Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas grahv »

Nozzu kirjutas: 19 Veebr 2023, 20:13
Teine võimalus on sõita kuni ratas on sellises seisus, et ka käpardliku remondiga enam midagi hullemaks teha ei saa :)
Vale - alati saab hullemaks ja kordades/mõttetult kallimaks minna. Ja mõtle oma närvidele - sõit korras rattaga on hulka parem emotsioon kui iga kord peppus sidurit ja enda laiskust kiruda ;)
Korras sidur raskel dualsport rattal on nii tähtis asi, et see tuleb sul igaljuhul korda teha. Pärast ei jõua ise ennast ära tänada. Sama tunne nagu oleks uued roolilaagrid pannud vanade "kesklukustuvate" asemele. Aega on - tee see ära.
Kui selgub, et korvil on sooned sisse kulunud, siis saab seda jah viiliga järgi aidata. Seal pole palju vaja, tasandad laia viiliga ainult sinnamaani, et vanad jäljed vaevu-vaevu veel aimatavad on. Ja muidugi võimalikult täisnurga all viilida. Kui plaanid vahetada kõik kettad, siis kahest vanast kettast saad ise teha korvi kinnihoidmise tööriista, või ostad valmis tööriista. Ja vbl polegi vaja korvi maha võtta - enne ei tea kui kettad maha võetud. Ja kinflasti osta kohe 1-2 sidurikaane tihendit.

G

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”