Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
- 
				
Nozzu
 Teema algataja
- Postitusi: 931
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 80 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Hmm....tänud, will111, väga asjakohase, straight to the point, sisendi ees, nagu alati. 
Raske vastu vaielda ja ei tahagi.
Aga niipalju kui ma olen vaadanud nende "progresseeruvate" vedrude paigaldamist Youtubes nii harrastajate kui tõsisemate mehhaanikute poolt, siis jah, alati on stock vedrud olnud märgatavalt lühemad. Nii gen 1 kui gen 2 KLRi puhul. Keegi pole märkinud, et sellest võib probleem tekkida. Mis muidugi ei tähedna, et ei võiks.
Aga tõepoolest, see õli koguse teema, ehkki jälle, keegi ei märkinud, et nüüd tuleks vähem õli panna, tundub loogiline, et peaks vähem panema. Sel samal, sinu poolt mainitud põhjusel, et rauda on ju nüüd torus rohkem ja ruumi vähem.
Eks peab katsetama kuidas sõites on. Mis sümptomeid ma otsima peaks? Liiga palju õli võib tähendada seda, et hakkab simmekate vahelt välja pressima? Ja amort on liiga jäik ning hakkab konarlikul pinnal käsi põrutama?
Samas on võimalus...et kuna KLRi vedrud originaalis ongi liiga lühikesed ja liiga pehmed, siis see pikem ning jäigem vedru sama koguse õli juures annabki just selle õige, soovitud tulemuse nagu väidavad need, kes selle vahetuse teinud.
			
			
									
						Raske vastu vaielda ja ei tahagi.
Aga niipalju kui ma olen vaadanud nende "progresseeruvate" vedrude paigaldamist Youtubes nii harrastajate kui tõsisemate mehhaanikute poolt, siis jah, alati on stock vedrud olnud märgatavalt lühemad. Nii gen 1 kui gen 2 KLRi puhul. Keegi pole märkinud, et sellest võib probleem tekkida. Mis muidugi ei tähedna, et ei võiks.
Aga tõepoolest, see õli koguse teema, ehkki jälle, keegi ei märkinud, et nüüd tuleks vähem õli panna, tundub loogiline, et peaks vähem panema. Sel samal, sinu poolt mainitud põhjusel, et rauda on ju nüüd torus rohkem ja ruumi vähem.
Eks peab katsetama kuidas sõites on. Mis sümptomeid ma otsima peaks? Liiga palju õli võib tähendada seda, et hakkab simmekate vahelt välja pressima? Ja amort on liiga jäik ning hakkab konarlikul pinnal käsi põrutama?
Samas on võimalus...et kuna KLRi vedrud originaalis ongi liiga lühikesed ja liiga pehmed, siis see pikem ning jäigem vedru sama koguse õli juures annabki just selle õige, soovitud tulemuse nagu väidavad need, kes selle vahetuse teinud.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
						Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
				Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
				Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
				Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
				
 
				