Gasgas ES 700 '22
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Gasgas ES 700 '22
Hei
Jääme siis pilte ootama =)
Küsimuste kohta, vastan niipalju kui ise kasutanud/lugenud ja oskan 690 pealt paralleele tuua.
* Siduri töösilinder - '22 mudelitel on juba tehasest uue disainiga kolb ja selle tihend ja ei tohiks muresid olla. Vähemalt KTM-l nii, loodetavasti ka GG-l. KTM-l ja Huskyl oli recall vanematel ratastel, uuri kohalikult GG diilerilt su ratta kohta.
*Rade lisapaak - seda kiidan, lisaks tuleb Rade õhufilter ja seda korralikult hooldades hoiab ka airboxi tolmuvaba.. saad 13,5+ ca 6L kütust väga kompaktselt rattal. 350-400km offroad range
*Wingsi sumpa ja remap. Kasutan viimast koos "silent kit" -ga ja seal õhuvool piiratud piisavalt, et remap vajadus puudub. Samuti võib ka tavaliste dB killeritega vajadus puududa. Remap tuleb rohkem teemaks kui Rade intake paned.
Mul on EURO4 ECU ja töötab veidi teistmoodi kui su Ratta EURO5 ja seetõttu raske konkreetseid soovitusi jagada. Ühel foorumlasel, kel samuti EURO5 ratas, on hea kogemus Coober Ecu toodetega https://www.coober.eu/product/gg-700-series-lm-ecu/
*Paagikork - Kasutan ise Vanasche oma. Uuematel mudelitel ei ole see originaal kael enam nii halb, et kogu muda paaki läheb aga siiski pead olema ettevaatlik ja see abiks, lisaks jääb ära see tüütu võtmega juramine. Ise kasutan Vanasche oma aga ka 3Dmoto oma oleks palju odavam alternatiiv. Ei ole hädavajalik aga mugavam.
*Küljejala anduri eliminatoriks ma lihtsalt kerisin olemasoleva anduri koos oomipoest ostetud magnetiga istme alla.
*Kriega kotid on tõesti head, taluvad kukkumist, püsivad seest kuivad ja on kerged. Miinuseks see, et pole eraldi sahtleid, raskem organiseerida.
*Mootorikaane kaitsmeid ei kasuta ja üldse suhtun sellesse kaitsmete teemasse ettevaatlikult, kiputakse üle pingutama. See ratas üldiselt talub kukkumisi hästi. Siiski õnnestus mul eelmine aasta radikas katki kukkuda ja peale seda koos uue radikaga panin Outback Motortrek minimalistlikukd radika kaitserauad külge.
*Subframe tugevdused - Ma ei tea. Uue disainiga ratastel 2019+ pole need juhtumid enam nii sagedased. Hüppest maandudes soovitan mitte istuda
Seni pole oma paksu persega katki neid teinud ja ratast ei hellita.
Jääme siis pilte ootama =)
Küsimuste kohta, vastan niipalju kui ise kasutanud/lugenud ja oskan 690 pealt paralleele tuua.
* Siduri töösilinder - '22 mudelitel on juba tehasest uue disainiga kolb ja selle tihend ja ei tohiks muresid olla. Vähemalt KTM-l nii, loodetavasti ka GG-l. KTM-l ja Huskyl oli recall vanematel ratastel, uuri kohalikult GG diilerilt su ratta kohta.
*Rade lisapaak - seda kiidan, lisaks tuleb Rade õhufilter ja seda korralikult hooldades hoiab ka airboxi tolmuvaba.. saad 13,5+ ca 6L kütust väga kompaktselt rattal. 350-400km offroad range
*Wingsi sumpa ja remap. Kasutan viimast koos "silent kit" -ga ja seal õhuvool piiratud piisavalt, et remap vajadus puudub. Samuti võib ka tavaliste dB killeritega vajadus puududa. Remap tuleb rohkem teemaks kui Rade intake paned.
Mul on EURO4 ECU ja töötab veidi teistmoodi kui su Ratta EURO5 ja seetõttu raske konkreetseid soovitusi jagada. Ühel foorumlasel, kel samuti EURO5 ratas, on hea kogemus Coober Ecu toodetega https://www.coober.eu/product/gg-700-series-lm-ecu/
*Paagikork - Kasutan ise Vanasche oma. Uuematel mudelitel ei ole see originaal kael enam nii halb, et kogu muda paaki läheb aga siiski pead olema ettevaatlik ja see abiks, lisaks jääb ära see tüütu võtmega juramine. Ise kasutan Vanasche oma aga ka 3Dmoto oma oleks palju odavam alternatiiv. Ei ole hädavajalik aga mugavam.
*Küljejala anduri eliminatoriks ma lihtsalt kerisin olemasoleva anduri koos oomipoest ostetud magnetiga istme alla.
*Kriega kotid on tõesti head, taluvad kukkumist, püsivad seest kuivad ja on kerged. Miinuseks see, et pole eraldi sahtleid, raskem organiseerida.
*Mootorikaane kaitsmeid ei kasuta ja üldse suhtun sellesse kaitsmete teemasse ettevaatlikult, kiputakse üle pingutama. See ratas üldiselt talub kukkumisi hästi. Siiski õnnestus mul eelmine aasta radikas katki kukkuda ja peale seda koos uue radikaga panin Outback Motortrek minimalistlikukd radika kaitserauad külge.
*Subframe tugevdused - Ma ei tea. Uue disainiga ratastel 2019+ pole need juhtumid enam nii sagedased. Hüppest maandudes soovitan mitte istuda

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.