Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Kunagi olid titaanklapid roppkallid ja Prox hakkas tegema rauast klappe.
Nendega olid kaasas ka vedrud mis olid oluliselt jäigemad.
Kui nüüd on pandud need vedrud koos klappidega siis nende tugevus võib, kuid ei pruugi titaanklapi ära lõhkuda.
Ise ei oska hinnata aga väidetavalt olla mootor nendega tuimem olnud.
Mis kaliiber siis kolvi ja silindri vahele läheb ja kas vahe on ühtlane üleval ja all?
Kui lõtk lubatud vahemikus siis algul niisama harjutamiseks võib ka vahetamata jätta aga kepsu soovitaks küll ära vahetada.
Kolbi saab ka hiljem vahetada mootorit rattalt maha võtmata kui ikka meeldib ja soov seda pikemalt pidada.
Nendega olid kaasas ka vedrud mis olid oluliselt jäigemad.
Kui nüüd on pandud need vedrud koos klappidega siis nende tugevus võib, kuid ei pruugi titaanklapi ära lõhkuda.
Ise ei oska hinnata aga väidetavalt olla mootor nendega tuimem olnud.
Mis kaliiber siis kolvi ja silindri vahele läheb ja kas vahe on ühtlane üleval ja all?
Kui lõtk lubatud vahemikus siis algul niisama harjutamiseks võib ka vahetamata jätta aga kepsu soovitaks küll ära vahetada.
Kolbi saab ka hiljem vahetada mootorit rattalt maha võtmata kui ikka meeldib ja soov seda pikemalt pidada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.