Kuhu on kadunud noored sõitjad?
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kuhu on kadunud noored sõitjad?
Siin mitu teemat juba ristunud aga.
See kallis vs odav teema - see on ju lihtsalt suures pildis standardi küsimus, millise standardi tootja iseenesele defineerib ja määrab.
KTM india on täitsa omaette üksus ja sealpool ei olegi eesmärk sama standardit hoida, nagu "päris" KTM-il. Seal on eesmärk võimalikult odavalt tarbitav ratas toota.
Liialt ei viitsinud kodutööd teha, aga enamus KTM-i mudelid Indias vist soodsamad kui samaväärsed rivaalid Jaapanist näiteks.
Lihtne ja labane näide teise tootja kohapealt - Honda cbr1000 vs 500ne. See, et ühel mudelil täpsemalt disainitud õhuvool mootorisse ja kiige peenemalt poleeritud ja võimsam starter on - see ei peegelda standardit, millele tooted vastama peavad. Kestavad mõlemad rattad ju täpselt samamoodi. Tahaks arvata vähemalt.
Muidugi ei ole kõik tootjad samamoodi ja mõned teevad rohkem järeleandmisi kui teised hinna alla toomiseks.
Ja kui 7ne täislaetud pemm võtta vs suva plank 3ne - siis 7ne ei ole ju kuidagi vastupidavam/pikema elueaga. Tihtipeale vastupidi.
Automaailmast veel - on väidetud, et tänapäeval on soodsam autodesse suuri ekraane toota ja sinna võimalikult palju funktsiooni ära mahutada, kui kvaliteetsetest materjalidest päris nuppe interjööri disainida ja paigutada.
Pmst yeekim võttis juba enne mu jutu kahe lausega kokku
, aga trükkisin siin valjuhäälselt oma mõtted välja.
See kallis vs odav teema - see on ju lihtsalt suures pildis standardi küsimus, millise standardi tootja iseenesele defineerib ja määrab.
KTM india on täitsa omaette üksus ja sealpool ei olegi eesmärk sama standardit hoida, nagu "päris" KTM-il. Seal on eesmärk võimalikult odavalt tarbitav ratas toota.
Liialt ei viitsinud kodutööd teha, aga enamus KTM-i mudelid Indias vist soodsamad kui samaväärsed rivaalid Jaapanist näiteks.
Lihtne ja labane näide teise tootja kohapealt - Honda cbr1000 vs 500ne. See, et ühel mudelil täpsemalt disainitud õhuvool mootorisse ja kiige peenemalt poleeritud ja võimsam starter on - see ei peegelda standardit, millele tooted vastama peavad. Kestavad mõlemad rattad ju täpselt samamoodi. Tahaks arvata vähemalt.
Muidugi ei ole kõik tootjad samamoodi ja mõned teevad rohkem järeleandmisi kui teised hinna alla toomiseks.
Ja kui 7ne täislaetud pemm võtta vs suva plank 3ne - siis 7ne ei ole ju kuidagi vastupidavam/pikema elueaga. Tihtipeale vastupidi.
Automaailmast veel - on väidetud, et tänapäeval on soodsam autodesse suuri ekraane toota ja sinna võimalikult palju funktsiooni ära mahutada, kui kvaliteetsetest materjalidest päris nuppe interjööri disainida ja paigutada.
Pmst yeekim võttis juba enne mu jutu kahe lausega kokku

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.