Kus poes on ... kohapeal olemas?
Re: Kus poes on ... kohapeal olemas?
Garantiil on alati tingimused. Kõige lihtsam näide- et autol garantii kehtiks peab hooldama ametlikus esinduses jne. Pumba ilma paigalduseta müüjaid on maa ja ilm aga et garantii kehtiks on vaja et selle paigaldaks sertifikaadiga vend vms.
Ma ise just mõtlesin Soomes õhksoojuspumba peale. Kõige lihtsam variant, vaatasin et Bauhausis on pumbad müügis nii paigaldusega kui ilma. Küsisin siis et kui pikk järjekord paigaldamiseks on ja kuskil jaanuarikuus vast saaks. Müüja seletas et päris hulluks on nüüd mindud nende pumpadega. Samas ei taha lepingulist paigaldajat takka ka sundida - hakkab kiirustama ja kehva tööd tegema ning reklamatsioone tuleb rohkem kui kasumit.
Kui lihtsalt pumpa vaja on siis neid on küll, võta kasvõi kohe riiulist AGA - et garantii kehtiks on vaja teada kes selle paigaldas. Mingi paber kus on pumba seerianumber, aadress kuhu läks, paigaldaja sertifikaadi number jms ja see on siis müügilepingu osa.
Üks asi on muidugi garantii ja teine asi kindlustus, Need kopsikud on vahel tuld ka võtnud ja kindlustus vaatab siis paberite pealt et kas hakkab üldse mahapõlenud kuuri välja maksma.
Kui mõni kaupmees keeldub ilma paigalduseta müümast eks see ole siis tema kiiks. Analoogselt - möödunud suvel keeldus Renovaar mulle müümast tehasepakendis mootorratta akut. Seletati mingist eurodirektiivist mille kohaselt ei tohi müüa akut ja akuhapet eraldi. 45 minutit pidi minema et nad kohapeal pakendis oleva happe akusse nõristaks. Mu soovituse peale see loll mõte maha matta läks müüja lausa tigedaks.
Mul oli tegelikult minuti pealt laeva minek ja ütlesin et eks ma võta siis Soomest. Motonetis on eluaeg nii olnud et võtad riiulist karbiga aku, maksad kassas ära ja kodus garaazis täidad seda. Sellisest direktiivist pole keegi kuulnud või pole sellele tähelepanu pööratud.
Ma ise just mõtlesin Soomes õhksoojuspumba peale. Kõige lihtsam variant, vaatasin et Bauhausis on pumbad müügis nii paigaldusega kui ilma. Küsisin siis et kui pikk järjekord paigaldamiseks on ja kuskil jaanuarikuus vast saaks. Müüja seletas et päris hulluks on nüüd mindud nende pumpadega. Samas ei taha lepingulist paigaldajat takka ka sundida - hakkab kiirustama ja kehva tööd tegema ning reklamatsioone tuleb rohkem kui kasumit.
Kui lihtsalt pumpa vaja on siis neid on küll, võta kasvõi kohe riiulist AGA - et garantii kehtiks on vaja teada kes selle paigaldas. Mingi paber kus on pumba seerianumber, aadress kuhu läks, paigaldaja sertifikaadi number jms ja see on siis müügilepingu osa.
Üks asi on muidugi garantii ja teine asi kindlustus, Need kopsikud on vahel tuld ka võtnud ja kindlustus vaatab siis paberite pealt et kas hakkab üldse mahapõlenud kuuri välja maksma.
Kui mõni kaupmees keeldub ilma paigalduseta müümast eks see ole siis tema kiiks. Analoogselt - möödunud suvel keeldus Renovaar mulle müümast tehasepakendis mootorratta akut. Seletati mingist eurodirektiivist mille kohaselt ei tohi müüa akut ja akuhapet eraldi. 45 minutit pidi minema et nad kohapeal pakendis oleva happe akusse nõristaks. Mu soovituse peale see loll mõte maha matta läks müüja lausa tigedaks.
Mul oli tegelikult minuti pealt laeva minek ja ütlesin et eks ma võta siis Soomest. Motonetis on eluaeg nii olnud et võtad riiulist karbiga aku, maksad kassas ära ja kodus garaazis täidad seda. Sellisest direktiivist pole keegi kuulnud või pole sellele tähelepanu pööratud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.