Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Puks on umbes 20 eur koos saatmistega.
https://www.cmsnl.com/suzuki-rm-z250-20 ... 490020003/
Klapipesa on umbes 30 eur tükk.
Titaan ja raudklappidega on erisusi materjalis!
https://www.ebay.com/itm/143484753833
Sisselase erilist kuumakindlust ei vaja ja need võib ka sobivast materjalist valmistada.
Kas nad 50 euroga need ära vahetavad ja pesad töötlevad on kokkuleppe küsimus.
Kui klapid on nende tõukuritega pähe lastud mis sees siis need võivad mikromõradega olla.
Tõukurite kontrolliks pistetakse see sobiva puupulga otsa, pühitakse pealt käega üle et talle jääks kerge rasvakiht peale, umbes sõrmejälje tasemel ja siis puistatakse üle kriiditolmuga, mis jääb kergelt pinnale.
Kui järgmine päev mingeid õliseid triipe pole nähtavale tulnud võiks eeldada, et mõrasid pole.
Seda saab muidugi ainult siis teha kui veel pestud pole.
Need tõukurite probleemid on rohkem Yamaha viiestel peadel aga mine tea...
Klappide pähelaskmisel võib olla ka nukkvõlli ära keeranud hammasrattas.
Need pannakse istuga nukkvõlli otsa ja kiilu neil pole.
Kontrolliks pannakse mootor kokku et märgid on koos ja keeratakse väntvõlli 1 pööre.
Nüüd peavad sisselase ja väljalase olema umbes samapalju avatud, ehk kõik klapid on pisut lahti.
Kui sisselase pole või on ebanormaalselt palju vajab asi lähemat uurimist.
https://www.cmsnl.com/suzuki-rm-z250-20 ... 490020003/
Klapipesa on umbes 30 eur tükk.
Titaan ja raudklappidega on erisusi materjalis!
https://www.ebay.com/itm/143484753833
Sisselase erilist kuumakindlust ei vaja ja need võib ka sobivast materjalist valmistada.
Kas nad 50 euroga need ära vahetavad ja pesad töötlevad on kokkuleppe küsimus.
Kui klapid on nende tõukuritega pähe lastud mis sees siis need võivad mikromõradega olla.
Tõukurite kontrolliks pistetakse see sobiva puupulga otsa, pühitakse pealt käega üle et talle jääks kerge rasvakiht peale, umbes sõrmejälje tasemel ja siis puistatakse üle kriiditolmuga, mis jääb kergelt pinnale.
Kui järgmine päev mingeid õliseid triipe pole nähtavale tulnud võiks eeldada, et mõrasid pole.
Seda saab muidugi ainult siis teha kui veel pestud pole.
Need tõukurite probleemid on rohkem Yamaha viiestel peadel aga mine tea...
Klappide pähelaskmisel võib olla ka nukkvõlli ära keeranud hammasrattas.
Need pannakse istuga nukkvõlli otsa ja kiilu neil pole.
Kontrolliks pannakse mootor kokku et märgid on koos ja keeratakse väntvõlli 1 pööre.
Nüüd peavad sisselase ja väljalase olema umbes samapalju avatud, ehk kõik klapid on pisut lahti.
Kui sisselase pole või on ebanormaalselt palju vajab asi lähemat uurimist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.