Õli ventilatsiooni voolikust
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Jah, ma ka tükk aega kaalusin, kas oma eelmine postitus võtta või jätta, sest 2715 õpetusi lugeda on nii põnev ning näppe sügelema panev, et otsi või endalegi mingi katkine õppesuzuki kuskilt
Päris elus muidugi on keerulisem, Suzuki hinnakirja ei tea, aga KTMi kaas maksab esinduses 500€, niiet see aken, kus teenusena taastada laskmine on odavam, on ikka maru kitsas...
Päris elus muidugi on keerulisem, Suzuki hinnakirja ei tea, aga KTMi kaas maksab esinduses 500€, niiet see aken, kus teenusena taastada laskmine on odavam, on ikka maru kitsas...
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Hetkel tellisin ära klapipesad ja juhtpuksid. Hetkel ootan nende kohale saabumist.
Lähipäevil vaatan need nukkvõllid ka üle. Proovin nad üle lihvida ja korda saada. Väljalaske nukkvõlliga on küll see, et kui nüüd õieti kinni keerata siis hakkab kohe raskemalt käima nukkvõll, kui veel mootor kuumaks läheb siis võib täitsa kinni tõmmata.
Nuka ja hammasratta paigast nihkumist saan kontrollida alles peale silindripea pukside ja pesade vahetust, sest hetkel silindripea täiesti puhtaks tehtud ja valmis pukside eemaldamiseks.
Lähipäevil vaatan need nukkvõllid ka üle. Proovin nad üle lihvida ja korda saada. Väljalaske nukkvõlliga on küll see, et kui nüüd õieti kinni keerata siis hakkab kohe raskemalt käima nukkvõll, kui veel mootor kuumaks läheb siis võib täitsa kinni tõmmata.
Nuka ja hammasratta paigast nihkumist saan kontrollida alles peale silindripea pukside ja pesade vahetust, sest hetkel silindripea täiesti puhtaks tehtud ja valmis pukside eemaldamiseks.
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
See nukasaalede asi oleks tark selgeks teha enne kui uued klapipesad ja juhtpuksid sisse lased panna. Ei ole ebatavaline, et saalesid ei saa taastada ja plokikaas läheb vahetusse… Loodame, et sul läheb lihtsamalt.
Edu!
Edu!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Tee nukkadest ja pukkidest pildid!
edu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Tegin väikse garaazi ringi ja lihvisin pesad üle. Otsisin sellise padrunvōtme mis läks ideaalselt nukkvõlli pessa ja siis panin padrunile liivapaberi ümber. Esialgu panin törtsu õli ja tegin mõned ringid 240liivapaberiga. Siis edasi lasin 2500 liivapaberiga. Oleks hea meelega tahtnud 1000ga teha aga polnud sellist kodus olemas hetkel. Nukkvõllid lasin ainult 2500ga üle.
Igatahes tulemuseks sain selle, et kinni keerates liiguvad nukkvõllid vabalt ning väike lõtk on samuti sees. Aga kui suur see lõtk olema peab seda ma ei tea, minul hetkel on selline micro lõtk, kui loksutad ja keskendud siis tunned lõtku, õliga kuuled õli kerget lirtsumist.
Igatahes tulemuseks sain selle, et kinni keerates liiguvad nukkvõllid vabalt ning väike lõtk on samuti sees. Aga kui suur see lõtk olema peab seda ma ei tea, minul hetkel on selline micro lõtk, kui loksutad ja keskendud siis tunned lõtku, õliga kuuled õli kerget lirtsumist.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Kui nukkvõlli ratta ära keeramisest rääkida siis juhul kui asi on koos ja asjad uued ning endiselt ei lähe käima siis võib ju proovida ka hammas edasi või hammas tagasi keerata teda?
Märgid poleks küll sellisel juhul paigas aga kui masin töötab ilusti siis vist peaks okei olema?
Lisaks hammas edasi-tagasi oleks ka veel turvaline piir katsetamiseks, hamba jagu vale ajastus ei jää ju veel kolvile jalgu?
Muidugi kui see nüüd on poole hamba jagu nihkunud siis jah ei saa midagi teha.
Kui üldse nihkunud midagi on siis ainus kahtlustatav nukkvõll on väljalaske nukkvõll, sest just see ainsana kiskus raskeks kinni keerates.
Märgid poleks küll sellisel juhul paigas aga kui masin töötab ilusti siis vist peaks okei olema?
Lisaks hammas edasi-tagasi oleks ka veel turvaline piir katsetamiseks, hamba jagu vale ajastus ei jää ju veel kolvile jalgu?
Muidugi kui see nüüd on poole hamba jagu nihkunud siis jah ei saa midagi teha.
Kui üldse nihkunud midagi on siis ainus kahtlustatav nukkvõll on väljalaske nukkvõll, sest just see ainsana kiskus raskeks kinni keerates.
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Ma näen, et on hirmus soov tegutseda omamoodi.
Teadmiseks, et kui abrasiiviga läheneda pehmele metallile surutakse abrasiiviosad pehmesse metalli ja need hakkavad teist kõvemat detaili kulutama.
Selleks ongi kaabitsemine välja mõeldud et seda vältida.
Mis aga ajastusse puutub siis kraadiketas väntvõlli otsa ja keerutama ning seda ettevaatlikult.
Klapisääred on peened ja isegi kui hooletu inimene käega ei tunne et vastu läks siis klapid enam ei pea.
Kindlasti pole seal eksimismaad ühe hamba jagu vaid klapisüvendid on tehtud arvestusega et kolb jääks suurusjärk 1mm kaugusele klapist.
Kuna mootor algul töötas ja pärast käivitamine enam ei õnnestunud ma ei imesta kui õnnestus teha klapid kõveraks midagi hooletult kruttides.
Ma suudan muide näpuvahel klapi ära painutada et kõverust on võimalik mõõta.
Teadmiseks, et kui abrasiiviga läheneda pehmele metallile surutakse abrasiiviosad pehmesse metalli ja need hakkavad teist kõvemat detaili kulutama.
Selleks ongi kaabitsemine välja mõeldud et seda vältida.
Mis aga ajastusse puutub siis kraadiketas väntvõlli otsa ja keerutama ning seda ettevaatlikult.
Klapisääred on peened ja isegi kui hooletu inimene käega ei tunne et vastu läks siis klapid enam ei pea.
Kindlasti pole seal eksimismaad ühe hamba jagu vaid klapisüvendid on tehtud arvestusega et kolb jääks suurusjärk 1mm kaugusele klapist.
Kuna mootor algul töötas ja pärast käivitamine enam ei õnnestunud ma ei imesta kui õnnestus teha klapid kõveraks midagi hooletult kruttides.
Ma suudan muide näpuvahel klapi ära painutada et kõverust on võimalik mõõta.
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: 11 Apr 2014, 11:14
- Tsikkel: Kawasaki z750
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Jube kaua on siin teemas vaikus olnud. Huviga kuulaks kas või mis sai lõppude lõpuks või jäi projekt seisma?
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Ei ole midagi seisma jäänud, hoopis hoogsamalt on edasi hakanud asi liikuma .
Sain suure sooja garaazi kus oma ratast teha, kõik igasugu tööriistad ka siin. Ratas on täiesti juppideks võetud
Tegin omale nimekirja, mille järgi tegutseda, et mida vahetada jne.
Sain ka silindri kontrollitud, ikka selleks ettenähtud riistadega. Tuli välja, et silinder on 9 sajandikku algsest mõõdust kulunud. Sain pärnust mototehnikaga tegelevast kohast endale väga ilusa ja korraliku silindri (3sajandikku algsest kulunud). Plaaniks sai mootor võtta ribadeks ja panna sinna siis uus keps ja ka uued laagrid mootorile. Hetkel pole veel sinna maani jõudnud, kuid algust on natuke tehtud.
Silindripea nukad on juba taastatud ja nüüd siis ka õigete asjadega. Klapipesad ja juhtpuksid samuti kohal, pole lihtsalt veel jõudnud seda töösse viia.
Amordid on hoolduskäigu läbinud ning saanud sisse uue õli.
Lingisüsteem on samuti nüüdseks saanud omale uued laagrid, kiigel oli tald vahetamata ning selle tagajärjel olid kiigel sees keti jäljed.
Õnneks sain tänu heale abile selle ilusasti keevitatud, nüüd ainult vaja pind korda teha, et keevituse jäljed simmerit ei segaks.
Lingi puksid olid täielikult määrimata ning väga halvas seisus, peaks mainima, et jube hea on teha kui sul on kõik õiged asjad olemas ning ei pea midagi ise aretama.
Ratastega olid ka kehvad lood, algselt oli ainult esimene velg mõraline, hiljem tuli välja ka tagumise mõra.
Algselt oli mul plaan lihtsalt võtta kõik kodarad maha ja puhastada ära, sest nad ei keeranud enam ilusti. Hiljem aga märkasin ka tagumisel veljel mõra.
Igatahes on sellel veel palju teha aga masina saab väga korraliku lõpuks. Projekt on suur ja vajab aega (vahepeal vaja projekti jaoks raha ka teenida) aga ei väsi tegemast, sest asi on tegelikult minu jaoks ka päris põnev.
Eks aeg-ajalt proovin ikka siia ka midagi postitada ja näidata oma tegemisi!
Sain suure sooja garaazi kus oma ratast teha, kõik igasugu tööriistad ka siin. Ratas on täiesti juppideks võetud
Tegin omale nimekirja, mille järgi tegutseda, et mida vahetada jne.
Sain ka silindri kontrollitud, ikka selleks ettenähtud riistadega. Tuli välja, et silinder on 9 sajandikku algsest mõõdust kulunud. Sain pärnust mototehnikaga tegelevast kohast endale väga ilusa ja korraliku silindri (3sajandikku algsest kulunud). Plaaniks sai mootor võtta ribadeks ja panna sinna siis uus keps ja ka uued laagrid mootorile. Hetkel pole veel sinna maani jõudnud, kuid algust on natuke tehtud.
Silindripea nukad on juba taastatud ja nüüd siis ka õigete asjadega. Klapipesad ja juhtpuksid samuti kohal, pole lihtsalt veel jõudnud seda töösse viia.
Amordid on hoolduskäigu läbinud ning saanud sisse uue õli.
Lingisüsteem on samuti nüüdseks saanud omale uued laagrid, kiigel oli tald vahetamata ning selle tagajärjel olid kiigel sees keti jäljed.
Õnneks sain tänu heale abile selle ilusasti keevitatud, nüüd ainult vaja pind korda teha, et keevituse jäljed simmerit ei segaks.
Lingi puksid olid täielikult määrimata ning väga halvas seisus, peaks mainima, et jube hea on teha kui sul on kõik õiged asjad olemas ning ei pea midagi ise aretama.
Ratastega olid ka kehvad lood, algselt oli ainult esimene velg mõraline, hiljem tuli välja ka tagumise mõra.
Algselt oli mul plaan lihtsalt võtta kõik kodarad maha ja puhastada ära, sest nad ei keeranud enam ilusti. Hiljem aga märkasin ka tagumisel veljel mõra.
Igatahes on sellel veel palju teha aga masina saab väga korraliku lõpuks. Projekt on suur ja vajab aega (vahepeal vaja projekti jaoks raha ka teenida) aga ei väsi tegemast, sest asi on tegelikult minu jaoks ka päris põnev.
Eks aeg-ajalt proovin ikka siia ka midagi postitada ja näidata oma tegemisi!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Tere taas!
Mõtlesin natuke ka siia kirjutada üldisemalt, kuidas projekt edasi on arenenud. Hetkel saaks öelda nii, et viimased pingutused tuleb teha ja siis saab kuulda ka esimesi hääli.
Alustame mootorist siis, mootori kaaned sai klaaskuulipritsiga üle lastud ning seejärel lakitud, tulemus nagu uus.
Järgmiseks sai ette võetud raami korrastamine:
Siis tegin ka ära jalarauad ning muud pudi-padi: Siis sai ratast natuke juba kokku pandud:
Nüüd ootan veel viimaseid mootori juppe,kui need saabuvad siis saab saata väntvõlli koos uue kepsuga tasakaalustamisse ja siis saab juba edasi ise hakata kokku panema mootorit.
Raamil on vaja veel uusi pöidasid ja rehve, tulevikus on plaan veel ka uued plastikud koos kleepsudega panna.
Kui kellegil on pakkuda pöidasid 19 ja 21tolli siis oleks hea kui annaks teada, hetke plaan on osta uued.
Mõtlesin natuke ka siia kirjutada üldisemalt, kuidas projekt edasi on arenenud. Hetkel saaks öelda nii, et viimased pingutused tuleb teha ja siis saab kuulda ka esimesi hääli.
Alustame mootorist siis, mootori kaaned sai klaaskuulipritsiga üle lastud ning seejärel lakitud, tulemus nagu uus.
Järgmiseks sai ette võetud raami korrastamine:
Siis tegin ka ära jalarauad ning muud pudi-padi: Siis sai ratast natuke juba kokku pandud:
Nüüd ootan veel viimaseid mootori juppe,kui need saabuvad siis saab saata väntvõlli koos uue kepsuga tasakaalustamisse ja siis saab juba edasi ise hakata kokku panema mootorit.
Raamil on vaja veel uusi pöidasid ja rehve, tulevikus on plaan veel ka uued plastikud koos kleepsudega panna.
Kui kellegil on pakkuda pöidasid 19 ja 21tolli siis oleks hea kui annaks teada, hetke plaan on osta uued.
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
mis see kuuli andmine tänapäeval ka maksab? (kui just ei olnud naabripoisi püss)
välimuse uuendamine iseenesest on muidugi kena ja fun ja kõik, kuid arvatavasti tuleb arvestada ka asjaoluga, et see uus ja uhke ise peale kantud värv päris sama tugev, paks ja kvaliteetne kahjuks ei jää. krossika puhul võib vast pisut segama hakata, kuna sinna neid kriimustusi ja vigastusi ikka tekib. aga no see on muidugi oletus, kuna pole isegi kunagi ühtegi krossikat niimoodi seibist kruvini taasvärvinud
välimuse uuendamine iseenesest on muidugi kena ja fun ja kõik, kuid arvatavasti tuleb arvestada ka asjaoluga, et see uus ja uhke ise peale kantud värv päris sama tugev, paks ja kvaliteetne kahjuks ei jää. krossika puhul võib vast pisut segama hakata, kuna sinna neid kriimustusi ja vigastusi ikka tekib. aga no see on muidugi oletus, kuna pole isegi kunagi ühtegi krossikat niimoodi seibist kruvini taasvärvinud
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Sain klaaskuuliga lasta garaazis kus ise ka töötan, seega ei maksnud mulle see midagi .
Olen täitsa arvestanud sellega, et see värv kaua seal ei püsi, vana oli ka lihtsalt kulunud ja mõtlesin, et proovin
Olen täitsa arvestanud sellega, et see värv kaua seal ei püsi, vana oli ka lihtsalt kulunud ja mõtlesin, et proovin
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Sul on julmalt vedanud, et nii noorelt sellisesse töökotta said. Äge!
Edu!
Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Tere taas, üle pika aja jutustan natuke siia ka!
Viimased pingutused on peaaegu, et tehtud ja ratas hakkab sõiduvalmis saama. Üliäge oli mootor pärast pikka tegemist saada kokku ja käima panna!
Viskan siia ka video kus täna õhtul sai väljas käima pandud:
Ei teagi kas seda leegi viskamist nüüd peaks natuke vähem olema, vist natuke tahab saada rikkamat segu? Tegin veel uue sisuga mootorile ühe korraliku õliga pesu ka, olen lasnud 4 liitrit läbi ja nüüd panen uue portsu õli sisse mis jääb siis esimeseks 5tunniks. Huvitav on see, et juba esimese 5-10min käimisega läheb õli mustaks.
Puudulik on veel ainult tagaratas. Olemas uus pöid ja rumm, hetkel ootan uute kodarate saabumist, siis saab ka tagaratta külge ja saab juba liikuma.
Viimased pingutused on peaaegu, et tehtud ja ratas hakkab sõiduvalmis saama. Üliäge oli mootor pärast pikka tegemist saada kokku ja käima panna!
Viskan siia ka video kus täna õhtul sai väljas käima pandud:
Ei teagi kas seda leegi viskamist nüüd peaks natuke vähem olema, vist natuke tahab saada rikkamat segu? Tegin veel uue sisuga mootorile ühe korraliku õliga pesu ka, olen lasnud 4 liitrit läbi ja nüüd panen uue portsu õli sisse mis jääb siis esimeseks 5tunniks. Huvitav on see, et juba esimese 5-10min käimisega läheb õli mustaks.
Puudulik on veel ainult tagaratas. Olemas uus pöid ja rumm, hetkel ootan uute kodarate saabumist, siis saab ka tagaratta külge ja saab juba liikuma.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Kuna käima minek ei ole veel päris nii hea, nagu ootaks siis natuke uurisin veel asja. Mootor on kõik saanud uue sisu seega tegin väikest diagnostikat elektrisüsteemile.
Voltide testimine erinevatest pistikutest mulle õigeid tulemusi üldse ei andnud, seal kus pidi olema 8v seal oli hoopis 0.014v, kas võib olla, et multimeeter lihtsalt ei suuda nii kiiresti seda pinget ära mõõta?
Igatahes liikusin asjaga edasi.
Uurisin siis süüte süsteemi. Mõõtsin nende takistusi ja arvan, et sealt leidsin ka oma probleemile lahenduse.
Manuaal näeb ette nii:
Süütepool koos piibuga - 7-10K ohm
Küünal - 5K ohm
Minu rattal on nii:
Süütepool 8K ohm
Piip - 5K ohm
Küünal 5K ohm
Ehk siis minu omal on 3K ohm jagu suurem takistus kui lubatud, see tähendab väiksemat sädet?
Tellisin CR8E küünla asemel omale C8E küünla, see peaks olema siis ilma takistita. Siis peaks ju olema okei, et võrreldes originaaliga on minul siis piip küünla takistuse eest. Ma eeldan, et originaalis ei ole siis lihtsalt piibul takistit sees ja minule on keegi kunagi pannud takistiga piibu.
Mis teie arvate? Kas see võib olla põhjuseks?
Kas selline mitme takistuse järjestikune asetus ka sädeme ajastut ei nihuta hiljemaks?
Voltide testimine erinevatest pistikutest mulle õigeid tulemusi üldse ei andnud, seal kus pidi olema 8v seal oli hoopis 0.014v, kas võib olla, et multimeeter lihtsalt ei suuda nii kiiresti seda pinget ära mõõta?
Igatahes liikusin asjaga edasi.
Uurisin siis süüte süsteemi. Mõõtsin nende takistusi ja arvan, et sealt leidsin ka oma probleemile lahenduse.
Manuaal näeb ette nii:
Süütepool koos piibuga - 7-10K ohm
Küünal - 5K ohm
Minu rattal on nii:
Süütepool 8K ohm
Piip - 5K ohm
Küünal 5K ohm
Ehk siis minu omal on 3K ohm jagu suurem takistus kui lubatud, see tähendab väiksemat sädet?
Tellisin CR8E küünla asemel omale C8E küünla, see peaks olema siis ilma takistita. Siis peaks ju olema okei, et võrreldes originaaliga on minul siis piip küünla takistuse eest. Ma eeldan, et originaalis ei ole siis lihtsalt piibul takistit sees ja minule on keegi kunagi pannud takistiga piibu.
Mis teie arvate? Kas see võib olla põhjuseks?
Kas selline mitme takistuse järjestikune asetus ka sädeme ajastut ei nihuta hiljemaks?
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
1. Teoreetiliselt jah aga kas see 3K vahe oleks tuntav, ma ei tea. Piibutakistite mõte on/oli (analoog)raadio häirete vähendamine. Neid ei ole enam palju jäänud.
2. Ei.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Lõpuks leidsin selle vea üles, otsisin viga igalt poolt kuni lõpuks selle leidsin.
Karburaatori küljes olev siibri sensor oli valesti reguleeritud, reguleerisin õigeks ja kõik töötab nagu kell!
Karburaatori küljes olev siibri sensor oli valesti reguleeritud, reguleerisin õigeks ja kõik töötab nagu kell!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Tere taas!
Seekord tulin oma projekti/teemat lukku panema, sest ratas sai LÕPUKS valmis!
Lõpuks küll sain omale ise hea töökoja ja tuttavad, kes oskasid asja ja said oma silmaga kohapeal üle vaadata aga aitäh siiski kõigile siinse abi eest!
Ratas sai omale lõpetuseks ka uued plastikud peale ja ratast on nüüd päris magus vaadata
Kuna huvitaval kombel on palju minult küsitud, et miks just nr17 siis ütlen ära, et see tuleneb eelmisest rattast. Kuna eelmine ratas (yz80) oli mu esimene krossiratas siis tuli mõelda mingi number ja saigi võetud 17, see tundus selline lihtne ja hea, nüüd liikus see number lihtsalt edasi teisele rattale üle.
PS. Isegi pukk on all vanast restaureeritud uhkeks. Nüüd ootan põnevusega kevadet, et siis korralikult ennast õiges suuruses ratta peal treenima hakata, sest huvi on suur ja tahaks omale lõpuks selle õige sõidu selgeks saada. Äkki saan isegi mõnele võistlusele minna.
Seekord tulin oma projekti/teemat lukku panema, sest ratas sai LÕPUKS valmis!
Lõpuks küll sain omale ise hea töökoja ja tuttavad, kes oskasid asja ja said oma silmaga kohapeal üle vaadata aga aitäh siiski kõigile siinse abi eest!
Ratas sai omale lõpetuseks ka uued plastikud peale ja ratast on nüüd päris magus vaadata
Kuna huvitaval kombel on palju minult küsitud, et miks just nr17 siis ütlen ära, et see tuleneb eelmisest rattast. Kuna eelmine ratas (yz80) oli mu esimene krossiratas siis tuli mõelda mingi number ja saigi võetud 17, see tundus selline lihtne ja hea, nüüd liikus see number lihtsalt edasi teisele rattale üle.
PS. Isegi pukk on all vanast restaureeritud uhkeks. Nüüd ootan põnevusega kevadet, et siis korralikult ennast õiges suuruses ratta peal treenima hakata, sest huvi on suur ja tahaks omale lõpuks selle õige sõidu selgeks saada. Äkki saan isegi mõnele võistlusele minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Ise loodan, et esimesed 60H vähemalt saab ilma suurema probleemita ära sõita. Siis juba öeldakse, et oleks hea kolb ära vahetada...
Ausalt öeldes selle projektiga harisin ennast pärispäris palju ja hetkel tunnen, et probleemide esinemisel saan ise asjaga hakkama kenasti. Muidugi iial ei ütle iial, võibolla olen esimese hädaga juba siin tagasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.