Kawasaki KX250F strokeri plaan
-
mx77
- Postitusi: 8469
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KX250F strokeri plaan
250 ja 450 on igal juhul täiesti erinevad mootorid, kuigi peale vaadates võivad isegi sarnased tundudalauri.ilves1 kirjutas: ↑04 Mär 2023, 19:11Spoiler
Tervist!
Mure selline, et mu 2,5sel kukkus klapp alla ja nüüd on kolb, keps ja silinder kutud (kaas sai ka pihta, aga seda saab vist veel taastada)
Plaan on mul see nn. stroke-ida (stroker)
Müüakse erinevaid kit-e (470, 490, 516ccm) ja plaan oli see 516 kuubiku versioon ehitada.
Olen 250 ja 450-st Kawa kõrvuti näinud küll ning mul siis tundus, et karter ja kasti jm osa on sama, väljaarvatud siis silindri kõrgus (välisel, visuaalsel vaatlusel)
Küsimus on, et kas keegi on 250st ja 450st kõrvuti lahtivõetuna näinud, katsunud, mõõtnud, et kas alumine osa ongi neil mõlemal sama?
Kui on sama, siis ma ei näe põhjust, miks ei peaks saama sellest 2,5sest 450 või 490 või kasvõi 516ne kuubikune teha
Ehitusaasta on mu rattal 2013
See on üks versioon, mida pakutakse turul: https://bpratv.com/products/2009-kx450f ... uild-parts
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.