Soodne hüdrauliline tungraud autole?
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Soodne hüdrauliline tungraud autole?
Eks nende odavatega ilmselt ongi paras loterii, et millise kvaliteedi otsa trehvad. Mul on esimeses postituses viidatud "Tungraud Onroad ratastel 2,0T" või vähemalt väljanägemiselt väga sarnane (ja vist isegi Handymannist ostetud) juba üle kümne aasta kasutusel. Siiamaani töötab, kasutust on saanud üksjagu, kähku näppude peal arvutades pakuks, et üle 300 tõste kindlasti, s.h. korduvalt tõstetud 1. gen. Volvo V70 terve üks külg korraga (tal ongi tungraua koht keskel). Isegi õli pole kordagi vahetanud või juurde valanud, kuigi tundub, et vist oleks aeg seda teha.
Selle teemast läbi käinud Handymanni 2.5t tungrauaua ostsin 4x4 Vito tõstmiseks. Juba pakist välja võttes oli tõstesang puudu, aga kaubikut kannatas tõsta vabalt ja võrreldes nende punaste 2t tungraudadega on ta suurem, stabiilsem, kindlasti tugevam, aga kaalult siiski kergem kui profikasutuseks mõeldud 2.5-3t tungraud, mis kaalub pigem 30 kg kanti. Komplektis olev pikendus on kõrge kaubiku tõstmiseks samuti väga abiks ja Vito tungraua toetuspunktile sobis peaaegu nagu valatult.
Keermevardaga tungraud on ainult teel hädaolukorras kasutamiseks. Ma pole veel sellist näinud, mis püsivat kasutust kannataks näiteks hooajaliseks rattavahetuseks. Mõned aastad töötab ja siis on keere maas, korra on mul sellisel ka võll lihtsalt pooleks murdunud ja auto kolksuga maha kukkunud. Stabiilsus on neil ka päris puudulik tänu väga kitsale toetuspinnale.
Selle teemast läbi käinud Handymanni 2.5t tungrauaua ostsin 4x4 Vito tõstmiseks. Juba pakist välja võttes oli tõstesang puudu, aga kaubikut kannatas tõsta vabalt ja võrreldes nende punaste 2t tungraudadega on ta suurem, stabiilsem, kindlasti tugevam, aga kaalult siiski kergem kui profikasutuseks mõeldud 2.5-3t tungraud, mis kaalub pigem 30 kg kanti. Komplektis olev pikendus on kõrge kaubiku tõstmiseks samuti väga abiks ja Vito tungraua toetuspunktile sobis peaaegu nagu valatult.
Keermevardaga tungraud on ainult teel hädaolukorras kasutamiseks. Ma pole veel sellist näinud, mis püsivat kasutust kannataks näiteks hooajaliseks rattavahetuseks. Mõned aastad töötab ja siis on keere maas, korra on mul sellisel ka võll lihtsalt pooleks murdunud ja auto kolksuga maha kukkunud. Stabiilsus on neil ka päris puudulik tänu väga kitsale toetuspinnale.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.