Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ehh....aitäh, will. Aga ma arvan, et maailmas on juba liiga palju juutuubereid 
Pealegi olen tööalaselt ühe kanaliga seotud. Filmin, monteerin, olen kaamera ees ja taga. Hiljuti sai kanal just miljon vaatamist täis. Ja siis veel ühe kanaliga, mida teeme paarimehega natuke off the grid. Rohkem hobi pärast aga kah nii korralikult kui vähegi saame, kaasates kõikvõimaliku tehnikat ja jälgime et kõik oleks esteetiline ja kunstipärane ja hariv ja.....
Ja ma näen ja tean kui palju aega ja vaeva see võtab, et hea kvaliteediga Youtube kanalit käigus hoida ning sinna sisu luua. Aga selle oma, päris isikliku garaazhi ja tsiklisõidu kanaliga ma seda vaeva näha ei taha. Teen asju hästi lihtsalt ja pigem ala- kui üleprodutseerin.
Aga miks ma seda siis üldse teen, kui ei taha sellega kuhugi jõuda ja korralikult teha kah ei viitsi, on nüüd täiesti õigustatud küsimus. Ja vastus, vastus võiks olla, et mu suurimaks eesmärgiks ja ambitsiooniks on, et kohalik mootorrattakogukond või vähemalt väike osa sellest mind natuke tunneks. Et oleks lihtsam leida sõidukaaslasi või kui kuskil hätta satun, siis ehk aidatakse. Nagu suvel juhtus Saaremaal, kui mu siduritross puruks läks.

Pealegi olen tööalaselt ühe kanaliga seotud. Filmin, monteerin, olen kaamera ees ja taga. Hiljuti sai kanal just miljon vaatamist täis. Ja siis veel ühe kanaliga, mida teeme paarimehega natuke off the grid. Rohkem hobi pärast aga kah nii korralikult kui vähegi saame, kaasates kõikvõimaliku tehnikat ja jälgime et kõik oleks esteetiline ja kunstipärane ja hariv ja.....
Ja ma näen ja tean kui palju aega ja vaeva see võtab, et hea kvaliteediga Youtube kanalit käigus hoida ning sinna sisu luua. Aga selle oma, päris isikliku garaazhi ja tsiklisõidu kanaliga ma seda vaeva näha ei taha. Teen asju hästi lihtsalt ja pigem ala- kui üleprodutseerin.
Aga miks ma seda siis üldse teen, kui ei taha sellega kuhugi jõuda ja korralikult teha kah ei viitsi, on nüüd täiesti õigustatud küsimus. Ja vastus, vastus võiks olla, et mu suurimaks eesmärgiks ja ambitsiooniks on, et kohalik mootorrattakogukond või vähemalt väike osa sellest mind natuke tunneks. Et oleks lihtsam leida sõidukaaslasi või kui kuskil hätta satun, siis ehk aidatakse. Nagu suvel juhtus Saaremaal, kui mu siduritross puruks läks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.