Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Nagu pildilt näha on rüblikud lasknud klapid pähe ja sääred kõveraks mis on puksidel otsa murdnud.
Puksi otsa puudumine on aga kahtlemata segav asjaolu mis lühendab klappide eluiga sest ei toeta neid vibreerimast.
Kui nüüd neid otsi hoolikalt uurida ja keegi on proovinud neid ka välja lüüa ja selle käigus otsa pasunasse tagunud siis palju õnne.
Kui nüüd see puks välja suruda rikub see ka puksipesa ja on vaja välja puurida et jääks kaas ellu.
Oleks nad kohe klapid ära vahetanud kui kõveraks lasid oleks pesad korras aga on veel käima aetud ja kõver klapp on kulutanud pesal ühe osa madalamaks.
Selle kaane remont võib (kuid ei pruugi) minna kulukamaks kui teine kaas vaadata näiteks motolammutusest.
See on ühtlasi hea näide mis juhtub kui viivitada kuluosade vahetusega nagu kett, klapid ja keps.
Algusaja 250 nelitakti ei hiilanud just oma pikaealisusega ja tahtsid suuremaid pöördeid et piisavat jõudu teha.
Juba aastat viis hiljem aga asi parenes oluliselt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.