Õli ventilatsiooni voolikust


2715
Postitusi: 145
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 40 korda

Re: Õli ventilatsiooni voolikust

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Ma ei tea mille ja kelle mootor seal peal on aga võimalus et keegi on sinna teise aastakäigu mootori ehitanud ei ole täiesti võimatu, kuna ka mulle hakkab tunduma süütekaas teistsugune.
Neid lülisid pole ka erilist mõtet lugeda vaid tähtsad on need märgid mis kaane liitepinnaga tasa jäävad.
Need peavad nii täpselt kokku minema, et kui panna kaane peale näiteks nihiku saba siis äärmised märgid on täpselt alumise ääre tsentris või äärmisel juhul mööda mitte üle märgi läbimõõdu.
Kontrollimisel on ka väga tähtis keerata väntvõlli ainult pöörlemissuunas et ajami lõtkud ei mõjutaks tulemust.
Läheb kogemata üle siis keerata rohkem tagasi ja uuesti edasi kuni paigas.
Ideaalne oleks muidugi hooratta märk kontrollida üle küünlaavast indikaatorkellaga et keegi pole näiteks astmega kiilu kasutanud.
nagu juba üteldi siis mingil juhul süütele ei tohi koputada sest magnetid lähevad katki ja mõra mõjutab süütehetke.
Klapivahed aga vähenevad töötamisel sest klapi tööpinnad kuluvad ja klapp tõuseb ülespoole.
Piisab muide kui õhufiltril jääb paar ruutsentimeetrit õlist kuivaks ja ühe trenniga on klapivahed kadunud ning mootor enam käima ei lähe.
Sisselaskeklapid on kütusega märjad ja tolmuosakesed moodustavad ideaalse lihvpasta.
Meie kandis vanasti tegeleti selle mootoriga üsna aktiivselt sest kõvad sõidumehed sõitsid nendega ja nende võlud ja valud kõik nähtud.
Esimene asi oli ikkagi et nukaketi pidi vahetama kui eelkirjeldatud märk mööda läks ja siis oli mootor juba selgelt tuntavalt tuimem ja tahtis rohkem pööret.
Teine asi oli kiiluga süüdet 2-2,5 kraadi varasemaks kui kangema kütusega sõideti ja kõik tolleaja rattad võivad olla kunagise kõvema sõidumehe omad olnud ning seepärast see jutt.
Varuosade saadavusega oli ka tõsiseid probleeme neil kes selle ratta kollasena ostsid meie edasimüüja tõttu ja käidi ikka rohelise ratta müüjalt juppe võtmas, mispärast tekkis mulje nagu kollane kestaks paremini kui roheline.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”