www.mihkelkulaots.ee/2015/03/au ... amiskulud/

Ma rääkisin hoolduskulust (õlivahetuse teemas, sellepärast hoolduskulust)

PS Liisingu jääk ei ole kindlasti õige "number" väärtuse vähenemise hindamiseks. AGA igaüks kes endale autot ostab peaks objektiivsuse säilitamiseks endale sellise tabeli tegema. Mina ei teinud

EDIT: Lõin huvi pärast kokku 2-e sõiduki tegeliku hoolduskulu:
Mazda 6 13a =2906,74€ (0,016€/km, ~13700km/aastas)
Avensis 8a =2521,70€ (0,023€/km, ~13300km/aastas)
Vahe on silmaga näha, aga tuleb pigem sellest et vanemale sõidukile tehakse teatud mööndusi/soodustusi (esinduse hooldused!).
Viimati muutis Maaks, 30 Mär 2023, 15:55, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Energiakulu/kytusekulu seadmetel on m66detav ja tulemused olenevad m66tjast, metoodikast, kasutusest ja järelvalvest jne. Ma ei nimetaks neid hüpoteetilisteks väärtusteks (oletuslik), kui siis, indikatiivsed, v6tta neid väikese varuga, tegelikus kasutsues liida 10% tarbimist otsa. Aga A+ klass seadmed v6tavad vähem energiat, kui D E v6i F seadmed, see on m66tmistega selgeks tehtud. H66gpirn vs LED pirn, ei ytleks, et nende energiatarve on ylesse haibitud ja hypoteetiline.701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 15:13Mul õnneks pole Bugattit.Ja isegi ei ole mingit unistuse poegagi omale sellist või mingit muud sarnast tahta, isegi, kui keegi kingiks nt.
Aga tõesti külmikut ma pole kah energiakulu järgi ostnud. Need A+ seal omavad vaid mingit hüpoteetilist väärtust. Seal on muid olulisemaid tegelikku energiakulu määravaid tegureid palju rohkem, kui need plussid ja kasutud funktsioonid. Autol ikka vaadatakse muid omadusi enne ja siis hinnatakse, kas rahakott ka soovidele vastu lööb. Võib muidugi vastupidi kah, et saan autole kulutada X€ kuus, mida ma selle eest saan? Nii ehk naa ei saa ei maja, külmiku ega auto puhul nende üles haibitud numbritesse väga tõsiselt suhtuda. Hea näide on kütusekulu andmed ja tegelikus.
Mu eelmise postituse "torge" oli, et mitte m6elda ainult oma mätta otsast, vaid avatumalt, leidub igasugu inimesi kes teevad otsuseid emotsiooni, horoskoobi, kes kalkulatsiooni pealt, kes auto värvi pealt. Ja kindlasti leidub ka neid, kes teevad otsuse hoolduskulude pealt, see on ju v6rreldav suurus margiti.
Ja pigem k6igi teemade kohta siin foorumis, kus paljudes teemades postitused "mina ja maailm" stiilis:
"Mina teen ainult nii ja ei kujuta ette, et keegi teine v6iks seda sama asja kuidagi teisiti teha"
"Ma teen oma ratta hooldused k6ik ise, need kes teeninduses käivad on lihtsalt lollid ja saamatud"
"Ma käin ainult margihoolduses, k6ik kes ei käi on vaesed ja peavad rattaid ise hooldama"
"Vanasti tehnika kestis, ja tehti vastupidavaid mootoreid, tänapäeval ei teha"
"Õlivahetusel on ainult yks reegel ja tõde ja see on nii, nagu mina seda seni olen teinud"
Ja siis veel, et oma postitusega tuleb eelnevale "teisitim6tlejale" kindlasti ära panna, mitte arutelu jätkata. Eks isegi panustan siin sellele, et saag edasi käiks

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Huvitav, kas õlil ja õlil on vahe? Shell teeb Ducati ametliku õli, mis esimese googeldamisega maksab 23€/l. Muidu sama nimega õli ilma Ducati logota pudelis on nii 10€ kanti liiter. Samas Motorexi, mis peaks kah sobima saaksin mingi 7,...€/L. Kas oleks mingi hea põhjus, miks peaks ostma Ducati sildiga pudeli, isegi, kui see oleks odavam, kui 23€/L?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
@motoreis , sa tahad öelda, et maailm ei olegi mustvalge? 

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Et oma eelmist näidet illustreerida701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 16:43Huvitav, kas õlil ja õlil on vahe? Shell teeb Ducati ametliku õli, mis esimese googeldamisega maksab 23€/l. Muidu sama nimega õli ilma Ducati logota pudelis on nii 10€ kanti liiter. Samas Motorexi, mis peaks kah sobima saaksin mingi 7,...€/L. Kas oleks mingi hea põhjus, miks peaks ostma Ducati sildiga pudeli, isegi, kui see oleks odavam, kui 23€/L?
"Ei tea, kas leidub inimesi, kes motika 6li hinna järgi valivad?"
Tagasi t6siseks, kui v6idus6itu ei harrasta, siis sobib iga tootja 6li, millel vastav markeering peal, mida tootja on lubanud. Aga maitse asi ja eriti kui vahetad poole välba pealt, siis sobib ka odav. Samas, kui raha on, vali kallis!

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Mersu raip pani asja üle mõtlema. Võrdlusena Corolla, mis oli suht lihtsa ehitusega. Enne seda tegin otsused mootori ehituse järgi, et oleks ketiga ja turbo diisel, mis iganes. On mugav sõita ja püsib paremini teel aga see Sakslaste ülevõlli täpsus tuleb remontides esile. Suht nõudlik sõiduk, ise tegemise poolest.
Kui nüüd keegi ütleks veel et vahetab õli horoskoobi järgi.
Kui nüüd keegi ütleks veel et vahetab õli horoskoobi järgi.

701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 14:19Spoiler
Ma tegelikult olen juba pikemat aega mõelnud, kas tõesti keegi valib isiklikku autot hoolduskulude järgi? Seda enam, et on ammu teada, et need paberil andmed on pullikaka. Tööautode puhul ma saan sellest isegi aru.Turist kirjutas: ↑30 Mär 2023, 13:35See on paraku tänapäeval enamikel (kõikidel?) tootjatel nii, et eesmärgiks on näidata kliendi jaoks võimalikult väikeseid hoolduskulusid ja välbad on venitatud nii pikaks kui vähegi võimalik, samas et enamasti garantiiajal veel probleeme ei tekiks. Konkurents on tihe ja kui jätta kõrvale mingid eriti luksuslikud/sportlikud jms mudelid ja rääkida autodest ja mootorratastest mida tavainimene ostab, siis lihtsalt eriti ei ostetaks selliseid mudeleid, mille hoolduskulud oleksid 2x suuremad kui (mõnedel) teistel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Motika valiku tegemisel oli palju muid kaalumiskohti. Õli hinnaga ei arvestanud üldse. Hooldusvälpa kah ei vaadanud. Ducati kirjutab, et õli tuleb vahetada kas korra aastas või 15 000 km järel. Shell kirjutab, et see õli annab vahetusvälbaks kuni 12000 km, seda siis ilma Ducati logota pudeli puhul. Mulle endale tundub, et võiks siiski õli ära vahetada nii umbes 10000 km ja kevade saabumise puhul. Ducati tahab seda sama õli umbes 4 kuu pärast ise uuesti vahetada, et garantiijuhendist kinni peetud saaks. Selleks ajaks peaks ka see reklaamitud 15000 ja lubatud 12000 täis olema. Huvitav on lisandunud 13€ liitri hinnale ja 2000km vahetusvälbale.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Ei ole.701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 16:43Huvitav, kas õlil ja õlil on vahe? Shell teeb Ducati ametliku õli, mis esimese googeldamisega maksab 23€/l. Muidu sama nimega õli ilma Ducati logota pudelis on nii 10€ kanti liiter. Samas Motorexi, mis peaks kah sobima saaksin mingi 7,...€/L. Kas oleks mingi hea põhjus, miks peaks ostma Ducati sildiga pudeli, isegi, kui see oleks odavam, kui 23€/L?
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Hui!mx77 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 18:47Ei ole.701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 16:43Huvitav, kas õlil ja õlil on vahe? Shell teeb Ducati ametliku õli, mis esimese googeldamisega maksab 23€/l. Muidu sama nimega õli ilma Ducati logota pudelis on nii 10€ kanti liiter. Samas Motorexi, mis peaks kah sobima saaksin mingi 7,...€/L. Kas oleks mingi hea põhjus, miks peaks ostma Ducati sildiga pudeli, isegi, kui see oleks odavam, kui 23€/L?
Ma küll ei tea ühtegi Motorexi tõsiselt võetavat ratast üheltki rajalt, seevastu näitab selgelt kasutaja ostuharjumus miks Ducati selline peldik on. Kui Te just Eesti esinduse kallist elektrit või gaasi kinni plekkida ei raatsi, siis tehaste toodetud varuosa või hooldusvahendeid võiks vähemalt uusi ja paremaid rattaid soovides ju tarbida?!?
-
Teema algataja - Postitusi: 5362
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
mis keemiat see vend tarbib huvitav :O pikk jutt kirjas, 100% otsast lõpuni täiesti arusaamatu jura...
701, mis võiks siis juhtuda kui paned mootorisse ühe õli asemel teist? mis imelisi asju seal "tootja logoga" õli sees täpsemalt olla võiks? kui tead vastust ehk tead täpselt, mis need imelised asjad on ning kuidas nad imet teevad...siis pane seda tootja logoga õli. kui ei tea, eks siis jääb üle kas teha researchi või siis loota, et tootja on aus poiss ning mingid imeasjad selle raha eest tõepoolest sinna sisse ikkagi on lisatud
701, mis võiks siis juhtuda kui paned mootorisse ühe õli asemel teist? mis imelisi asju seal "tootja logoga" õli sees täpsemalt olla võiks? kui tead vastust ehk tead täpselt, mis need imelised asjad on ning kuidas nad imet teevad...siis pane seda tootja logoga õli. kui ei tea, eks siis jääb üle kas teha researchi või siis loota, et tootja on aus poiss ning mingid imeasjad selle raha eest tõepoolest sinna sisse ikkagi on lisatud

-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
WTF???tito kirjutas: ↑30 Mär 2023, 20:28Hui!mx77 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 18:47Ei ole.701 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 16:43Huvitav, kas õlil ja õlil on vahe? Shell teeb Ducati ametliku õli, mis esimese googeldamisega maksab 23€/l. Muidu sama nimega õli ilma Ducati logota pudelis on nii 10€ kanti liiter. Samas Motorexi, mis peaks kah sobima saaksin mingi 7,...€/L. Kas oleks mingi hea põhjus, miks peaks ostma Ducati sildiga pudeli, isegi, kui see oleks odavam, kui 23€/L?
Ma küll ei tea ühtegi Motorexi tõsiselt võetavat ratast üheltki rajalt, seevastu näitab selgelt kasutaja ostuharjumus miks Ducati selline peldik on. Kui Te just Eesti esinduse kallist elektrit või gaasi kinni plekkida ei raatsi, siis tehaste toodetud varuosa või hooldusvahendeid võiks vähemalt uusi ja paremaid rattaid soovides ju tarbida?!?
Joo vähem.
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
See et su ema sind eriliseks peab ei tee sind muidu eriliseks onju

Ma võin ka sulle r a h u l i k u l t s e l g i t a d a k u i m i s k i t a r u s a a m a t u k s j ä i !
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Et kui veel rohkem Shelli või Motorexi tarbid siis Ducatist tuleb parem toode või mis sul arusaamatuks jäi?mx77 kirjutas: ↑30 Mär 2023, 21:45WTF???tito kirjutas: ↑30 Mär 2023, 20:28Hui!
Ma küll ei tea ühtegi Motorexi tõsiselt võetavat ratast üheltki rajalt, seevastu näitab selgelt kasutaja ostuharjumus miks Ducati selline peldik on. Kui Te just Eesti esinduse kallist elektrit või gaasi kinni plekkida ei raatsi, siis tehaste toodetud varuosa või hooldusvahendeid võiks vähemalt uusi ja paremaid rattaid soovides ju tarbida?!?
Joo vähem.
Võin sarnaselt Williga järeleaitamist anda ja nagu dauniga rääkida.
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Opsti, ega kaks ilma kolmandata jää. Sul kindlasti on cum laude selle oma arvamuse tõestamiseks. Pulli pärast võid ju videoid vaadata kuidas üks või teine filter filtreerib….
Ja päris puutumata teema muidugi pole, keegi siin eelpool kirjutas, et vahetab õlifiltrit üle ühe korra. Njah, kui sul on silm peast väljas, siis kangemad prillid puudava silma nägemist ei paranda. Et milleks prillide peale siis raha raisata?
Ja et siis lühema või pikema jutu mehed enne ärplemist veel korra maale tuua, on mul täiesti suva mida, kui palju ja kuhu te enda ratastel valate!
Aga minu arvamus on, et pigem rohkem on parem kui vähem. See on mu arvamus ja arvamustega on nagu tagumentidega, igal on üks (jah meditsiiniliselt kui seedekulglaga mingi pahandus, võib sul kott ka teisest kohast välja tulla ja sul võib olla kaks auku keres)
Ma vabandan kui kedagi solvasin.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Kas mitte TDM'il ei andnud hispaanlane Manuel õlifiltri vahetust ette üle ühe korra.....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Paljud Yamahad on service manuali järgi filtrivahetus üle ühe õlivahetuse.

-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Aga tee proovi - kahaneval kuul lase vana õli välja ning uus vala peale alles kasvaval kuul

Vahepeal käi jala!
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
No siin eespool oli ka kogemuse põhine revüü mida pikk hooldusvälp VAG mikromootorites tegi- kes tahab katsetada, palun kätt ette ei saa pann. Aga ka originaalis ilmselt maksab see Yamu filter koos tihenditega 10.- pekske mind kui ma väga puusse panen. See hoolduses ära vahetada ei ole nagu suur kulu ja töö- peris kindlasti ei mõju see mootorile halvasti 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.