Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Käib see nukkvõll raskelt kui pakud ettenähtud jõuga kinni keerata?
Kui ei ja mingitki lõtku tunda on siis pole seal ka midagi taastada.
Kui käib raskelt siis kõigepealt nukkvõll ära puhastada 500 paberiga ja kui sellest ei piisa tuleb teha markeriga võll kokku ja vaadata kuhu jälg jääb nukkvõllipesal ning siis kasvõi noaotsaga see koht madalamaks kaabitseda ja uuesti proovida.
Seal võib ka olla et kaas on puruks läinud koos klappidega ja siis on keegi võtnud teiselt kaanelt selle ning see ei saagi sobida, kuna tehases keeratakse see kinni ja töödeldakse pesad koos.
Et mitte uusi klappe kõveraks lasta on kindlasti vaja nukkvõlle kontrollida et poleks ratast ära keeranud.
See ratas pole seal muide kuigi tugevalt peal et vältida keti puruks rebimist.
Selle paika tagasipanek kodusel teel on võimalik aga üsna keerukas protsess ja ilmselt on manuaalis olemas gaasijaotusfaasid.
Kui nuka on ära keeranud siis otsi teine plokikaas kus klapid-nukkvõllid, tuleb vähe soodsam.
Soovitaks terve tsikli jupikaupa üle vaadata mis on puudu või üle.
Hea koht on näiteks see leht, kus on päris hea ülevaade gruppide kaupa ja sealt on võimalik ka tellida asju.
https://www.cmsnl.com/suzuki-rm-z250_model16157/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.