Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Nojah, ühesõnaga kui konkreetselt tracki salvestamisest rääkida, siis räägin 3a tagust seisu, a Osmandil oli selle jaoks mingi plugin, mille sai kuskilt installida ja siis kuidagi menüü sügavusest käima panna, mille järel oli mingi 50/60, et kas ta ajahetkel x ikka veel käib või siis enam mitte. Ja oma tracki sai ka kuidagi hoopis teisest otsast lähenedes kaardile manada, aga see oli jälle sama värvi nagu TETi või misiganes muu asja track, tundus ajuvaba et eri asjadele ei saa eri värve valida, aga no mina seda kohta üles ei leidnud. Seal on miljon sarnast vidinat, aga kõik on tehtud nagu "käib kah"-meetodil ja peidetud kuhugi menüüde rägastikku, ehk kõik on tasuta, kuni su aeg ja peavalu on tasuta. Ma saan aru, et see oli 5-6a tagasi kõva sõna, et OSM kaartide eest ei pea sadu eurosid maksma, aga täna...
Ma Locusega pole seda konkreetset vagu veel lõpuni lahti kaevanud, sest viimased aastad olen rohkem roadbookiga kui GPX-ga sõitnud, aga niisama tracki salvestamine töötab nagu kell ja ka etteantud tracki sai ilma suurema kammimiseta kaardile. Seal on ka mõned omapärasused, mille peale kohe ei tule, aga kui loogika lahti jagad, on kõik suures pildis ühte moodi loogiline, mitte pilla-palla üle-võlli. Oruxit pole jõudnud veel tsikli seljas "in anger" kasutada, aga paarikümnekildise proovi järgi see on veel parem ja viimistletum. Kahjuks hea kaardiprogramm ei aita lume mahatuleku vastu
Kahjuks see kõik on muidugi offroadi kontekstis jutt, mööda suuremaid teid kaarutamise koha pealt pole ma õige inimene nõu andma, tavaliselt ise lasen paberkaardi järgi üldse, keerulisemates linnades GMaps kõrval.
Ma Locusega pole seda konkreetset vagu veel lõpuni lahti kaevanud, sest viimased aastad olen rohkem roadbookiga kui GPX-ga sõitnud, aga niisama tracki salvestamine töötab nagu kell ja ka etteantud tracki sai ilma suurema kammimiseta kaardile. Seal on ka mõned omapärasused, mille peale kohe ei tule, aga kui loogika lahti jagad, on kõik suures pildis ühte moodi loogiline, mitte pilla-palla üle-võlli. Oruxit pole jõudnud veel tsikli seljas "in anger" kasutada, aga paarikümnekildise proovi järgi see on veel parem ja viimistletum. Kahjuks hea kaardiprogramm ei aita lume mahatuleku vastu

Kahjuks see kõik on muidugi offroadi kontekstis jutt, mööda suuremaid teid kaarutamise koha pealt pole ma õige inimene nõu andma, tavaliselt ise lasen paberkaardi järgi üldse, keerulisemates linnades GMaps kõrval.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.