Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3145
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 492 korda
Tänatud: 598 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

See asjade tagasi saatmine on ... noh ta on :)
Üheltpoolt jah, et kui see ikka ei vasta ootustele ja kirjeldusele ning ma pole saanud kaupluses tutvuda siis justkui tutvun kodus.

Mul näiteks üks tuttav tellib koguaeg kastide viisi riideid, siis käib nendega ja mis ei meeldi saadab tagasi ja nii koguaeg. Ise mõtlen, et tr ma küll ei taha kellegi kantud triiksärki vms omale. Aga kunagi ju ei tea, mille saad (hakkad teatrisse minema ja võtad justkui uue valge pluusi pakist millel on krae kollane). Üldse, et kes neid kasutatud asju nagu tahtma peaks?
Samuti see siin läbi käinud telefon. Mis siis, et tagakaan on vahetatud, see telefon ei ole kindlasti enam see, mis ta oli liinilt tulles (paar korda olen näinud kuidas peale mingi kaane/klaasi vahetust volitatud esinduses on mingi aja pärast see kaan irvakile läinud, mida uuega ikka naljalt ei juhtu). Kui ma tahan kasutatud asju, siis lähe ostpunktee või kuldnebürs vms kohtadess. Ma ostangi selleks poest, et saada ilma teise kodaniku higi ja "küünevihata" toode. Geneka puhul kui toode on tegelikult ka korras pole suurt vahet, et seal on kasvõi vaevu märgatav kriim või sõrmejälg korpusel vms (kui kaupmehel on reaalne võimalus seda turustada, mitte ei pea oma kuludega tagasi saatma või teadmata ajaks lattu tolmu koguma jätma, et äkki keegi kunagi tahab). Trussikuid, hambaharju, pulgakommi ju ei saa kodus proovida ja siis tagasi saata. Aga pardlit? st kuhu see triip tõmmata, et mis asi on okei kasutatuna heausksele uue pähe parseldada, et see veel mingisse eetilistesse ja hügieenilistesse normidess mahuks?
See kohustuslik tagasivõtmise klausel võiks kehtida ainult neile, kes vägisi oma tooteid pähe määrivad (meili ja telefoni teel vms) ja juhul kui kaup ilmselgelt ei vasta kirjeldusele. Kui sa oled aga saanud selle mille ise tellisid no, miks sa peaksid saama selle tagasi viia? Jah loomulikult võib kaupmees sulle vastu tulla kliendisuhte säilitamiseks, kui tal sellega reaalset kulu ei kaasne ehk piirneb vaid ühe mõõduga kiilrihma teise mõõduga kiilrihma vastu vahetamiseks vms. Aga, et see enamus toodete puhul kohustuslik?
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”