Mootori võimsus...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Mootori võimsus...
Sõbral soov siis osta endale 18.a sünnipäevaks ~600ccm ratas. Kuna mootori võimsus küündib ikkagi 57kW lähedale ja tegu ausa poisiga...oleks vaja abi.
Sai siis räägitud, et olevat võimalus siiski neid kW- te kärpida 25kW-i peale. Aga jah, kuidas siis võimalik vajalik tulemus saada ning hiljem kW passis ümber muuta. Mis on +/-
Tegemist siis uue ninja mudeliga, 600cc. Teatavasti väiksema kubatuuriga ninjasid ei tehta ja see mõeldud ikkagi mitmeks hooajaks, et kohe nn. pükstest välja ei kasvaks.
Nijah
Sai siis räägitud, et olevat võimalus siiski neid kW- te kärpida 25kW-i peale. Aga jah, kuidas siis võimalik vajalik tulemus saada ning hiljem kW passis ümber muuta. Mis on +/-
Tegemist siis uue ninja mudeliga, 600cc. Teatavasti väiksema kubatuuriga ninjasid ei tehta ja see mõeldud ikkagi mitmeks hooajaks, et kohe nn. pükstest välja ei kasvaks.

-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Mootori võimsus...
on isegi 250cc ninja olemas!!!! on olemas 400cc ninja... nii et tehaxe väiksemaid ka kui 600ccwhitepoint kirjutas:Sõbral soov siis osta endale 18.a sünnipäevaks ~600ccm ratas. Kuna mootori võimsus küündib ikkagi 57kW lähedale ja tegu ausa poisiga...oleks vaja abi.
Sai siis räägitud, et olevat võimalus siiski neid kW- te kärpida 25kW-i peale. Aga jah, kuidas siis võimalik vajalik tulemus saada ning hiljem kW passis ümber muuta. Mis on +/-
Tegemist siis uue ninja mudeliga, 600cc. Teatavasti väiksema kubatuuriga ninjasid ei tehta ja see mõeldud ikkagi mitmeks hooajaks, et kohe nn. pükstest välja ei kasvaks.
Nijah



-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Võta lahti selline leht nagu http://biker.ee/phpbb/search.php. Seal toksi "Search for Keywords:" lahtrisse "25kW piiraja". Lahtri all vali " Search for all terms". Siis vajuta nupule "Otsi". Peale seda ragistab biker.ee server veidikene kõvaketast, kolab andmebaasis pisut ringi ja väljastab sulle ilusti hunniku teemasid, kus "asjast" on pikalt ja põhjalikult räägitud.
Joel
-
Teema algataja
Suured tänud...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... aja&t=1413
Muide ma otsisin ikka ise ka, aga jah ei pannud "search for all terms", minu viga.
Nojah ikkagi ei leidnud kõigele vastust.
1)Kas hiljem piiraja eemaldades on mootori võimsus sama (mootor pole rikutud vms.) ?
2)Kas põhimõttleiselt võib piiraja paigutada isegi 1000cc-le rattale?
3)Ikkagi need +/- tehnilise poole pealt?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... aja&t=1413
Muide ma otsisin ikka ise ka, aga jah ei pannud "search for all terms", minu viga.

Nojah ikkagi ei leidnud kõigele vastust.
1)Kas hiljem piiraja eemaldades on mootori võimsus sama (mootor pole rikutud vms.) ?
2)Kas põhimõttleiselt võib piiraja paigutada isegi 1000cc-le rattale?
3)Ikkagi need +/- tehnilise poole pealt?
-
Teema algataja
reeglina need aftermarket piirajad piiravad õhu sissevoolu karburaatorisse ja heitgaaside väljapääsu mootorist. ehk siis kui sa lased need esinduses peale panna ja samal õhtul kuuri all maha katkud, ei ole mingit probleemi.
kui aga kavatsed 3 aastat sõita.. eks ta natuke ikka mootorit rikub aga midagi hullu ei tohiks juhtuda.. kawaga ei ole kokkupuutunud, minu yamul oli ta korralikult põlemiskambri ja summuti seest ära tahmanud, kuna tänu piiramisele sai ta liiga rikast küttesegu. pärast piirajate mahavõtmist on nagu täiesti teine ratas;) dünopingis mõõtmas pole käinud, et kas ikka on võimsust niipalju kui manuaalis kirjas, aga kuhugi sinna lähedale on küll:D
põhimõtteliselt peaks andma ka liitrisele piirajad panna.. piiramisega kaovad kõrged pöörded ära, minu 63kWsel jäi 13k pöördest alles 7k pööret. ehk siis kui tahhol on ruumi 16k pöörde jaoks siis 120kWse ratta piiramisel ta üle 4k ei tohiks eriti minna.. tühikäik on ca 1500 pööret.. tiba nõme nagu on käike vahetada iga 2000 pöörde tagant..
kui aga kavatsed 3 aastat sõita.. eks ta natuke ikka mootorit rikub aga midagi hullu ei tohiks juhtuda.. kawaga ei ole kokkupuutunud, minu yamul oli ta korralikult põlemiskambri ja summuti seest ära tahmanud, kuna tänu piiramisele sai ta liiga rikast küttesegu. pärast piirajate mahavõtmist on nagu täiesti teine ratas;) dünopingis mõõtmas pole käinud, et kas ikka on võimsust niipalju kui manuaalis kirjas, aga kuhugi sinna lähedale on küll:D
põhimõtteliselt peaks andma ka liitrisele piirajad panna.. piiramisega kaovad kõrged pöörded ära, minu 63kWsel jäi 13k pöördest alles 7k pööret. ehk siis kui tahhol on ruumi 16k pöörde jaoks siis 120kWse ratta piiramisel ta üle 4k ei tohiks eriti minna.. tühikäik on ca 1500 pööret.. tiba nõme nagu on käike vahetada iga 2000 pöörde tagant..
-
Teema algataja
Ma ei mõista miks peaks korralikku mootorit piirajatega kägistama....??
Ja seda veel 1000 cm2 rattal (täielik ressursi raiskamine)
Mina arvan et kui on ikka masinale ette nähtud selline võimsus mis tehase poolt on antud siis töötab ta kauem kui deforseeritud või forseeritud mootor. Mõtekam oleks tõesti osta ilma mingisuguste piirajateta 25 kw ratas.
Ja seda veel 1000 cm2 rattal (täielik ressursi raiskamine)
Mina arvan et kui on ikka masinale ette nähtud selline võimsus mis tehase poolt on antud siis töötab ta kauem kui deforseeritud või forseeritud mootor. Mõtekam oleks tõesti osta ilma mingisuguste piirajateta 25 kw ratas.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Olen sellele teemale pilku heitnud juba kaks päeva ja hakkan vist poindile pihta saama.
Asi siis vist selles et poisil vaja uut ja suurt ratast millega poosetada ja Moskva eest koju sõita. Sõitmine ja sellest saadav nauding paistab olema kõrvalnäht kogu asja juures. No kuidas sa hing ütled sõbrale et sul mingi 125 ne võrr on
... aga võibolla ma eksin
Asi siis vist selles et poisil vaja uut ja suurt ratast millega poosetada ja Moskva eest koju sõita. Sõitmine ja sellest saadav nauding paistab olema kõrvalnäht kogu asja juures. No kuidas sa hing ütled sõbrale et sul mingi 125 ne võrr on

... aga võibolla ma eksin

Harva kodus
-
Teema algataja
Tegelt on asi nii..
Võiksin ju endale osta selle 125cc, aga milleks see järgmine suvi poole hinnag jälle ära ärida. Ostan sõbraga 600cc kuna siis on võimalus hiljem 20.a piiraja eemaldada ja ei pea hakkama jälle uut väljaminekut planeerima...mina vähemalt üheks suveks tutikat ratast ei osta.
võib-olla jõudis mu segane ja mittehuvitav jutt pärale.
Võiksin ju endale osta selle 125cc, aga milleks see järgmine suvi poole hinnag jälle ära ärida. Ostan sõbraga 600cc kuna siis on võimalus hiljem 20.a piiraja eemaldada ja ei pea hakkama jälle uut väljaminekut planeerima...mina vähemalt üheks suveks tutikat ratast ei osta.

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ma ei jõua enam vaielda, comoon sain ju vajaliku teada ja suured tänud teile.
Selgitus postikogujatele...
Rahast ei ole kahju:
kui ma ostan endale uue ratta, mis mulle meeldib
Rahast on kahju:
kui ma müün selle järgmine suvi poole hinnaga maha
Rahast ei ole kahju:
kui sõidan kalli rattaga mitu aastat
Selgitus postikogujatele...

Rahast ei ole kahju:
kui ma ostan endale uue ratta, mis mulle meeldib
Rahast on kahju:
kui ma müün selle järgmine suvi poole hinnaga maha
Rahast ei ole kahju:
kui sõidan kalli rattaga mitu aastat
Re: Mootori võimsus...
Milline uus 600 ninja 57kW "lähedale" küündib...whitepoint kirjutas:Sõbral soov siis osta endale 18.a sünnipäevaks ~600ccm ratas. Kuna mootori võimsus küündib ikkagi 57kW lähedale.... Tegemist siis uue ninja mudeliga, 600cc.

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja
Re: Mootori võimsus...
bikefan kirjutas:Milline uus 600 ninja 57kW "lähedale" küündib...whitepoint kirjutas:Sõbral soov siis osta endale 18.a sünnipäevaks ~600ccm ratas. Kuna mootori võimsus küündib ikkagi 57kW lähedale.... Tegemist siis uue ninja mudeliga, 600cc.ikka 100kW "lähedale" - kui mitte üle juba...
Seda nüüd küll, sai veidi udu aetud.
Erci mitme peale siis selle ratta peaks piirama http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=32
-
Teema algataja
minu teada on asi nii, et need seadusesätted kehtivad koos, st. A2 loaga on maksimaalne lubatud massi/kW suhe 0.16 kW/kg kohta, kuid samas ei tohi võimsus küündida üle 25kW. Sellepärast sai endalegi dnepr ostetud, et ta on üsna napilt alla 25kW.
Seoses sellega tekkis endal ka küsimus, mis piirist alates saab piiramatu ehk A3 peale liikuda
Olen kuulnud üsna erinevaid arvamusi. Oskab keegi mingi kindla punkti peale seaduses osutada?
Seoses sellega tekkis endal ka küsimus, mis piirist alates saab piiramatu ehk A3 peale liikuda

Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
mis on A2 ja A3 luba? kategooriad on A ja A1 http://www.ark.ee/atp/?id=273
seaduses on kirjas esmane luba ehk lisatingimus 101 (vanadel lubadel märge "ESMANE")
ja 25kw või 0,16 kW/kg ehk lisatingimus 105 (vanadel lubadel lisatingimus 4)
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=788526
ja vanusepiirangud taotlemisel on http://www.ark.ee/atp/?id=272
seaduses on kirjas esmane luba ehk lisatingimus 101 (vanadel lubadel märge "ESMANE")
ja 25kw või 0,16 kW/kg ehk lisatingimus 105 (vanadel lubadel lisatingimus 4)
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=788526
ja vanusepiirangud taotlemisel on http://www.ark.ee/atp/?id=272
vana hea liiklusseadus tuleb appi:valka kirjutas:minu teada on asi nii, et need seadusesätted kehtivad koos, st. A2 loaga on maksimaalne lubatud massi/kW suhe 0.16 kW/kg kohta, kuid samas ei tohi võimsus küündida üle 25kW.
§ 29. Juhi vanuse alammäär
(1) Olenevalt mootorsõiduki kategooriast võib (välja arvatud käesoleva seaduse §-s 23 sätestatud piiratud juhtimisõiguse juhtudel) juhtimisõiguse anda isikule, kes on vähemalt:
2) 18-aastane - A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg
siit peaks nagu selge olema, et vaid ÜKS neist ei tohi ületada lubatut. kui mul on näiteks 200kg kaaluv masin, mis on 30kW, siis mootori võimsus ületab 25kW, kui erivõimsus (30kW/200kg=0,15kW/kg) ei ületa 0,16kW/kg. seega esimene pool seaduse väitest on vale, teine pool on õige, kuid sõna "või" tähendab lausetes ju seda:
VALE või VALE = VALE
VALE või ÕIGE = ÕIGE
ÕIGE või VALE = ÕIGE
ÕIGE või ÕIGE = ÕIGE
§ 30. Auto ja mootorratta juhtimise õiguse andmise etapidvalka kirjutas:Seoses sellega tekkis endal ka küsimus, mis piirist alates saab piiramatu ehk A3 peale liikudaOlen kuulnud üsna erinevaid arvamusi. Oskab keegi mingi kindla punkti peale seaduses osutada?
(1) A-kategooria ja A1-alamkategooria mootorratta, välja arvatud A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg, juhtimise õiguse andmine toimub kahes etapis käesoleva seaduse § 28 lõike 4 kohaselt kehtestatud eeskirjade järgi.
(2) Isikule, kellel varem ei ole olnud auto või mootorratta juhtimise õigust, antakse esimeses etapis käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud mootorsõidukite juhtimiseks esmane juhiluba käesoleva seaduse § 28 lõike 4 kohaselt kehtestatud eeskirjade järgi.
(3) Kui esmase juhiloa omanik on omandanud vajaliku vilumuse ja läbinud lõppastme koolituse, antakse talle käesoleva seaduse § 28 lõike 4 kohaselt kehtestatud eeskirjade järgi juhiluba.
siit peaks nagu selge olema, et ühes etapis pole võimalik saada juhiluba, kui võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg. üldse selle lõppastme koolitusega on nii, nagu on. kui ainult A-kategooriat teha, siis keegi ei tea, kuidas käib libedasõit tsikliga.
Seega kokkuvõte: seaduse järgi 18-aastane isik ei ole liiga noor, et sõita näiteks sellise rattaga, mille mass on 200kg ja võimsus 30kW. kuid selleks vajalikku juhiluba talle ka ei väljastata.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.