Benelli ja CFMOTO
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
800MT-ga olen proovisõitu teinud. Korra kaalusin isegi osta. Esmamulje oli pigem positiivne. Quickshifter toimis hästi, LC mootori kloonil oli väänet (kuigi mingites pöördevahemikes võinuks vist rohkem kütust peale saada) ja istuda oli mugav. Istmesoojendus tegi pepu ka kevadpäeval kenasti soojaks. AGA...tegemist on räigelt kohmaka rattaga, mis oma ~230 kilo ja top-heavy olekuga meenutab pigem R1250GS käitumist kui keskkaalu matkakaid, kuhu ta kubatuurilt ja muudelt omadustelt positsioneeruda tahaks. Amordi käik oma 16 cm-ga naelutab selle ratta ka pigem maanteele kui suuri seiklusi otsima. Ja siis, kui lähedalt hakkad vaatama, avastad, et lenksuamort tahab kohe alguses küljest ära kukkuda....ja müüja ütles ise, et äpp ja navi on algusest peale olnud kahtlased. Süvaanalüüsi selle ratta kohta ei oska teha, aga teatav kahtluseuss jäi ka selle osas sisse. 800 kohta leiab muidu häid analüüse Austraaliamaalt, kui otsida. Näiteks : https://www.bikesales.com.au/editorial/ ... ew-135247/
700 kohta üks artikkel siin: https://www.revzilla.com/common-tread/c ... cle-review Salongis nägi kaugelt viisakas välja. Kui kohvikupoiss oleksin, jääks isegi pilk pidama. Kas kvaliteet ja omadused on samad nagu minu kogemus antud tootja muude ratastega? Ma ei tea...
Üldiselt ütleks, et CFMOTO on - kõikidest Hiina asjadest, mida tean - ilmselt kõige enam n-ö õige suuna leidnud...aga "not quite there yet"...ja ise käin seetõttu neist jätkuvalt mööda. Aga kes säästupille otsib ja kuu aega juppe kannatab oodata, sellele on ilmselt õiged rattad.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
-
- Postitusi: 3135
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 328 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Benelli ja CFMOTO
Arutelu Triumph Tiger 800 töökindluse üle siirdatud siia:
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=884547
-----------------------------
Arutelu Benelli ja CFMOTO teemal järgneb allpool tavapäraselt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Mina Yamaha omanikuna näiteks ei tea, milliseid varuosi on saada või mitte
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
https://amehitus.eu/
Re: Benelli ja CFMOTO
No ja teised üritavad lihtsalt sõbralikku teha
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?…
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Küll aga tsiklitel on remont tüütu - palju odavast plastist detaile mis kõik peab eemaldama et pääseks üldse kuhugi ligi ja sellega on nagu vana Viisnurga sektsioon kapiga - kolid, võtad lahti ja krt, enam kokku ei jää. Liimi või keevita seda saepuru plaati
No rattal saab mõned korrad ikka rohkem kruttida
Tehnika poole pealt pidi kõik OK olema, ei lagune rohkem kui teised.
Selline lugu siis - võibolla tasuks isegi mõelda kui pappi ei taha palju raistada ja mammutiga ka ei viitsi mööda maailma vaevelda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Poest eraisikuna uuena ostes ma üldjuhul ei muretseks mitte millegi pärast - 3a on garantii. Osta on odav, müües ilmselt samuti odavBad Boy kirjutas: ↑25 Mär 2024, 18:30Lükkaks sae käima 450MT teemal..
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?…
EDIT: Tutikas 450MT maksab ~6500€, 185kg ratas tippkiirusega 152km/h!?. See oleks ilmselt OK valik, kui piiravaks teguriks oleks A2 load, aga
kui täis A, siis Kawa Versys 650 (maksab 8900€) +2,4k€ rohkem kui CFMoto, (kaalub ~220kg) oleks minu silmis väga palju parem valik (saab ka A2 versioonis osta). Või siis V-Storm 650 (8600€), mis liiguks ilmselt veelgi paremini kui versys.
Ainult A2 lubadega näiteks Honda NX500 letihind ~7500€, ja selle +1k€ saaks ratast müües päris kindlasti tagasi
Ma endale ei suuda cfmotot ära põhjendada
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Isiklikku kogemust ei oma aga mees, kes ostis uuena ühe CFmoto 800 seeriast ratta ütles, et põhimõtteliselt oli kõik ilus ja suhteliselt vähese raha eest sai teoorias ägeda asja koos pika nimekirja lisadega aga teist korda ta selle ettevõtte toodetud tsiklit ei ostaks. Põhjuseks asjaolu, et liiga palju sai garantiis käidud erinevate vigadega. Tema sõnade kohaselt oli garantiiteenus korralik ja keegi ei ajanud senti pooleks ega püüdnud vastutusets kõrvale hoida aga iga korda kulus vähemalt päev või paar sellega tegelemisele.Bad Boy kirjutas: ↑25 Mär 2024, 18:30Lükkaks sae käima 450MT teemal..
Interneedus täis kinnimakstud influentserite reviewsi, kõik positiivsed…
Tartus messil otsas turnides jättis positiivse mulje, asend mugav ja ei tundunud et miskit kohe küljest kukuks…
Kaalu ei saanud tunnetada kuna oli mõlema rattaga maa külge kruvitud ilmselt et keegi ümber ei kukuks..
Et mida sellelt hiina notsult kotis võib oodata?
aju kärssab läbi kolmandal käivitusel?…
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
No selle peale ma toon näiteks, et Husqvarna poes ei õnnestunudki tuttuue ratta probleeme lahendada, kuigi selle kulus ikka mitmeid päevi ja rahaliselt tähenda u 1500€. See number sisaldab ka konkureerivas ettevõttes lõpuks tsikli töökorda saamist ja 600€ esinduse poolt teostatud "remonti" garantiilisele rattale. Minu kahele CFi ATVle ei ole kindlasti kulunud mitte veeranditki sellest, kui ise ära lõhutud asju mitte arvestada. Samas Ducati poes on mõned pisiasjad täiesti probleemivabalt lahendatud. Või siis ühe detaili puhul piisavalt lihtsalt ja konkreetselt selgitatud, miks see siiski garantii alla ei lähe. Et oma kogemuse pealt ma julgen väita, et "mittehiinaka" soetamine ei pruugi olla lahendus garantiiprobleemidest pääsemiseks.Macintosh kirjutas: ↑26 Mär 2024, 14:17
Isiklikku kogemust ei oma aga mees, kes ostis uuena ühe CFmoto 800 seeriast ratta ütles, et põhimõtteliselt oli kõik ilus ja suhteliselt vähese raha eest sai teoorias ägeda asja koos pika nimekirja lisadega aga teist korda ta selle ettevõtte toodetud tsiklit ei ostaks. Põhjuseks asjaolu, et liiga palju sai garantiis käidud erinevate vigadega. Tema sõnade kohaselt oli garantiiteenus korralik ja keegi ei ajanud senti pooleks ega püüdnud vastutusets kõrvale hoida aga iga korda kulus vähemalt päev või paar sellega tegelemisele.
https://amehitus.eu/
Re: Benelli ja CFMOTO
Koostekvaliteet tundus rahuldav, tootmiskvaliteet ka. Eks tähti närida muidugi kannataks, aga tuleb arvestad ka hinda. Sõites tundus päris okei, samas muidugi need olid mõlemad ka ikka üsna uued rattad, mitte täiesti tutikad aga mitte rohkem kui mõned tonnid sõitnud. Kuidas nende vastupidavus pikas on, ei kujuta ette.
Seda võin ka kinnitada, et ega ükski teine ratas ega brand pole samuti veatu. Kõigil on asju, mis kipuvad minema katki või kuluma ära natuke liiga kiiresti või liiga lihtsalt jne. Need võivad olla vaid mingisugused 20a tootmises olnud ja viimseni ära lihtitud mudelid, millel ei esine praktiliselt üldse mitte mingeid jamasid (aga mingeid esineb tegelikult ikka...)
Ma arvan, et küsitud hinda on see CF vast isegi väärt. Aga juba üsna palju kasutatud ratast ilmselt väga osta ei soovitaks. Kui just ise ei ole TÕSINE spets masinat enne ostu üle kontrollima. Mitte lihtsalt vaatama, vaid sõna otseses mõttes kontrollima kõikvõimalikke detailikesi. Ja kui ostad kasutatut siis arvestada, et väärtus kukub nendel asjadel kindlasti kiiremini kui rohkem nö. firma pillidel
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Hei, mis su 701 Husky esinduses juhtus? Ja mismõttes pidid ise maksma.. rattal ju garantii?701 kirjutas: ↑26 Mär 2024, 16:14
No selle peale ma toon näiteks, et Husqvarna poes ei õnnestunudki tuttuue ratta probleeme lahendada, kuigi selle kulus ikka mitmeid päevi ja rahaliselt tähenda u 1500€. See number sisaldab ka konkureerivas ettevõttes lõpuks tsikli töökorda saamist ja 600€ esinduse poolt teostatud "remonti" garantiilisele rattale.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
701 juhtus kah, aga üks teine lugu. See remondilugu oli ühe teise motikaga. Postituse mõte oli, et ei pruugi need tuntud kaubamärgid sugugi paremad olla. Äkki isegi hullemad.
PS CF paneb hallhanke korras KTMi ja Husqvarna rattaid kokku. Mitte küll kõiki aga mitut. Et side on tugevam, kui lihtsalt maha joonistamine.
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Kui need moto osad oleks omavahel vahetatavad, siis võiks võib-olla veel mingeid paralleele tuua, aga muidu on nagu SAAB'i sõiduautode reklaam - me teeme (ka) lennukeid (aga teistmoodi, teises kohas, teistest materjalides ja teiste inimesega)
See postitus ei olnud mõeldud CFMoto toodangu halvustamiseks/ maha tegemiseks! Mul isiklikult puudub igasugune kogemus CFMoto toodanguga (va. messidel "käperdamine").
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
cfmoto,bike,problem =929 000 tulemust
suzuki,bike,problem =25 200 000 tulemust
Järeldus Suzuki on 25x sitem ratas
Ja Yamaha on veel sitem , aga sellegipoolest parem kui Honda
yamaha,bike,problem =30 500 000 tulemust
honda,bike,problem =35 500 000 tulemust
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
- Tsikkel: TDM; Honda NC750X
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 442
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Sama siin! Jaapanlased on üldse lihtsama ehitusega ja sellest tulenevalt ka töökindlamad. Samas tunduvad need kuidagi "vanaaegsed" sageli. Ongi kuidagi nagu eraldi.Ain kirjutas: ↑27 Mär 2024, 13:56Olen jälginud nende atv teemat ja kui vaadata mis vigasi neil on ja kui palju siis tundub suht masendav. Kui keegi püüab rääkida, et sama on ka japsidel siis se jutt ei päde. Omal pikk kogemus Suzuki, Yamu ja Can- amiga.. ja selliseid vigu ja nii palju kindlasti nn. margipillidel ei ole.
Ameeriklastel on igasugu "imevigu" küll ja veel. Peale selle suurest võimsusest tingitud purunemised. Kohati kosmiline varuosade hind ja tarneaeg. Et suht masendav tõesti. Hiinlastel on rohkem mingite detailide kvaliteedivigu, samas on varuosad enamasti laos võtta ja tihtipeale ei maksa need kah suurt midagi võrreldes margipillidega.
Paraku turuosa räägib oma. Viimastel andmetel umbes 70 % müüdud ATVdest Eestis on CFid. Ülejäänud 30% on kõik teised kokku. Seega pole ime, et on kuulda, kui ühel või teisel midagi uhtus. Kui ei juhtu, siis ka ei räägita.
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Omal 3.a. CF520L eps, katki pole läinud.Läbisõit mingi 500 kandis,põhiliselt lund lükanud ja teinekord poes käinud.Ühepütasel jaksu on,enne kaob pidamine kui jõud.Ei näinud mõtet pea 2x kallimal V2 mootoriga isendil mis ainult umbes 20kg raskem et tal mingi eelis oleks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
No, kui nüüd tuua sama võrdlus vigade ja garantiiremondiga, siis Samsungi külmikuid käib oluliselt rohkem garantiis kui MIELE...Maaks kirjutas: ↑27 Mär 2024, 14:07TeemavälineCFMoto probleemidest, eriti lolli nurga alt võrreldes, Google otsing:
cfmoto,bike,problem =929 000 tulemust
suzuki,bike,problem =25 200 000 tulemust
Järeldus Suzuki on 25x sitem ratas
Ja Yamaha on veel sitem , aga sellegipoolest parem kui Honda
yamaha,bike,problem =30 500 000 tulemust
honda,bike,problem =35 500 000 tulemust
Lihtsalt seda kurivaimu samsungit on müüdud 1mil rohkem.
ISe pole samuti CFMoto tehnikat omanud, kui hea sõber küll. ATV oli tal tutikas võetud - no lagunes igast otsast. Kuigi ei käinud teist metsas uputamas. Nüüd vahetas vanema Yamaha vastu välja ning samades tingimustes on murevaba.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.