Rumalad või segased küsimused jms
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Milleks 316L Kas kasutate seda kontsentreeritud hapete(sool,väävel või lämmastikhape) keskkonnas.Kui kavatsete nipli ühendada keevisliitega,siis õmbluse korrosioonikindlus langeb (osa legeerivaid elemente põleb välja)Turist kirjutas: ↑29 Jaan 2023, 23:50Tänan, siis sobib väga hästi, sest mul oleks vaja 46 mm ja täpselt sellist ka pakutakse. Äkki keegi siin ka (hobikorras) tegeleb metallitöödega ja saab öelda umbes kui palju selliste asjade tegemine maksma võiks minna. Materjali võin ise hankida kui just tegijal juhuslikult täpselt sobivat materjali olemas ei ole. Detailide koguseks võiks arvestada esialgu 4 tk (nii mutrit kui toru) ja ilmselt tuleks natuke väiksemas mõõdus (mille joonist praegu pole) ka 4 tk. Materjaliks oleks roostevaba teras AISI 316L. Mutri tegemiseks oleks siis mainitud 46 mm kuuskant. Toruosa tegemiseks 40 mm ümarteras. Olen kuulnud, et roostevaba terase treimine on veidi raskem, ka keerme lõikamisel võib tõmmata keermetükke ära (kunagi lasin mõned väliskeermega detailid teha ja seal oli seda näha), seega tegijal kindlasti peaks olema kogemus roostevaba materjaliga kuna see natuke maksab (selliste mõõtude puhul kiire otsing andis hinnaks u. 150-200 eur/m) ja ei tahaks niisama raisku lasta.
Toruosa pildil punasega maha tõmmatud osa jääb välja ehk keeret ei ole vaja. Ei ole vaja mingit sajandik millimeetri täpsust, piisab u. 0,1-0,2 mm-st. Peaasi, et mutter kenasti toruosa kinni hoiab ja keere õige on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.