Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
On mingi hea põhjus ka miks sa ei taha võtta klapikambrikaant maha, pista tikku dekompressori vahele ja kompressiooni ära mõõta enne lammutamist?Karl32 kirjutas: ↑18 Okt 2022, 11:06Tegelikult jah, kui märgid paigas siis ei saa ju keti kulumine asja puudutada. Näiteks kui veokett on kulunud ja on väga lõdva, et lausa viskab üle, siis kui sa ta ikkagi ära pingutad õigeks siis on ta ju vedamiseks ikkagi õige, olenemata sellest, et tegelikult on välja veninud. Muidugi pean tõdema et päris mm pealt need märgid täppis polnud, aga kõige ligidasem õige mida sai panna. Võimalus on ju, et kett on nö poole hamba jagu pikemaks kulunud, pane üks hammas edasi või tagasi ikka sa päris õigeks ei saa.
Minu plaan on hetkel selline:
Hetkel hakkasin tegutsema natuke teiste asjadega, plastikud, kodarad pingule, amortide hooldus. Sellised odavamad asjad.
Järgmine nädal loodetavasti tekib mul sellist vabaraha, et mootor siis laua peal ja tellib alustuseks uue kolvi koos rõngastega ja siis ka nukaketi, pluss veel ettejuhtuvaid jubinaid mis vajavad vahetust. Kui klapid on lihvitavad, siis lihvin ära. Ühesõnaga teen kõik korda, veendun, et klapid peavad, kolb on uus, klapivahed nii õigeks kui saab, uus nukakett peale, märgid täpselt paika. Ja siis ta ju peaks ometigi minema käima. Juhul kui ei lähe, siis tean edasi liikuda elektroonika ja karburaatori peale.
Kas keegi on proovinud seda nippi plastikutega, et šileti teraga tõmbad plastiku üle, kriipsud ja kraapsud ja mustuse maha, ja siis liivapaberiga siledaks ilusti? Proovisin ühe teise plastiku peal, muidu tuleb jah ilus ja värki aga läiget mina küll kuidagi tagasi ei saa, netis tegid nad akutrelli osta käiva poleerimise otsikuga ja siis tuli läige tagasi, kas mõne plastiku lakiga üle käia oleks jama mõte? tuleb kergelt maha?
See selgitaks ometi hetkega välja kas klapid on tihedad ja kolb tuult peab ning kui peab, siis ei käivitu ega tööta ta millimeetritki rohkem peale kolvi ja klappide vahetust.
Mitte et neid asju vahetada ei võiks aga seda saab ka töötaval mootoril teha.
Klapipesasid ka pigem ei soovitaks torkida ja eriti liivapaberitega.
Äärmise vajaduse korral tuleb kõnealla liimida 240 liivapaberitükid klapi tööpinnale kiirliimiga ja seda klappi pesas paar ringi keerutada.
Ja ikkagi ma näen, et enne on vaja mootori seisund ja töövõime välja selgitada kui välimust lakkuma hakata.
Kogemata peaks selguma et karteripooled nässus on ja veel paar kallist asja siis on kuidagi kahju ehk pärast?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.