Husky 701, KTM 690 Enduro


morse
Postitusi: 1457
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 294 korda
Tänatud: 234 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

Jesper kirjutas: 07 Okt 2022, 12:40
Prets, see on ju manualis kirjas - ma ei viitsi hetkel kaevama hakata, mis aastamudel sul täpselt on, aga näiteks 2017.a. manual annab margiks YTZ10S. Kui eest "Y" ära võtta, siis leiab teiste tootjate analoogid ka üles.

Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest :wack: Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.

Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
Ma olen nõus, et pliiaku on parem (just neil põhjustel, mille sa välja tõid). Ja olen ka otsustanud liitiumile mitte üle minna.

Aga 2kg on ikka suht suur kaal… 2kg üksi ei ole aga kui proovid suuremat kaalusäästu saada, siis aku on lihtne asi millest alustada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”