Õli ventilatsiooni voolikust
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Kuna käima minek ei ole veel päris nii hea, nagu ootaks siis natuke uurisin veel asja. Mootor on kõik saanud uue sisu seega tegin väikest diagnostikat elektrisüsteemile.
Voltide testimine erinevatest pistikutest mulle õigeid tulemusi üldse ei andnud, seal kus pidi olema 8v seal oli hoopis 0.014v, kas võib olla, et multimeeter lihtsalt ei suuda nii kiiresti seda pinget ära mõõta?
Igatahes liikusin asjaga edasi.
Uurisin siis süüte süsteemi. Mõõtsin nende takistusi ja arvan, et sealt leidsin ka oma probleemile lahenduse.
Manuaal näeb ette nii:
Süütepool koos piibuga - 7-10K ohm
Küünal - 5K ohm
Minu rattal on nii:
Süütepool 8K ohm
Piip - 5K ohm
Küünal 5K ohm
Ehk siis minu omal on 3K ohm jagu suurem takistus kui lubatud, see tähendab väiksemat sädet?
Tellisin CR8E küünla asemel omale C8E küünla, see peaks olema siis ilma takistita. Siis peaks ju olema okei, et võrreldes originaaliga on minul siis piip küünla takistuse eest. Ma eeldan, et originaalis ei ole siis lihtsalt piibul takistit sees ja minule on keegi kunagi pannud takistiga piibu.
Mis teie arvate? Kas see võib olla põhjuseks?
Kas selline mitme takistuse järjestikune asetus ka sädeme ajastut ei nihuta hiljemaks?
Voltide testimine erinevatest pistikutest mulle õigeid tulemusi üldse ei andnud, seal kus pidi olema 8v seal oli hoopis 0.014v, kas võib olla, et multimeeter lihtsalt ei suuda nii kiiresti seda pinget ära mõõta?
Igatahes liikusin asjaga edasi.
Uurisin siis süüte süsteemi. Mõõtsin nende takistusi ja arvan, et sealt leidsin ka oma probleemile lahenduse.
Manuaal näeb ette nii:
Süütepool koos piibuga - 7-10K ohm
Küünal - 5K ohm
Minu rattal on nii:
Süütepool 8K ohm
Piip - 5K ohm
Küünal 5K ohm
Ehk siis minu omal on 3K ohm jagu suurem takistus kui lubatud, see tähendab väiksemat sädet?
Tellisin CR8E küünla asemel omale C8E küünla, see peaks olema siis ilma takistita. Siis peaks ju olema okei, et võrreldes originaaliga on minul siis piip küünla takistuse eest. Ma eeldan, et originaalis ei ole siis lihtsalt piibul takistit sees ja minule on keegi kunagi pannud takistiga piibu.
Mis teie arvate? Kas see võib olla põhjuseks?
Kas selline mitme takistuse järjestikune asetus ka sädeme ajastut ei nihuta hiljemaks?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.