Soodne hüdrauliline tungraud autole?
Re: Soodne hüdrauliline tungraud autole?
Ma kasutan ka Winntec tungrauda . Täitsa asjaline on.
Üks põhjus et miks mõni tungraud jaksab tõsta ja mõni mitte võib olla reduktsiooniklapis. Teoreetiliselt peaks see igas sellises hüdraulilises seadmes olema. Muidu võib mõni kõvem meest silindri üldse lõhki pumbata. Reduktsiooniklapp on siis vedruga kuul mis kuskilt tasemelt enam rõhku tõsta ei lase.
Mis surve pealt ja milline vedruga seda teated odavama otsa tootjatel ainult hiinlased ise. Mõnikord see mis parasjagu pihku juhtus. Üldreegel on selline et kui reguleerida surve liiga madalaks siis ei jaksa tõsta ja kui liiga kõrgeks siis tõstab tungraud iseennast kõveraks. Minumeelest neil odavamatel polegi klapp reguleeritav. Mu Winntecil on reguleerimiskruvi olemas koos hoiatava kirjaga et "ära kruti". Kallimapoolsetel minumeelest jälle pole - need on tehases paika pandud ja kui keegi ise reguleerib ja pärast alla jääb siis eurostandardite järgi peaks tootja kompensatsiooni maksma.
Hoiatav lugu odava asja ostmisest on mul mootoritõstukiga. Oli vaja niisugust ja esialgu mõtlesin osta Motonetist igati ilus ja funktsionaalne Bacho 400 eurone tõstuk. Sõber soovitas et ära maksa lolliks, osta tavaline 160 eurone hiina junn ja see teeb sama töö ära või on veel paremgi. Jäin uskuma ja ostsin. Hakkasin kokku panema ja nagu hiinlastel tavaks - üks poldiauk valesti puuritud. Hakkasin üle puurima ja nagu neetud - puur nüri. Ei viitsinud selle ühe augu pärast teritama hakata. Surusin trellile peale, krigises nii et külmavärinad jooksid üle selja, pigistasin hambad kokku ja vajutasin ja nii korralikult et kiristasin endal hambast tüki välja. Uus portselankroon, et jääks samasugune nagu enne, läks 300 eurot. Sellega oli Bacho hind juba üle pakutud.
Täielikuks hävinguks vihastasin selle hiina tõstuki peale nii et kinkisin ta sellesamale sõbrale (võta oma käkerdis) ja ostsin jõukamaks saades ikka niisuguse Bacho tõstuki mida kohe alguses plaanisin. Jama on ainult selles et Bacho jaksab tõsta vähem kui hiinakas kuigi mõlemil on tõstevõimeks märgitud 1000 kg. Mingit reguleerimiskruvi pole väljastpoolt ka leidnud. Tõenäoliselt ta ongi reguleeritud 1000 peale ja hiinakal on juhtunud nii 1500. Suur riik, suured tolerantsid.
Üks põhjus et miks mõni tungraud jaksab tõsta ja mõni mitte võib olla reduktsiooniklapis. Teoreetiliselt peaks see igas sellises hüdraulilises seadmes olema. Muidu võib mõni kõvem meest silindri üldse lõhki pumbata. Reduktsiooniklapp on siis vedruga kuul mis kuskilt tasemelt enam rõhku tõsta ei lase.
Mis surve pealt ja milline vedruga seda teated odavama otsa tootjatel ainult hiinlased ise. Mõnikord see mis parasjagu pihku juhtus. Üldreegel on selline et kui reguleerida surve liiga madalaks siis ei jaksa tõsta ja kui liiga kõrgeks siis tõstab tungraud iseennast kõveraks. Minumeelest neil odavamatel polegi klapp reguleeritav. Mu Winntecil on reguleerimiskruvi olemas koos hoiatava kirjaga et "ära kruti". Kallimapoolsetel minumeelest jälle pole - need on tehases paika pandud ja kui keegi ise reguleerib ja pärast alla jääb siis eurostandardite järgi peaks tootja kompensatsiooni maksma.
Hoiatav lugu odava asja ostmisest on mul mootoritõstukiga. Oli vaja niisugust ja esialgu mõtlesin osta Motonetist igati ilus ja funktsionaalne Bacho 400 eurone tõstuk. Sõber soovitas et ära maksa lolliks, osta tavaline 160 eurone hiina junn ja see teeb sama töö ära või on veel paremgi. Jäin uskuma ja ostsin. Hakkasin kokku panema ja nagu hiinlastel tavaks - üks poldiauk valesti puuritud. Hakkasin üle puurima ja nagu neetud - puur nüri. Ei viitsinud selle ühe augu pärast teritama hakata. Surusin trellile peale, krigises nii et külmavärinad jooksid üle selja, pigistasin hambad kokku ja vajutasin ja nii korralikult et kiristasin endal hambast tüki välja. Uus portselankroon, et jääks samasugune nagu enne, läks 300 eurot. Sellega oli Bacho hind juba üle pakutud.
Täielikuks hävinguks vihastasin selle hiina tõstuki peale nii et kinkisin ta sellesamale sõbrale (võta oma käkerdis) ja ostsin jõukamaks saades ikka niisuguse Bacho tõstuki mida kohe alguses plaanisin. Jama on ainult selles et Bacho jaksab tõsta vähem kui hiinakas kuigi mõlemil on tõstevõimeks märgitud 1000 kg. Mingit reguleerimiskruvi pole väljastpoolt ka leidnud. Tõenäoliselt ta ongi reguleeritud 1000 peale ja hiinakal on juhtunud nii 1500. Suur riik, suured tolerantsid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.