Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas will111 »

vaadates neid vedrusid tekib minul päris tõsine küsimus, et kas see nö. uus vedru mitte ei vähenda päris arvestatavalt amordi võimalikku (ehk max) käiku. ma mõõdaks keeru vahed ära mõlemad vedrul ning korrutaks nende arvuga läbi...aga nojah, seda muidugi oleks tulnud siis teha enne kokku panemist.
teine küsimus, et kui palju tõstab uus vedru esiotsa, ehk suurendab preloadi. niimoodi silma järgi tundub jällegi, et see vahe võib olla üsna arvestatav. ainult silma järgi seda muidugi öelda pole võimalik aga pikkuse vahe on suht märkimisväärne. ma pole kindel, et vaid "pehmuse" arvelt kogu see pikkuse vahe tagasi tuleb.

tehnilise poole pealt, see pole tegelikult päriselt progressiivne, vaid täpsemalt lihtsalt 2 astmeline vedru. siin on lihtsalt üks sektsioon vedrust, mis teatud compressionini vedrutab ja sealt edasi läheb järsku ning täies pikkuses lukku. sealt edasi hakkab tööle ainult nö. jäigem sektsioon.

siin jahvatatakse palju õli koguse teemal. nii lihtsas amordis ja sedatüüpi rattas on see täiesti savi, kas paned sinna +-10ml õli sisse. arvestama peaks hoopis sellega, et uus vedru võtab enda alla suurema mahu amordi sees. järelikult tuleb õli panna tehase specist VÄHEM. teiseks, kuna tegu on ikka astmelise jäikusega vedruga ning see teine aste on OEMst kindlasti jäigem siis mõistlik oleks ka puhtalt selle tõttu vähemalt alustuseks panna sisse tehase specist veel mingi % jagu vähem õli. mina paneks näiteks -5% ja vaataks kuidas asi toimib. nipukas amordile peale ning käigu pikkuse reaalses kasutuses näeb kohe ära

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”