Cruiseri rehvi astmeline kulumine
Re: Cruiseri rehvi astmeline kulumine
Kui tegu on tagarehviga siis on kaks peamist võimalikku põhjust. Muidugi kui pildi ka lisaksid oleks ehk lihtsam.
Üks põhjus on vedrustus. Teine on see, et teatud rehvid, teatud kasutustingimuste juures võivadki kuluda niimoodi ebaühtlaselt. Muidugi võivad need põhjused ka mingis osas "koosmõjuda", ja ilmselt nii ongi. Võimalik, et eelmine omanik on sõitnud üsna vale rõhuga rehvi peal olnud kogumassi kohta...see muide on ka osa vedrustusest (rehv=vedru, rehvirõhk= vedru jäikus). eriti kruiseri puhul
Lisaks sellele muidugi on tagumine vedrustus praktiliselt 100% kindlalt AMMU hoopis teistsuguste omadustega kui ta uuena oli (teisisõnu, õli amordis on väga vana ning amort ise, ehk selle sisu on samuti päris vana ja palju tööd teinud).
Üks põhjus on vedrustus. Teine on see, et teatud rehvid, teatud kasutustingimuste juures võivadki kuluda niimoodi ebaühtlaselt. Muidugi võivad need põhjused ka mingis osas "koosmõjuda", ja ilmselt nii ongi. Võimalik, et eelmine omanik on sõitnud üsna vale rõhuga rehvi peal olnud kogumassi kohta...see muide on ka osa vedrustusest (rehv=vedru, rehvirõhk= vedru jäikus). eriti kruiseri puhul

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.