Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Ma näen, et on hirmus soov tegutseda omamoodi.
Teadmiseks, et kui abrasiiviga läheneda pehmele metallile surutakse abrasiiviosad pehmesse metalli ja need hakkavad teist kõvemat detaili kulutama.
Selleks ongi kaabitsemine välja mõeldud et seda vältida.
Mis aga ajastusse puutub siis kraadiketas väntvõlli otsa ja keerutama ning seda ettevaatlikult.
Klapisääred on peened ja isegi kui hooletu inimene käega ei tunne et vastu läks siis klapid enam ei pea.
Kindlasti pole seal eksimismaad ühe hamba jagu vaid klapisüvendid on tehtud arvestusega et kolb jääks suurusjärk 1mm kaugusele klapist.
Kuna mootor algul töötas ja pärast käivitamine enam ei õnnestunud ma ei imesta kui õnnestus teha klapid kõveraks midagi hooletult kruttides.
Ma suudan muide näpuvahel klapi ära painutada et kõverust on võimalik mõõta.
Teadmiseks, et kui abrasiiviga läheneda pehmele metallile surutakse abrasiiviosad pehmesse metalli ja need hakkavad teist kõvemat detaili kulutama.
Selleks ongi kaabitsemine välja mõeldud et seda vältida.
Mis aga ajastusse puutub siis kraadiketas väntvõlli otsa ja keerutama ning seda ettevaatlikult.
Klapisääred on peened ja isegi kui hooletu inimene käega ei tunne et vastu läks siis klapid enam ei pea.
Kindlasti pole seal eksimismaad ühe hamba jagu vaid klapisüvendid on tehtud arvestusega et kolb jääks suurusjärk 1mm kaugusele klapist.
Kuna mootor algul töötas ja pärast käivitamine enam ei õnnestunud ma ei imesta kui õnnestus teha klapid kõveraks midagi hooletult kruttides.
Ma suudan muide näpuvahel klapi ära painutada et kõverust on võimalik mõõta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.