Arutelu: asjaarmastajast meistriks.
Re: Arutelu: asjaarmastajast meistriks.
Sedasi vajadusepõhiselt haynesest või youtubest näpuga järge ajades heaks mehhaanikuks pigem ei saada (või siis peab väga suur tahtmine olema). Nii hobikorras enda jaoks jah väga ok aga inimene kes teenust pakub võiks olla laiemate teadmistega. Koolis vähemalt vanasti käsitleti teemat alguses palju laiemalt, räägitakse õlidest jms vedelikest, materjalidest ja kasvõi erinevate mootorite ja käigukastide tööpõhimõtted tehakse selgeks. Iseõppijad kipuvad sellistest suhteliselt ajamahukatest ja igavamatest teemadest pigem üle libisema (et ah küll kunagi hiljem vaatab ja uurib lähemalt).ranel kirjutas: ↑17 Mär 2023, 09:27Nonoh. Haynes on kuldaväärt. Igasugu momendid, koostejoonised jne. Mingi pidurklotsi vahetus jah pole vaja, kuid spetsiifilisemad tööd on see küll hädavajalik materjal. Nii palju asju, mida valede võtetega(teadmatusest, et mõni splint, kinnitus vms kusagil) võib ära rikkuda. Youtube ei tasu ka maha teha. Seal on igasugu head infot. Üldjuhul remont polegi keeruline. Keeruliseks läheb siis, kui insener mõne spets tööriista kuhugi leiutanud ja pead suutma tavaliste tööriistadega töö tehtud.Jesper kirjutas: ↑16 Mär 2023, 21:36Kui sul on reaalselt nii palju vaba aega, et kuhugi tasuta õpipoisiks minna, siis mine parem juba kooli - ma ei oska soovitada, millised on head, aga esimesest kühmust saad raudselt kiiremini üle, võrreldes Haynes käes ja Youtube ees raiumisega. Jah, seal õpetatakse autosid, aga põhilised töövõtted on kõik samad, tsiklil lihtsalt on kõike vähem. Ise jännates ja Internetis lolle kuulates võtab kuuekuune algõpe 5 aastat.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.