Kuhu on kadunud noored sõitjad?
Re: Kuhu on kadunud noored sõitjad?
peetersell, eks me kõik tahaks arvata. aga ega alati ikka nii ei ole...muidugi kui sa võtad ja räägidki puhtalt ja ainult ja 100% kestmisest või veel eriti spetsiifiliselt, et kas ühe ja teise kiige kestab samamoodi (kuigi nad on täiesti erinevad, erinevalt disainitud, võibolla isegi erinev materjal jne) või mitte, siis jah see vastus võib küll loomulikult ka olla, et tõepoolest kestavad mõlemad kiiged sama kaua. või näiteks kestavad mingid laagrid sama kaua...aga võibolla siiski ei kesta? või siis äkki on nii, et kui selle jõuetu odava ratta laagrid tõstaksid 3 korda võimsama masina sisse vastavatesse kohtadesse siis ei kestaks sama kaua.
ratta juures on ikka palju muid osi ja detaile ka, ja paljud neist saavad PALJU rohkem mehaanilist liikumist ja kulumist tunda kui kiige või õhuvoolu kanal. sellega võiks justkui nagu kõik nõustuda, ainult et paistab siin on palju neid, kes vist ei nõustu. noh jah...vaielda ka ei viitsi, tüüpidega kes võtavad ja hakkavad lambist rääkima mingist autotööstusest ja eestis valmistatud lennukidetailidest. whatever ühesõnaga
ja teisalt, kulumine või siis pöördevõrdelist mingi detaili füüsiline vastu pidamine on vaid üks paljudest parameetritest. eriti mootorratta puhul. kiige ja kiige võivad küll pidada sama kaua vastu, kuid funktsionaalselt olla ikka täiesti öö ja päev erinevad. optimeeritud õhuvoolu kanal vs. mingi suvaline auk kuskil suvalises kohas plastiku sees võib samuti tähendada täitsa mõõdetavaid eeliseid eelnimetatu kasuks.
ratta juures on ikka palju muid osi ja detaile ka, ja paljud neist saavad PALJU rohkem mehaanilist liikumist ja kulumist tunda kui kiige või õhuvoolu kanal. sellega võiks justkui nagu kõik nõustuda, ainult et paistab siin on palju neid, kes vist ei nõustu. noh jah...vaielda ka ei viitsi, tüüpidega kes võtavad ja hakkavad lambist rääkima mingist autotööstusest ja eestis valmistatud lennukidetailidest. whatever ühesõnaga

ja teisalt, kulumine või siis pöördevõrdelist mingi detaili füüsiline vastu pidamine on vaid üks paljudest parameetritest. eriti mootorratta puhul. kiige ja kiige võivad küll pidada sama kaua vastu, kuid funktsionaalselt olla ikka täiesti öö ja päev erinevad. optimeeritud õhuvoolu kanal vs. mingi suvaline auk kuskil suvalises kohas plastiku sees võib samuti tähendada täitsa mõõdetavaid eeliseid eelnimetatu kasuks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.