soovitage ratast saksast kuni 700EUR

Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Nu nüüd uue värske Saksast toodud ratta omanikuna võiks ka mõned sõnad siia lisada. Et kas maksab Saksast tuua? Nu ütleks nii, et jah ja ei. "Jah" kasuks räägib muidugi tunduvalt suurema turu e. ka pakkumise variandid..valikut on kõvasti ja igas hinnaklassis..otsima lihtsalt peab. Pluss veel, et Saksast pruugib saada ratast mida Eestis lihtsalt pole (kui mõnel on isepärased soovid nö. muud rattad peale meil siingi levinud tavapäraste ratast GS,CB,XJ,DR,jne). Minu konkreetse ratas Kawa ZX10 läks maksa kõik kokku 20k + arvelevõtmine. Millest toomine oli 4,5k, toll 2,3k, paberimajandus 200 eeku ja pangakulud 400 eeku. Arvestage ise mis ratas ise maksis :)
"Ei" kasuks räägib nii öelda jah see, et ei ole võimalust (ostes siit) ratast näha ja üle vaadata. Lisaks transpordi käigus ei saa asja ise jägida. Minu rattagi toomisel tehti natike karutükke, kuigi sai sõnu peale loetud autojuhile. Aga õnneks ei midagi tõsist. Selge on see, mugavam ja parem on osta ikka siit Eestist (saad ise ratast vaadata, kuhugile vaja järgi sõita või midagi..vahemaad pole suured). Lisaks Eestist on siiski suurem võimalus saada ratas, mis on juba hooldatud - õli vahetatud, kett, kummid ja muud sellised kuluosad - mida Saksa autobahn-idel "paljudest" masinatest Eestisse toodult ei pruugi olla. Endal vedas ka selles suhtes, sakslane oli alla pannud uued kummid, pidurikettad, kett värske, kaasas remondivõtmete komplekt, tulederemondikomplekt, esmaabikarp, värskelt paigaldatud sportsummuti(Devili oma). Üdiselt muid miinuseid ma hetkel ei näe..nu võimalus nö. petta saada. Aga seda võib siingi. Ahjaa..lisaks ebameeldivad maadlused tollis, märksõnadeks olgu "punane koridor" - kes teab see teab millest ma räägin. Bürokraatika meeletu. Ise maksin pool raha üle internetipanga ja pool maksis autojuht. Nagu näha tuleb tegelt miinuseid rohkem välja..aga ma ütlen, et risk on seda väärt kui tuua Saksast. Ilma riskite ei juhtu siin maailmas nagunii midagi. Nu sai pikk jutt aga vahest kasulik jutt.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”