Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 215
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas renx »

Nozzu kirjutas: 20 Veebr 2023, 10:54

Ülekande muutmine aitaks kah jah...aga pagan, ma just sügisel panin uue esimese ja tagumise hammaka. Et nüüd ülekannet rahulikumask saada, peaks taha kahe hamba võrra väiksema või ette ühe võrra suurema panema, oli nii? Ja siis tuleks kett kah lühemaks teha või pikemaks või jääb samaks? Õghhhh......ei viiiiiitsiii :wack:
Sidurit tuleb nagunii libistada väga aeglaselt sõites, sellest ei pääse. Muidu suretad koguaeg välja. Seda teen nii 2t või 4t kerge enduroga sõites ka.
Üldiselt siiski sõiduasend+julgust juurde vaja. Tsikkel võib sul all igas suunas väntsutada aga edasi ta liigub. Gaasi lahti lastes või aeglase kiirusega üldiselt kukudki. (crash)

Ees 1 hammas = taga ~2.75-3 hammast.
Esimene käik on halb käik, selle järgi ei saa ega pole mõtet ülejäänud ülekannet muuta. Kui tahad maanteel madalamat pööret, siis pane taha väiksem või ette suurem hammakas.
Tahad ülekannet metsas paremaks siis taha suurem või ette väiksem.
Paari hamba muutmise pärast ei ole vaja ketti vahetada teise pikkuse vastu, eeldusel et pole liiga lõpus või alguses regulaator.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”