Husky 701, KTM 690 Enduro
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Vanalendur, kas sul äkki ei ole juba nii noor pill, et liitium oli tehasest? Kui jah, siis see jutt ei kehti, sest nad on minuarust ka pingeregulaatorit vastavalt korrigeerinud.
Aga retrofiti puhul, kui laadimispinge on sinna manualis oleva vahemiku ülemisse otsa, siis polegi probleemi. Täpseid numbreid hetkel ei oska peast tulistada, sest vastav märkmik on garaažis, aga probleem algab sellest, kui mingi pistik või klemm natuke maha mädaneb ja laadimispinge langeb tolerantsi alumisse poolde - on mingi vahemik, kus pliiaku saab a'la 80% täis ja liitiumisse ei kogune enam kõssugi. EXC/FE puhul väntad end boksialasse välja ja sõidad treila peal koju remontima, aga kuna LC4 on ikka idee poolest selline riistapuu, millega vahel kodust kaugemal käia ning akut abistavat lisaseadet ka mootori paremal küljel ei turrita, siis...
Ma ei väida, et liitium oleks põhimõtteliselt halb tehnoloogia, lihtsalt praktikas kõigi tegurite koosmõjus ei tundu retrofit mõistliku ideena. Kui juba asi ette võtta, siis vastav pingeregu pluss paar järeleaitamistundi tehase poolt eeskujulikult kuluoptimeeritud juhtmestikule oleks minu isiklik miinimum, mille pealt julgeks jahile minna.
Aga retrofiti puhul, kui laadimispinge on sinna manualis oleva vahemiku ülemisse otsa, siis polegi probleemi. Täpseid numbreid hetkel ei oska peast tulistada, sest vastav märkmik on garaažis, aga probleem algab sellest, kui mingi pistik või klemm natuke maha mädaneb ja laadimispinge langeb tolerantsi alumisse poolde - on mingi vahemik, kus pliiaku saab a'la 80% täis ja liitiumisse ei kogune enam kõssugi. EXC/FE puhul väntad end boksialasse välja ja sõidad treila peal koju remontima, aga kuna LC4 on ikka idee poolest selline riistapuu, millega vahel kodust kaugemal käia ning akut abistavat lisaseadet ka mootori paremal küljel ei turrita, siis...
Ma ei väida, et liitium oleks põhimõtteliselt halb tehnoloogia, lihtsalt praktikas kõigi tegurite koosmõjus ei tundu retrofit mõistliku ideena. Kui juba asi ette võtta, siis vastav pingeregu pluss paar järeleaitamistundi tehase poolt eeskujulikult kuluoptimeeritud juhtmestikule oleks minu isiklik miinimum, mille pealt julgeks jahile minna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.