HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 30 Jaan 2023, 02:02
HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Tere! Oskab keegi täpsemalt nõua anda kuidas siduri hüdraulikast täielikult õhk eemaldada? Vahetatud nii peasilinder,kui ka töösilinder. Õhutusnipli kaudu lasin pool L Dot4 läbi vaakumiga imedes,kuid suht tulutult.
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Tagurpidi nipli kaudu lukates ülesse saab välja
Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Kas Mikihiire- Emmid mitte DOT5 ei söö?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Tööriistamarketis on hea õhutussüstal müügis. Vaakumiga ma ka ei saanud õhku välja. Süstlaga alt üles surudes oli kõik väga lihtne.
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Tõmba heeblile nipukas/rihm ööseks peale. Minul piisas sellest esipiduri korda saamiseks. Jamasin aasta aega oma endurokal piduritega. Enne läks poole nädalase seismisega heebel täiesti nulli ja pidi üles pumpama. See laseb ise õhul välja liikuda, muidu takerdub kuhugi. Nüüd pole kordagi jamanud.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
kui heebli "pingesse" tõmbad siis katad lihtsalt peasilindris vedeliku vaba liikumise (aga loomulikult ühtlasi ka õhumullide) avad kinni. mismoodi see aitab õhust süsteemis lahti saada kui sa survestad pidurivedeliku süsteemis koos seal sisalduva õhuga?
kui sul läks heebel nädalase seismusega lenksu siis järelikult on kuskil midagi pekkis, pakuks peasilindri kummitihendit. mõneks ajaks heebli surve alla tõmbamine aitab seda väsinud tihendit pisut paisutada ja mõnda aega töötab asi siis jälle natuke paremini. aga see ei aita mitte kuidagi süsteemist õhu kätte saamise osas.
parim viis on alati vedelik survemeetodil süsteemi altpoolt ülesse suunas sisse pressida. kui niisama ei saa siis tuleb komponendid küljest ära võtta ning tekitada võimalikult sirge ja optimaalne "flow path" vedelikule ja selles sisalduvatele õhumullidele otse alt üles liikumiseks
kui sul läks heebel nädalase seismusega lenksu siis järelikult on kuskil midagi pekkis, pakuks peasilindri kummitihendit. mõneks ajaks heebli surve alla tõmbamine aitab seda väsinud tihendit pisut paisutada ja mõnda aega töötab asi siis jälle natuke paremini. aga see ei aita mitte kuidagi süsteemist õhu kätte saamise osas.
parim viis on alati vedelik survemeetodil süsteemi altpoolt ülesse suunas sisse pressida. kui niisama ei saa siis tuleb komponendid küljest ära võtta ning tekitada võimalikult sirge ja optimaalne "flow path" vedelikule ja selles sisalduvatele õhumullidele otse alt üles liikumiseks
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Asi töötab väga edukalt ja on mitmel tsiklil nii asja korda saanud, isegi paremaks, kui niisama õhutamisega. See nipp ongi tipp krossimehe poolt tulnud. Alati ideaalne heebel enne sõitu.
Ning ma vahetasin samuti enne kõik sisud välja nii piduril, kui ka peasilindril. Vaakumi ja puhumisega ei saanud korda. Lihtsalt oli õhumull kusagil ees.
Jäta meelde, proovi vajadusel kunagi ning anna teada.
Ning ma vahetasin samuti enne kõik sisud välja nii piduril, kui ka peasilindril. Vaakumi ja puhumisega ei saanud korda. Lihtsalt oli õhumull kusagil ees.
Jäta meelde, proovi vajadusel kunagi ning anna teada.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Ma olen sama asja läbi elanud. Ühe vedliku vahetuse järel polnud enam korraga heebel vajutades kivikõva. Töötas küll aga mingi õige kerge lödisus jäi sisse. Polnud enam see, mis enne vedelikuvahetust. Kõik asjad sai järgi proovitud: tihendid, pumbad, liiter vedelikku läbi nii ülevalt alla kui alt üles. Tulemus sama. Viimase asjana jäi margifoorumist silma sama soovitus - heebel nipukaga ööpäevaks kinni. See aitas. Nüüd on mitmeid aastaid möödas ja uuesti pole see kordunud.
-
- Postitusi: 71
- Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
- Tsikkel: Varadero
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Vedelikus olev õhumull on rõhu toimel oma läbimõõtu muutnud ja mahub lihtsamini ülespoole ronima.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Ma arvan kah. Ja pealegi on öö jooksul sel mullikesel aega kõige ülemisse tippu välja ronida, kust ta siis peale lingi vabastamist õlimahutisse vupsab.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
renx, ma olen kusjuures seda kunagi proovinud. isegi mitmel korral (tõsi küll ühe ja sama tsikli peal sest teistel pole tarvis olnud). minu tulemus oli see, et midagi väga minimaalselt nagu paremaks läks, kuid vahe siiski sedavõrd väike, et raske isegi 100% kindlalt öelda kas äkki polnud lihtsalt platseebo effekt. ja see väike paremus tundus ka olevat pigem ajutine ehk et peale mõningast tavalist kasutamist ja/või niisama seismist oli heebel jälle liiga kummine.
eks ma isegi arvasin ja oletasin, et võibolla see peaks toimima nii, et õhumull surutakse väiksemaks kokku, mille tulemusel siis saab see ehk kuskilt "takistuse" tagant liikuma ning muliseb vaikselt ülespoole ära. aga noh...nagu näha oli siis see meetod ka ikkagi päris alati ei toimi. minul aitas selle hädise heebliga piduri puhul lõpuks ikkagi täiesti full hooldus, kus tegin kõik tühjaks ja panin uuesti kokku ning uue õli alt üles süsteemi pumpamine, seejuures nii et asjad olid tsikli küljest ära ning riputatud optimaalses asendis stendi üles.
eks ma isegi arvasin ja oletasin, et võibolla see peaks toimima nii, et õhumull surutakse väiksemaks kokku, mille tulemusel siis saab see ehk kuskilt "takistuse" tagant liikuma ning muliseb vaikselt ülespoole ära. aga noh...nagu näha oli siis see meetod ka ikkagi päris alati ei toimi. minul aitas selle hädise heebliga piduri puhul lõpuks ikkagi täiesti full hooldus, kus tegin kõik tühjaks ja panin uuesti kokku ning uue õli alt üles süsteemi pumpamine, seejuures nii et asjad olid tsikli küljest ära ning riputatud optimaalses asendis stendi üles.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Ja siinkohal kahe käega seda nipukalahendust takka kiitmas. Töötab, kuigi esimese hooga tundub loogiliselt arusaamatu, sest kuhu see õhk siis surve all minna saab kui heebel vajutab tagasivooluava kinni. Oleme töökojas nõnda päris mitu tõrksat pidurit korda saanud ja lõplikult, mitte ajutise lahendusena. Tagapiduri puhul (tüüpiline Ducati-Brembo probleem) oleme ööseks heeblile mõne raskuse toetanud. Aga tegelikult jäävad mitmetel asjadel siin elus põhjuse-tagajärje loogika selgituseta. Mul endal näiteid mõnest teisest valdkonnast küllaga võtta. Kui katsetamine on lihtne ja ei nõua mingit erivarustust, siis tasub proovida. Seda enam, et see lahendus välistab vastiku Dot4-ga plätserdamise ükspuha, kas süstla või vaakumpumbaga.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
hmm, huvitavad teooriad
katsetada muidugi võib, igasuguseid erinevaid asju. lihtsalt ma ei paneks sellele "imemeetodile" kõiki lootusi, igas olukorras. see toimib teatud väga spetsiifilise häda korral...ja pole mingi suur müstika, mis juht see selline on, millal toimib.
kuid sellest ma küll nüüd hästi aru ei saa, et miks peaks seda propageerima lausa kui pidurite korraliku ja tavapärase õhutamise "maagilist aseainet"? seda ta KINDLASTI EI OLE!!! ja ega see õhk tõepoolest ei saagi kuskile minna kui kõik avad on kinni vajutatud. nagu juba varem mainisin siis ta ei lähe sealt mitte kuskile enne kui heebli ühel hetkel jälle vabaks lased. kui seda teed ja see meetod on nö. toiminud, vähemal või rohkemal määral, siis on need õhumullid liikunud üles peasilindri vooluavade juurde ning saavad nüüd süsteemist väljuda ehk "mulisevad" reservuaari. see ei pruugi aga vabastada ja väljutada süsteemist kõike õhku, igast võimalikust kohast. ehk siis teada asi on see, et nipukalahendus toimib vaid kuskil peasilindris või väga selle lähedal lõksus oleva õhu korral. mingil muul juhul sellest kasu ei ole. kui need mullid kätte saab ja süsteemiga muid probleeme ei ole siis eks ta muidugi ole lõplik, mitte ajutine lahendus. aga üldiselt oleks mõistlik siiski mitte proovida anda täiesti kenasti seletatavale nähtusele mingit müstilise looma kuvantit. kui selle juures miski on "mitte päris selge" siis võibolla see, et miks need mullikesed just surve all liikuma/lihtsamini liikuma hakkavad...aga ega seegi pole tegelikult mingi eriline raketiteadus. lihtsalt sellise asja täpsem ära seletamine/kirjeldamine eeldab ilmselt juba väga spetsiifiliste selle eriala teadmistega inimest.
omaette jutt siin on aga see, et eelnevalt räägiti kuidas "pidur läks nädalase seismisega lenksu" - selline asi ei saa enam nagu hästi olla lihtsalt mingi halva koha peale kinni jäänud õhumulli küsimus. kui pidur on justkui õhutatud kuid on pehme siis ta on pehme, järelikult seal on kuskil ikkagi õhk sees. seda ei muuda, mitu nädalat seisab või sõidab. kui aga pidur on vahepeal jäik, aga siis seistes läheb pehmeks...no sel juhul õhk mitte ei ole sisse jäänud, vaid pääseb kuidagi sinna sisse uuesti ja uuesti, ja samas pääseb vahepeal jälle ka välja.
ajaa, siin on näiteks ka üsna detailselt kogu see pull ära kirjeldatud, kuidas miks ja millal https://www.z125owners.com/threads/fron ... ick.17889/

kuid sellest ma küll nüüd hästi aru ei saa, et miks peaks seda propageerima lausa kui pidurite korraliku ja tavapärase õhutamise "maagilist aseainet"? seda ta KINDLASTI EI OLE!!! ja ega see õhk tõepoolest ei saagi kuskile minna kui kõik avad on kinni vajutatud. nagu juba varem mainisin siis ta ei lähe sealt mitte kuskile enne kui heebli ühel hetkel jälle vabaks lased. kui seda teed ja see meetod on nö. toiminud, vähemal või rohkemal määral, siis on need õhumullid liikunud üles peasilindri vooluavade juurde ning saavad nüüd süsteemist väljuda ehk "mulisevad" reservuaari. see ei pruugi aga vabastada ja väljutada süsteemist kõike õhku, igast võimalikust kohast. ehk siis teada asi on see, et nipukalahendus toimib vaid kuskil peasilindris või väga selle lähedal lõksus oleva õhu korral. mingil muul juhul sellest kasu ei ole. kui need mullid kätte saab ja süsteemiga muid probleeme ei ole siis eks ta muidugi ole lõplik, mitte ajutine lahendus. aga üldiselt oleks mõistlik siiski mitte proovida anda täiesti kenasti seletatavale nähtusele mingit müstilise looma kuvantit. kui selle juures miski on "mitte päris selge" siis võibolla see, et miks need mullikesed just surve all liikuma/lihtsamini liikuma hakkavad...aga ega seegi pole tegelikult mingi eriline raketiteadus. lihtsalt sellise asja täpsem ära seletamine/kirjeldamine eeldab ilmselt juba väga spetsiifiliste selle eriala teadmistega inimest.
omaette jutt siin on aga see, et eelnevalt räägiti kuidas "pidur läks nädalase seismisega lenksu" - selline asi ei saa enam nagu hästi olla lihtsalt mingi halva koha peale kinni jäänud õhumulli küsimus. kui pidur on justkui õhutatud kuid on pehme siis ta on pehme, järelikult seal on kuskil ikkagi õhk sees. seda ei muuda, mitu nädalat seisab või sõidab. kui aga pidur on vahepeal jäik, aga siis seistes läheb pehmeks...no sel juhul õhk mitte ei ole sisse jäänud, vaid pääseb kuidagi sinna sisse uuesti ja uuesti, ja samas pääseb vahepeal jälle ka välja.
ajaa, siin on näiteks ka üsna detailselt kogu see pull ära kirjeldatud, kuidas miks ja millal https://www.z125owners.com/threads/fron ... ick.17889/
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Siis peaks vedelik sealtsamast ka välja pääsema.no sel juhul õhk mitte ei ole sisse jäänud, vaid pääseb kuidagi sinna sisse uuesti ja uuesti, ja samas pääseb vahepeal jälle ka välja.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
nojah, võib ka nii olla. muidugi ei saa unustada, et masteri ja reservuaari vahel saab põhimõtteliselt vabalt liikuda nii õhk kui vedelik. mina isiklikult vist pole sellist pidurit isegi seni kohanud, mis lihtsalt seismisega pehmeks vajub...ma mõtlen siis ikka täitsa pehmeks, et heebel tuleb lenksu ja peab pumpama. küll olen korra sellist sidurit kohanud. seal oli teema selles, et heebel hoiab kerge vedrujõuga peasilindri kolvil koguaeg hästi minimaalselt survet otsa peal ning pika aja peale see vist vaikselt pressis siis kuidagi vedeliku peasilindrist välja. pumbates oli kohe jälle korras ning mingeid probleeme ei tekkinud seni kuni jälle pikemalt seisis
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Vaata, sina see maailma kõikse targem tüüp, on olemas pidurisüsteeme, mida sa võid jäädagi õhutama ja tulemust ei ole, aga Neeme poolt pakutu töötab väga hästi.will111 kirjutas: ↑02 Veebr 2023, 18:51hmm, huvitavad teooriadkatsetada muidugi võib, igasuguseid erinevaid asju. lihtsalt ma ei paneks sellele "imemeetodile" kõiki lootusi, igas olukorras. see toimib teatud väga spetsiifilise häda korral...ja pole mingi suur müstika, mis juht see selline on, millal toimib.
kuid sellest ma küll nüüd hästi aru ei saa, et miks peaks seda propageerima lausa kui pidurite korraliku ja tavapärase õhutamise "maagilist aseainet"? seda ta KINDLASTI EI OLE!!! ja ega see õhk tõepoolest ei saagi kuskile minna kui kõik avad on kinni vajutatud. nagu juba varem mainisin siis ta ei lähe sealt mitte kuskile enne kui heebli ühel hetkel jälle vabaks lased. kui seda teed ja see meetod on nö. toiminud, vähemal või rohkemal määral, siis on need õhumullid liikunud üles peasilindri vooluavade juurde ning saavad nüüd süsteemist väljuda ehk "mulisevad" reservuaari. see ei pruugi aga vabastada ja väljutada süsteemist kõike õhku, igast võimalikust kohast. ehk siis teada asi on see, et nipukalahendus toimib vaid kuskil peasilindris või väga selle lähedal lõksus oleva õhu korral. mingil muul juhul sellest kasu ei ole. kui need mullid kätte saab ja süsteemiga muid probleeme ei ole siis eks ta muidugi ole lõplik, mitte ajutine lahendus. aga üldiselt oleks mõistlik siiski mitte proovida anda täiesti kenasti seletatavale nähtusele mingit müstilise looma kuvantit. kui selle juures miski on "mitte päris selge" siis võibolla see, et miks need mullikesed just surve all liikuma/lihtsamini liikuma hakkavad...aga ega seegi pole tegelikult mingi eriline raketiteadus. lihtsalt sellise asja täpsem ära seletamine/kirjeldamine eeldab ilmselt juba väga spetsiifiliste selle eriala teadmistega inimest.
omaette jutt siin on aga see, et eelnevalt räägiti kuidas "pidur läks nädalase seismisega lenksu" - selline asi ei saa enam nagu hästi olla lihtsalt mingi halva koha peale kinni jäänud õhumulli küsimus. kui pidur on justkui õhutatud kuid on pehme siis ta on pehme, järelikult seal on kuskil ikkagi õhk sees. seda ei muuda, mitu nädalat seisab või sõidab. kui aga pidur on vahepeal jäik, aga siis seistes läheb pehmeks...no sel juhul õhk mitte ei ole sisse jäänud, vaid pääseb kuidagi sinna sisse uuesti ja uuesti, ja samas pääseb vahepeal jälle ka välja.
ajaa, siin on näiteks ka üsna detailselt kogu see pull ära kirjeldatud, kuidas miks ja millal https://www.z125owners.com/threads/fron ... ick.17889/
Võid nüüd edasi teoretiseerida.
PS. t***, kas mõni mees ei suudagi oma grafomaaniat taltsutada?
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
Kahjuks vajuvad mitmetel ratastel pidurid mõnel juhul pikema seismisega lenksu. Pigem just krossikatel/enduurokatel. Ka tutikatel masinatel.
Ei tea miks…
PS! Kui teemaga tegelesin, kuulsin, et metsaväljaveo traktoritel pannakse ka mõnikord nipukas ümber lenksu (tegelikkuses vist mingi kaigas istme ja pedaali vahele vmt).
Re: HD Road Glide 19 siduri õhutamine
morse, kas nees rattad on tavaliselt ka sellised, millel pidurivoolik jookseb peasilindrisse üsna suure ja vägeva kaarega? (minu mõlemal KTM'l näiteks see täpselt nii on)
sel juhul proovi pikema aja seismise puhul hoiustada ratast nii, et keerad lenksu mitte paremale poole, vaid vasakule full locki ning võimaluse korral ka kallutad ratta natuke vasakule poole kaldu. võib aidata
kuna siin foorumis nagu näha armastatakse väga müstikat ja teadmatust siis ma ei hakka vist selgitama, et miks see võib aidata...aga ju sa saad selgitamata ka aru
kellele meeldib müstika, see ei pea mõtlema.
minul igatahes on see aidanud. ükskord ammu oli lever tõesti seistes väga pehmeks jäänud aga nüüd ei mäletagi enam hästi, millal viimati selline probleem. muidugi ma olen üldse omal seda piduri värgindust ka natuke seal ümber sättinud voolik ei jookse enam päris nii nagu ta algselt jooksis
sel juhul proovi pikema aja seismise puhul hoiustada ratast nii, et keerad lenksu mitte paremale poole, vaid vasakule full locki ning võimaluse korral ka kallutad ratta natuke vasakule poole kaldu. võib aidata


minul igatahes on see aidanud. ükskord ammu oli lever tõesti seistes väga pehmeks jäänud aga nüüd ei mäletagi enam hästi, millal viimati selline probleem. muidugi ma olen üldse omal seda piduri värgindust ka natuke seal ümber sättinud voolik ei jookse enam päris nii nagu ta algselt jooksis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.