Õlivahetusteema (järjekordne)
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Õlivahetus on lahe teema. Kõigil on alati midagi sekka öelda. Ma siis ütlen ka ära kõik, mida ma tean
690-l on öeldud, et õlivahetus "10 000km or after every racing use"
Ma siis vahetangi mitu korda aastas õli (stiilis 2-3K tagant). Kui peaks seda 200 EURO eest Jälgimäel tegema, siis oleks vastikult kallis aga kodus ise Motorexi riiulilt peale valades ja igal teisel korral filtrit vahetades on okei.
Aga kui ma ainult rahulikult maanteed laseks, siis ma olen Williga selles osas nõus, et stiilis 7K (olenevalt rattast), on täiesti OK. Samas kord aastas võiks ikka vahetada - isegi, kui kilometraaž täis ei ole.
Autodega olen ma samuti see loll, kes päris tihti vahetab. Eelmine auto oli 3.0 Diisel Audi. Tollel olen 11 aasta jooksul vahetanud õli iga ~15K tagant (kuigi tehas pakub 30K). Pikaajaline kogemus on see, et masinal on varsti 500 000km kellal ja käib siiani hästi - paljudel on selleks ajaks juba moto laiali (ma muidugi ei saa kindel olla, et siin mu õlivälp otsene määraja oleks).
Uus auto on 2.0 Diisel Volvo - tollega tuli säärane üllatus, et kuigi tehasel on välp 30K, siis Info Auto piiras selle ära 20K peale, kuna väidetavalt muidu pikendatud garantii kaotaks kehtivuse... Nad võtsid selle välba muutmise eest veel raha ka Loll saab kirikus ka peksa
690-l on öeldud, et õlivahetus "10 000km or after every racing use"
Ma siis vahetangi mitu korda aastas õli (stiilis 2-3K tagant). Kui peaks seda 200 EURO eest Jälgimäel tegema, siis oleks vastikult kallis aga kodus ise Motorexi riiulilt peale valades ja igal teisel korral filtrit vahetades on okei.
Aga kui ma ainult rahulikult maanteed laseks, siis ma olen Williga selles osas nõus, et stiilis 7K (olenevalt rattast), on täiesti OK. Samas kord aastas võiks ikka vahetada - isegi, kui kilometraaž täis ei ole.
Autodega olen ma samuti see loll, kes päris tihti vahetab. Eelmine auto oli 3.0 Diisel Audi. Tollel olen 11 aasta jooksul vahetanud õli iga ~15K tagant (kuigi tehas pakub 30K). Pikaajaline kogemus on see, et masinal on varsti 500 000km kellal ja käib siiani hästi - paljudel on selleks ajaks juba moto laiali (ma muidugi ei saa kindel olla, et siin mu õlivälp otsene määraja oleks).
Uus auto on 2.0 Diisel Volvo - tollega tuli säärane üllatus, et kuigi tehasel on välp 30K, siis Info Auto piiras selle ära 20K peale, kuna väidetavalt muidu pikendatud garantii kaotaks kehtivuse... Nad võtsid selle välba muutmise eest veel raha ka Loll saab kirikus ka peksa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.