Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kõigest muust ma saan aru aga ühest asjast mitte, millest selline hirm “ülekuumenemise” ees? Mida sa üldse ülekuumenemise all silmas pead? Mina arvan, et need rattad kannatavad ikka korralikult kuuma ja üle ei kuumene sul midagi. Kui mootor kuumaks läheb siis neil vanadel ratastel kipub sidur lahutamise lõpetama jah, aga see ei tähenda, et sul ratas üle kuumeneks.
Pane uus sidur sisse ja asi vask. Korviga pole sul tõenäoliselt midagi vaja teha (isegi hambaid ei ole tavaliselt vaja viilida).
Kolmandaks, uus ratas läheb kukkudes samamoodi katki kui vana. Sinu ratas on nii kobe, et põdeda pole siin midagi. Kui tee peale peakski jääma, siis iga kord õpid ja leiutad midagi (sama juhtub ka uuemate ratastega - mis sa teed kui näiteks ktm 690 bensiinipump töölepingu üles ütleb?).
Siduri libistamisega on nõnda, et tuleb ära õppida kuidas seda teha ilma sidurit hukkamata. Sidur on põhiasi millega rasketes tingimustes veojõudu reguleerimisel. Kui seda ära ei õpi siis jäädki alatiseks ülekannet kiruma (küll aeglane ja küll kiire). Ja uute rataste sidurid kärssavad sama hästi kui vanadel;)
Edu ja vähem põdemist!
Pane uus sidur sisse ja asi vask. Korviga pole sul tõenäoliselt midagi vaja teha (isegi hambaid ei ole tavaliselt vaja viilida).
Kolmandaks, uus ratas läheb kukkudes samamoodi katki kui vana. Sinu ratas on nii kobe, et põdeda pole siin midagi. Kui tee peale peakski jääma, siis iga kord õpid ja leiutad midagi (sama juhtub ka uuemate ratastega - mis sa teed kui näiteks ktm 690 bensiinipump töölepingu üles ütleb?).
Siduri libistamisega on nõnda, et tuleb ära õppida kuidas seda teha ilma sidurit hukkamata. Sidur on põhiasi millega rasketes tingimustes veojõudu reguleerimisel. Kui seda ära ei õpi siis jäädki alatiseks ülekannet kiruma (küll aeglane ja küll kiire). Ja uute rataste sidurid kärssavad sama hästi kui vanadel;)
Edu ja vähem põdemist!
Honda CBR 1000 -90
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.