Benelli ja CFMOTO
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Benelli kohta ei tea ma suurt midagi muud kui seda, et näiteks TRK 502 on häbematult lahja mootoriga. Sujuv, aga nõrk.
CFMOTO 650MT proovisin eelmisel aastal pulli pärast ära. Mõtlesin, et nii hea hinnaga saab, välja näeb kena, asend on mugav ja uus garantiiga asi - 3 aastat muretu...
Reaalsus on see, et kui oled vähegi korralikuma rattaga sõitnud, tahad sellest ruttu lahti saada. Miks? Üks anomaalia ajab teist taga ja väga vähesed varuosad on, vähemasti Tartus, kohe saada. See tähendab, et isegi kui on garantii, ootad pikalt kuni Hiinast jupid kohale ujuvad või lendavad, sest enamikke asju laos sees pole. Minu puhul olid kohe võtta ainult paak ja kütuseandur. Esimene vahetati seepärast, et oli lopergune ja kerepaneelid ei istunud. Kütuseandurit vahetati seejärel mitu korda, aga jonksu ei saanudki. Kütusenäit kõikus +/- 1/4 kuni poole paagi ulatuses, suvalistel hetkedel (sh kohapeal seistes).

Mis veel?
- Sõidurežiimi nupp ei tahtnud vahepeal koostööd teha.
- Käigunäit pani vigast.
- Suvalistel hetkedel arvas ratas, et mootoris pole enam õli ja pistis karjuma.
- Sageli arvas ratas ka seda, et aku on tühi. Aku vahetati ära, kuid jama kestis ikka ja pärast paaripäevast seismist läks raskelt käima. Multimeetriga mõõtes samas pinget oli - lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
- Mobiilirakendus on vigane - andmed uuenevad viitega ja vahepeal ei kuva üldse õigeid numbreid, teinekord lakkas töötamast ja pidin uuesti installima.
- 1050 km jooksul venis kett rohkem kui kõikidel mu muudel ratastel 10 000km jooksul (kiire Googeldus andis ka põhjuse - kasutatakse kõige odavamat). Reaalselt üle nädala pidin ketti pingutama.
- Tagaamort on nii vedel, et kannatab ainult üksi sõita. Minu 85kg kaalu ja 50 kg kaasreisija puhul peksis põhja isegi asfaldil leebematest lohkudest läbi sõites. Ja üksi sõites oli "damping", eriti just üles tulemise hetkel olematu. Nagu oleks ainult vedru olnud.
- Plastikud ei istunud - selleks, et ratast sümmeetriliseks saada ja et valed asjad üksteise vastu ei hõõruks, pidin näiteks tuuleklaasi erinevatele osadele seibe vahele panema.
- Mustaks värvitud detailid pleekisid kuu ajaga halliks, samas kui 10a vanal Hondal nägid need endiselt uued välja.
- Mingid detailid plärisesid sõites nii nagu keegi oleks papptaldriku bassikõlari peale unustanud (ilmselt halvasti kokku istuvate kereplastikute teema).
- Hoolega vaadates oli sabaraam pisut kõver.
- Mõningate keredetailide auke pidin ca 3mm ulatuses üle puurima, et need pinge alt vabastada (olid imelikult kummis).
Objektiivsuse nimel natukene positiivset ka: välja nägi hea (välimuses oli ilmselge seos KTM-iga ning disain mulle tõesti meeldis), asend oli mugav. Pidurid olid head (rakendusid väikese jõuga, kuid väga etteaimatavalt ja progressiivselt, ABS toimis adekvaatselt), esiamort toimis okeilt ja iste oli mõnus. Seda vähest võimsust, mis mootoril oli, tekitati üsna sujuvalt. Kohvrid olid ka normaalse kvaliteediga.
Aga noh - üldiselt tahaks kiita eeskätt neid komponende, mis EI OLNUD hiinlaste tehtud.

Soovitus sulle/su naisele: võta parem näiteks Kawasaki ER-6F, kui väiksemat ratast otsite, millest kergesti jõud üle jäib. Enam-vähem sarnane minek, kerge kontrollida, välja näeb kena, aga ei pea iga nädal parandama. Ja kui vahel harva pead, saad varuosi kah.
Ahjaa - pärast ülalmainitud ikaldust ostsin kasutatud Triumph Tiger 800XC ja pole end rohkem vihastanud.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.