el mootori pöörete muutmine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Irual
Teema algataja - Postitusi: 259
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
el mootori pöörete muutmine
On kellelgi kogemusi 380V (3f) elektrimootori pöörete elektroonlise muutmisega? Milline on väände kadu ja kuidas pikema ajalist koormust talub? Näiteks võtaks tavalise puurpingi ja aretaks midagi allolevat külge:
https://www.amazon.com/Variable-Frequen ... B07NP8TY88
Edu, L
https://www.amazon.com/Variable-Frequen ... B07NP8TY88
Edu, L
-
Vint
- Koristaja
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 150 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: el mootori pöörete muutmine
Pane termokaitse juurde, sagedusmuunduriga pöörete juhtimine "võib" ajada mootori kuumaks. Aga kaldun arvama, et sinu kasutuse juures jääb asi suht märkamatuks. Puurpink ei ole midagi erilist ja kõvasti koormatud.
( Elektrikutel on nö teatud tunnid aastas kohustuslikku koolitusi kus jahutakse millest jahutakse, et pädevused säiliks. Ühel sellisel sai siis kunagi käidud kus räägit sageduste - ja parasiit sageduste mõjust jne. Võib mõtelda et el mootor on suht vähe nõudlik, kuid see ei pea tegelikuses paikka. )
( Elektrikutel on nö teatud tunnid aastas kohustuslikku koolitusi kus jahutakse millest jahutakse, et pädevused säiliks. Ühel sellisel sai siis kunagi käidud kus räägit sageduste - ja parasiit sageduste mõjust jne. Võib mõtelda et el mootor on suht vähe nõudlik, kuid see ei pea tegelikuses paikka. )
Re: el mootori pöörete muutmine
eks peamiselt oleneb lõpuks sellest kui palju pööret muudad (vähendad). need sagedusmuundurid väidetavalt lubavad kõike vahemikus 0-400hz.
väände kadu on olemas, aga pidavat olema mitte nüüd ülimalt dramaatiline, ja noh eks see ka oleneb konkreetsetest pööretest. soovitaks arvestada nii, et ei peaks mootori pöördeid suures vahemikus muutma. siis ei tohiks ka mingeid probleeme olla
väände kadu on olemas, aga pidavat olema mitte nüüd ülimalt dramaatiline, ja noh eks see ka oleneb konkreetsetest pööretest. soovitaks arvestada nii, et ei peaks mootori pöördeid suures vahemikus muutma. siis ei tohiks ka mingeid probleeme olla
Re: el mootori pöörete muutmine
eks peamiselt oleneb lõpuks sellest kui palju pööret muudad (vähendad). need sagedusmuundurid väidetavalt lubavad kõike vahemikus 0-400hz.
väände kadu on olemas, aga pidavat olema mitte nüüd ülimalt dramaatiline, ja noh eks see ka oleneb konkreetsetest pööretest. soovitaks arvestada nii, et ei peaks mootori pöördeid suures vahemikus muutma. siis ei tohiks ka mingeid probleeme olla
väände kadu on olemas, aga pidavat olema mitte nüüd ülimalt dramaatiline, ja noh eks see ka oleneb konkreetsetest pööretest. soovitaks arvestada nii, et ei peaks mootori pöördeid suures vahemikus muutma. siis ei tohiks ka mingeid probleeme olla
-
Macintosh
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7427
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: el mootori pöörete muutmine
Mul reguleeritakse küttespunkri mootorit sagedusmuunduriga. Seal on tõsised koormused taga ja mingit tajutavat võimsuse/väände kadu pole täheldatud sõltumata sellest, kui aeglaselt mootor käib. Ja teinekord käib ikka väga aeglaselt. Ajab see aga ringi tigu ja kahte 60cm läbimõõduga segamisratast, mis on maetud ca 600 kg puitbriketi alla.
Re: el mootori pöörete muutmine
Mac, nii suure momenti suurendava ülekande puhul ilmselt ei saagi eriti momendi vähenemist täheldada...varu on lihtsalt piisavalt palju ma usun. Ja sellise setupi puhul on mootori pöörded nii ehk naa koguaeg üleval...takistus rakendub alles peale tiguülekannet.
Kui huvi asja kohta täpsemalt lugeda siis siin on üks päris asjalik kirjatükk http://www.frequencyconverter.net/basics.html Seal on kirjeldatud ka mõju mootorile, converteri efektiivsust jne
Kui huvi asja kohta täpsemalt lugeda siis siin on üks päris asjalik kirjatükk http://www.frequencyconverter.net/basics.html Seal on kirjeldatud ka mõju mootorile, converteri efektiivsust jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.